Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 14:45
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Ostra krytyka Jana Bronsia

Marek Nienałtowski wyjaśnia powody swojego kandydowania i ostro krytykuje Jana Bronsia.
Ostra krytyka Jana Bronsia

"Jan Bronś realizuje tylko własne, według niego najlepsze koncepcje (mamy w Oleśnicy wiele przykładów przeczących temu). Żadne rady, towarzystwa i opinie mieszkańców nie są mu potrzebne - jest najmądrzejszy i zna się na wszystkim. Uważam, że J. Bronś nie nadaje się na burmistrza Oleśnicy" - napisał Marek Nienałtowski, zajmujący się historią Oleśnicy, autor najpopularniejszej lokalnej witryny historycznej olesnica.org.

Dlaczego Nienałtowski kandyduje z komitetu Michała Kołacińskiego? Tak wyjaśnia powody swojego startu:

"Po wielomiesięcznych namowach przez burmistrza Michała Kołacińskiego zgodziłem się z dużymi oporami kandydować do Rady Miasta z ugrupowania Oleśnica Razem. Zdaje sobie sprawę, że jestem zbyt stary na tak uciążliwe zajęcie, konieczność pracy w kilku komisjach zajmuje dużo czasu, jeśli chce się uczciwie traktować swoją pracę.

Podejrzewam też, że praca w RM będzie zbyt nerwowa ze względu na spodziewane dyskusje polityczne. Nie jestem ich zwolennikiem, gdyż nie prowadzą one do rozwiązywania problemów miasta i jego mieszkańców.

Na ostateczną zgodę wpłynął głównie mój szacunek do burmistrza M. Kołacińskiego, ponieważ w odróżnieniu od J. Bronsia znalazł czas na rozmowę i wyraził zainteresowanie moimi pomysłami. We współpracy z dyr. BiFK Anną Zasadą i Michałem Skrzypkiem zaistniała możliwość wykonania zamierzeń, o których mówiłem w trakcie rozmowy z M. Kołacińskim:

•  Udało się zrealizować (przy pomocy muzykologów) wystawę o oleśnickich kompozytorach epoki baroku, a potem odbył się koncert ich utworów.

•  Podjęto decyzję o korekcie błędów w istniejącym herbie Oleśnicy (ponad rok z przerwami jest przetrzymywany w Komisji Heraldycznej MSWiA, chodzi o mały znak "+") oraz wymianę obecnej flagi Bielsko-Białej na flagę Oleśnicy. Istnieje obawa, że decyzja komisji przyjdzie zbyt późno, aby zatwierdzić te zmiany w obecnej kadencji.

•  Odbyła się pierwsza z prawdziwego zdarzenia konferencja naukowa w Oleśnicy, poświęcona książętom oleśnickim z rodu Podiebradów.

•  Mogłem napisać pierwszą w historii monografię zamku oleśnickiego (poprzednie moje książki wydawałem bez udziału władz Oleśnicy, gdyż J. Bronś nie wyraziłby zgody).

•  Zakończyłem pisanie książki o książętach oleśnickich z rodu Wirtembergów (kontynuacja mojej książki o książętach oleśnickich z rodu Podiebradów). Będzie ujęta w planie wydawniczym w 2019 r.

•  Podjęto decyzję o wybudowaniu polskiego pomnika Oleśnicy, który zastąpi pruski pomnik poświęcony zwycięstwu Prus nad Austrią.

•  Na zabytkach miały być wymienione stare tablice informacyjne z licznymi błędami i dodane nowe poświęcone znanym niemieckim mieszkańcom dawnej Oleśnicy, ale związanych rodzinnie lub działalnością z Polską. Ciągle czekają na zawieszenie, gdyż ma na nich być umieszczony już skorygowany herb Oleśnicy.

Uczestnicząc w wyborach chcę pomóc burmistrzowi M. Kołacińskiemu w ponownym objęciu funkcji burmistrza Oleśnicy, gdyż jest rękojmią dalszego znaczącego rozwoju szeroko pojętej normalności w działaniu miasta, szczególnie w sprawach kultury. Ponowny powrót J. Bronsia to autokratyczny styl rządów (Rada Miasta wówczas pełni rolę kukiełek), samouwielbienie, nieliczenie się z opiniami mieszkańców, podejmowanie błędnych decyzji, marazm w kulturze i niszczenie nikczemnymi metodami mieszkańców, mających inne zdanie niż on (miałem okazję tego doświadczyć osobiście).

W Radzie Miasta, poza oczywistymi sprawami rejonu skąd startuję i miasta, chciałbym zająć się działalnością, która mnie osobiście interesuje i nie wymaga angażowania środków finansowych:

Przywrócenie etosu mieszczanina - jest to działanie, które powinno być realizowane przez lata. Mieszczanin to ogólna nazwa mieszkańca znającego miasto, jego problemy i biorącego aktywny udział w rozwoju. Znajomość miasta należy zacząć od szkoły podstawowej. Dlatego każdy uczeń, kończący szkołę powinien poznać zabytki (zwiedzić je) i mieć o nich podstawową wiedzę. Chciałbym do tego doprowadzić.

Dyplom nadania obywatelstwa miasta (nazwa wstępna - nadawany jeszcze w XIX w.). Do naszego miasta wprowadza się wiele osób, mających znaczący zasób wiedzy (np. naukowcy, artyści, właściciele firm i inni - niektórzy mieszkają już wiele lat), a pracujących w innych miastach. U nas tylko śpią i nie są zainteresowani życiem Oleśnicy. Należałoby to zmienić poprzez okresowe zapraszanie nowych mieszkańców na spotkania z burmistrzem. Elegancki dyplom, przypominający te z XIX wieku oraz zaproszenie przez burmistrza, byłyby drobnym elementem przyciągającym tych mieszkańców do współpracy.

Wznowienie nadawania honorowego obywatelstwa za działalność promocyjną przez osoby niemieszkające w Oleśnicy (tylko naukowcom, pisarzom, artystom, ale bez polityków). Nic to nie kosztuje, a przynosi korzyści promocyjne Oleśnicy. Znam przynajmniej dwóch historyków, którzy na to zasługują, propagując nasze miasto.

Pomniki przyrody (w Oleśnicy to głównie drzewa) - im ich więcej, tym wyższa ranga miasta. Należy zakończyć to, co zaczęto już wprowadzać. Tabliczki niewiele kosztują, należałoby nadać im nazwy, promujące miasto.

Nazwy ulic, placów itp. Jeszcze kilkanaście lat temu, działalność nazewnicza była regulowana ustawą. Obecnie wiele miast opracowało zasady nadawania nazw, które nie pozwalałyby na nadawanie przynajmniej dwóch analogicznych nazw lub nieprawidłowych geograficznie czy historycznie, co miało miejsce za czasów rządów J. Bronsia. Chciałbym opracować takie zasady.

Lapidarium oleśnickie. Wieś Wabienice, Dobra czy Bystre dały przykład tworząc lapidaria. Ma je wiele miast. Mamy resztki dwóch pomników autorstwa znakomitych rzeźbiarzy, płyty nagrobne (najczęściej ich resztki) z cmentarzy ewangelickich i żydowskiego. Zbierzmy je w jedno miejsce i niech będą pamiątką po byłych mieszkańcach. Chciałbym tym się zająć.

Zdaję sobie sprawę, że problemy te mogą zainteresować maksymalnie 5-10% mieszkańców, kieruje je do czytelników mojej strony internetowej, którzy bardziej interesują się sprawami miasta.

Naturalnie, że mógłbym zająć się tymi i innymi sprawami pod warunkiem, że burmistrzem będzie dalej M. Kołaciński. Jan Bronś realizuje tylko własne, według niego najlepsze koncepcje (mamy w Oleśnicy wiele przykładów przeczących temu). Żadne rady, towarzystwa i opinie mieszkańców nie są mu potrzebne - jest najmądrzejszy i zna się na wszystkim. Uważam, że J. Bronś nie nadaje się na burmistrza Oleśnicy".


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Puchacz 16.09.2018 21:03
Brawo dla pana Marka za szczerość! W końcu ktoś głośno powiedział jaki był i jest Jan B.

enre 14.09.2018 12:07
sowieckim, sorry

enre 14.09.2018 12:01
płaczącym za sowickim pomnikiem dedykuję https://ciekawostkihistoryczne.pl/2015/04/26/mamy-prawo-do-wszystkich-polek-sowieckie-gwalty-nad-wisla/#3

wojak 14.09.2018 11:31
Marek Nienałtowski nie miał nigdy kolegów i przyjaciół bo zawsze był "najmądrzejszy".

. 01.09.2018 12:51
| 2018-08-31 22:51:09 Fajny masz nick. A jak tam twòj chłoptaś? Kochacie się? zgłoś naruszenie regulaminu › płk Hryzostom Cioteczka | 2018-08-31 17:48:32 Pod koniec życia ktoś mu coś obiecał. I się chłopina cieszy. Za PRL-u w armii tylko ruki pa szwam. Miernoty w armii tamtych czasów tak czyniły i skarżyły na innych cichaczem. Teraz wypływają ci starcy na "szerokie wody" i zagnieżdżoną we łbie nienawiść wylewają na innych. Tak samo zachowują się pozostali dwaj koledzy z "białych koszar". Cioty nie oficerowie. Teraz wiszą u sutanny. To zwykłe zupaki ! zgłoś naruszenie regulaminu › rab | 2018-08-31 12:06:12 Pan Marek powiedział tylko to sam przeżył , nic więcej. A za sowieckim pomnikiem nikt nie płacze, była ustawa , miasto wykonało obowiązek i dowód "wdzięczności" usunięto. i bardzo dobrze ! zgłoś naruszenie regulaminu › no tak | 2018-08-31 07:31:31 Pan Nienałtowski jest nam na gwałt potrzebny, żeby jak najmniej takich bzdur pisano - zapomnieć o przeszłości a skupić się na przyszłości - jednak są niekonsekwentni w pisaniu bzdur bo wypominają wyburzenie pomnika na Sienkiewicza czyli nie do końca chcą zapomnieć o przeszłości - wybierając fakty historyczne wybiórczo pasujące do ich światopoglądu a to z historią nie ma nic wspólnego to już raczej ideologia a nie historia. zgłoś naruszenie regulaminu › no tak | 2018-08-31 07:21:55 Posłużę się sformułowaniem - i znowu kulą w płot -ktoś pisze " Nie potrzeba nam takich radnych co żyją przeszłością. Nienałtowski niech robi dalej co robi teraz a rządzenie zostawi ludziom z pomysłami na przyszłość. " człowieku żeby budować PRZYSZŁOŚĆ musi być ona oparta o PRZESZŁOŚĆ (sama przyszłość to jak dom bez fundamentów przyjdzie wicher i zdmuchnie wszystko) -co za ludzie durnoty wypisują bez zastanowienia. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-31 07:09:40 Tak tak krytyka z ktòrej Nieomylny się śmieje... I już wiadomo że nic o nim nie wiesz albo zaklinasz rzeczywistość . zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-31 04:26:41 Panie Marku, zaorał się pan równo, Janek leży i płacze ze śmiechu zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 21:10:14 Panie Marku, zaorał pan równo, Janek leży zgłoś naruszenie regulaminu › eGOn | 2018-08-30 20:59:47 Nienałtowski nawet pomnika nie potrafił obronić. Nie zapomnimy mu tego. Nagadał się nagadał a nic nie zrobił. Bo jak tu gryźć rękę która karmi? zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 20:58:19 Nie potrzeba nam takich radnych co żyją przeszłością. Nienałtowski niech robi dalej co robi teraz a rządzenie zostawi ludziom z pomysłami na przyszłość. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 19:33:34 Święta racja. Bronś to "dr wszechnauk". Butny, zarozumiały, nie słuchający innych. Stary szpital 25 lat straszył i był wizytówką, niemocy, nie kompetencji.Wybudował buble, za niskie, za krótkie. Basen bez wody tylko kostka. zgłoś naruszenie regulaminu › Kulą w płot | 2018-08-30 19:05:07 Kandydat Bronś krytykuje brud w mieście, tyle że za porządek odpowiedzialni są jeśli się nie mylę jego starzy dobrzy znajomi z MGK oraz Panowie W.N. i naczelnik M.K. więc generalnie pudło. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 18:49:34 LWP @ A u was to podobno sami żołnierze wyklęci? zgłoś naruszenie regulaminu › levi | 2018-08-30 18:48:25 porównywanie inwestycji na przestrzeni 25 lat z 4 latami jest idiotyczne. O jakości tych inwestycji z 25-lecia zamilczę bo każdy kto korzysta wie, jak jest . Udał się tylko park nad stawami bo tam nic nie budowano na szczęście. Przypomne tylko basen otwarty i totalna klęskę. Gdyby nie Kołaciński który zaryzykował, zeby ratowac skórę poprzednikom i samorząd wynajął za grube tysiace kancelarie adwokacką ministra Ćwiakalskiego to bysmy płacili 20pare baniek, bo w I instancji była klęska kiedy sprawe prowadzili obecnie emerytowani już prawnicy z poprzednich kadencji. Prawda? zgłoś naruszenie regulaminu › LWP | 2018-08-30 18:47:01 No to się oficery Ludowego Wojska dogadali. I tyle. zgłoś naruszenie regulaminu › szkoda słów | 2018-08-30 17:57:51 Jak można napisać coś tak głupiego?"Oleśnica potrzebuje Jana Bronsia, wizjonera i doskonałego wykonawcę projektów potrzebnych mieszkańcom. Biadolenie, że coś jest za krótkie lub za niskie to tylko wyraz zawiści i zazdrości malkontentów"Człowieku logiki BRAKUJE, przeczytaj sobie jeszcze raz, co ty człowieku napisałeś.Burmistrz jest doskonałym wykonawcą projektów?Ech szkoda słów.A druga część zdania "biadolenie że coś jest za krótkie za długie" no jeśli jest doskonałym wykonawcą to skąd te błędy w projektach?To się kupy człowieku nie trzyma - to jedynie pusta laurka - napisana dla swojego ulubieńca i do tego mocno emocjonalna. zgłoś naruszenie regulaminu › szkoda słów | 2018-08-30 17:34:35 Ten zarzut o lotnisku nie pod adres burmistrza - po co te wycieczki i ataki?Przecież teren lotniska należy do Gminy Oleśnica, macie tam wójta z PO - zapytajcie co on zrobił w tej sprawie a nie bezpodstawne oskrżenia kierujecie do obecnego włodarza miasta Oleśnicy - wy nadajecie się jedynie do opluwania a wasza wiedza merytoryczna jest znikoma. zgłoś naruszenie regulaminu › levi | 2018-08-30 17:17:16 Janusz Sz. Ty też cyganisz ? Moze ty jesteś tą cyganką? Taki świeteni zorientowany a nie wiesz, że Dżony Bi był przeciwny lotnisku? I po co tak cyganisz? A pan marek juz się przekonał jak działają akolici Nieomylnego. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 17:15:48 Zabytkowy "Dom na murze " Bronś zburzył, i jego klakierzy bili mu brawo. A postsowiecki pomnik będą opłakiwać i próbować robić z tego argument , gdy wiadomo że usunięcie pomnika wynikało z ustawy dekomunizacyjne i miasto miało obowiązek pomnik usunąć. Ot hipokryzja wyznawców JB zgłoś naruszenie regulaminu › levi | 2018-08-30 17:14:48 cyganka.... nick masz super trafny. Cyganisz aż miło! zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 17:12:49 Obserwuję i przyznam że ładnie sobie pan radzi, panie Nienałtowski,dużo dobrych rzeczy pan wnosi do dyskusji w sferze społecznej -proszę, aby czasami pan nie próbował się zniechęcać, bo ataków będzie sporo, nawet tych prostackich bo pan nawet nie wie jak dużo dobrego dla lokalnej społeczności może uczynić - WŁAŚNIE O TAKICH RADNYCH NAM CHODZI - o takich pasjonatach jak pan i chciałbym aby nie byłby pan jedyny, to będzie dobrze!Gratuluję decyzji o kandydowaniu i do dzieła - wszystko się uda bo brakuje nam takich kandydatów na radnych jak pan.Trzeba poprzeczkę podnieść dla kandydatów na radnych a pan niech daje przykład innym.Powodzenia. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 16:36:42 Czym zasłużył się dla Oleśnicy Marek Nienałtowski? Jakie ma zasługi? Dostaje od miasta środki na realizację własnych ambicji i tyle w temacie. Dlatego wychwala pana, który daje i nie pyta na co. zgłoś naruszenie regulaminu › cyganka | 2018-08-30 16:34:49 Janusz, ciekawe to co napisałeś. Trafnie to ująłeś. Na co dzień trudno to zauważyć, ale faktycznie pan Bronś uczynił Oleśnicę nowoczesnym miastem, z dobrą infrastrukturą, zabezpieczone na przyszłość i z szansami na dalszy rozwój. Ale trzeba też pamiętać, że Bronś zawsze bardzo dbał o miasto jako całość i pamiętał też o zabytkach. Dzięki dotacjom z miasta co roku możliwe było remontowanie i upiększanie kościoła, kamienice w rynku nie popadły w ruinę a wiele starych domów poza centrum dostało wsparcie na remonty. Nasza wspólnota odzyskała część wydanych na remont elewacji pieniędzy dzięki nagrodzie z miasta. A o historię miasta też pan Bronś zadbał - muzeum mamy i bardzo się z niego cieszymy. Nie wiem, co w tym zakresie zrobił pan Kołaciński. Rok czeski to było jakieś nieporozumienie, a konferencja na zamku, w której uczestniczyło kilku naukowców to chyba był żart. Nie znalazłam o tym wydarzeniu żadnej wzmianki poza Oleśnicą. Ten, kto to wymyślił, powinien nie tylko spalić się ze wstydu, ale też ponieść jakieś konsekwencje za wyrzucone w błoto miejskie pieniądze. Nasze pieniądze. A pamiętacie inscenizacje historyczne pod zamkiem? To było coś. Te obecnie jakieś blade, niedopracowane. Na to pewnie pan Nienałtowski nie zwróci uwagi, bo podpadnie panu Kołacińskiemu. Dziwne, że milczy o zniszczonym pomniku w parku na Sienkiewicza. Żołnierz pozwolił usunąć żołnierzy. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 16:32:53 Brawo Panie Marku ! Lejący się hejt na pana - osobę tak zasłużoną dla miasta, świadczy jak mali ludzie są po drugiej stronie barykady. A pan tylko napisał prawdę. I nic więcej. Prawdę ! zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 16:04:19 I oto przykład jak obecna ekipa liczy się ze zdaniem mieszkańców. Napuścili Nienałtowskiego a jak ktoś ma inne zdanie od niego to od razu rzucają się wszystkim do gardeł. To jest właśnie ta rzekoma nowa jakość. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 16:02:23 Tralalala - nie kadź chłopcze bo ktoś uwierzy żeś jakiś znawca. zgłoś naruszenie regulaminu › Piotr | 2018-08-30 15:50:11 Panie Marku maluczcy próbują pana oczernić, to tylko dowód i potwierdzenia, jak celnie pan podsumował współpracę z burmistrzem Kołacińskim i brak dobrej woli u Bronsia, a dodatkowo chciał pana zniszczyć, tylko dlatego, że sprzeciwiał się Pan i udowadniał, że jego złe decyzje wynikają z braku wiedzy o historii naszego miasta. Niech pan robi swoje, pana publikacje zostaną już na zawsze, a prawdy nikt nie zakrzyczy. zgłoś naruszenie regulaminu › rewident | 2018-08-30 15:48:36 Ktoś zna rzeczywiste koszty utrzymania przez miasto prywatnego samochodu Kołacińskiego? zgłoś naruszenie regulaminu › Jadwiga z Rataj | 2018-08-30 15:35:58 Panie Januszu, szacunek za szczerą wypowiedź. Wiele osób uważa podobnie, jak Pan, ja też. Mieszkam w Oleśnicy od urodzenia, moi rodzice też się tu urodzili. Właściwie to prawie cała nasza rodzina mieszka w Oleśnicy. I co, dostaniemy honorowe dyplomy od Pana Nienałtowskiego? zgłoś naruszenie regulaminu › z rynku | 2018-08-30 15:33:17 Akurat straży miejskiej to teraz bardzo brakuje! zgłoś naruszenie regulaminu › tak to leciało | 2018-08-30 15:08:33 tak rozumiał dlatego kupił sobie limuzynę i stworzył straż przyboczną zwaną miejską, by plebs gnębić zgłoś naruszenie regulaminu › Janusz Sz. | 2018-08-30 14:47:25 Pomysły na pracę w radzie miasta, jak na takiego erudytę, żałośnie śmieszne i infantylne. Mieszkam tu zaledwie kilka lat i nie potrzebny mi żaden dyplom potwierdzający ten fakt. A w mieście nie tylko śpię. Znam zabytki, znam historię, ale mało mnie to zajmuje. Dziwi mnie za to wasze zakompleksienie na punkcie byłego burmistrza. Przecież nie możecie zaprzeczyć jego osiągnięciom. Jak się patrzy na Oleśnicę trochę z boku, jak ja, to widać od razu, że ten facet miał wizję rozwoju miasta we wszystkich aspektach. Oleśnica to nie Wrocław i nigdy nie będzie mieć takich jak duże miasta możliwości. Bronś to chyba rozumiał i działał w ramach potrzeb i możliwości. Jak nie ma się takiego potencjału jak Bronś, to można go naśladować, ale nie krytykować, do tego bezmyślnie, ślepo i z taką furią. Chcecie z Oleśnicy zrobić skansen? Ludzie mają gdzieś honorowe obywatelstwa, dyplomy za zamieszkanie w tym mieście, jakie kolory ma flaga i inne podobne bzdury. Ludzie potrzebują miejsca do życia tu i teraz i pewności o przyszłość dla swoich dzieci. Praca, biznes, usługi, rozrywka, zakupy. Tym się żyje a nie pierdołami typu "+" w herbie. Myślę, że zazdrościcie byłemu burmistrzowi niezaprzeczalnego sukcesu, jakim jest, to znaczy był, świetny rozwój Oleśnicy. Sprowadziłem się do Oleśnicy właśnie dlatego, że widziałem na żywo jej rozwój i doskonałe przygotowanie do zamieszkania. Teraz szokuje mnie nieporadność obecnych władz. A najbardziej przeraża brak jakiejkolwiek wizji rozwoju. Niszczycie sami to, co macie, jak np. lotnisko, które jeśli nie dziś, to za kilka lat może być największym atutem tego miasta. Oleśnica potrzebuje Jana Bronsia, wizjonera i doskonałego wykonawcę projektów potrzebnych mieszkańcom. Biadolenie, że coś jest za krótkie lub za niskie to tylko wyraz zawiści i zazdrości malkontentów, którzy nie mają nic do zaoferowania. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 14:07:42 Jakie fakty przypomniał Nienałtowski, no jakie? To wszystko tylko jego chore wymysły. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 14:06:35 A co Pan, Panie Nienałtowski, zrobił dla Oleśnicy i jej mieszkańców? Dla nas i naszego miasta a nie dla siebie. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 14:05:08 Brakuje merytorycznych argumentów przeciw Bronsiowi w ważnych dla ludzi tematach to szczują bzdurami bez pokrycia wygłaszanymi przez obrażonego na każdego kto nie grzebie się w prehistorii. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 13:50:58 Nie mają argumentów żeby odnieść się do faktów , które pan Marek przypomniał, to wściekłe atakują, ale prawdy nie przykryjecie, każdy wie jaki jest wasz Janek zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 13:49:42 Spiralę nienawiści czas zacząć. Oczerniać burmistrza Bronsia. To jedyne na co stać OR i PiS? Macie jakiś kompleks? zgłoś naruszenie regulaminu › P. dawny fan | 2018-08-30 13:42:18 Nie no Panie Marku to nie dzieje się na prawdę - Pan Marek i Karpienko w jednej drużynie?!!!! zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 13:36:30 Panie Nienałtowski, gdyby Jan Bronś nie zorganizował Oleśnickiego Domu Spotkań z Historią, to nie zasiadałby Pan dziś w radzie naukowej naszego swoistego muzeum i nie miał co miesiąc niemałego dodatku do emerytury. zgłoś naruszenie regulaminu › Dziedzic Pruski | 2018-08-30 13:35:19 panie Marku, powinien pan się wstydzić! Dobrze pan wie, że Kołaciński tak naprawdę nic nie zrobił w sprawach podnoszonych przez pana, o pomniku w parku nie wspomnę. Kiedyś to pan potrafił telewizję wrocławską ściągnąć, a na rozwalany pomnik, pan przyklasnął. Bardzo się na panu zawiodłem. zgłoś naruszenie regulaminu › z rynku | 2018-08-30 13:32:12 Panie Marku szacunek ! Wszyscy to wiedzą ale niewielu odważy się to głośno powiedzieć. Na pro bronsiowych mediach cisza, czyli przedstawił pan fakty, na ktorych obalenie nie mają argumentów. Udzerzył pan w samo sedno. Ataki na Pana tylko to potwierdzają. Powiedzenia! zgłoś naruszenie regulaminu › Ewa | 2018-08-30 13:27:17 Brak szacunku do zasłużonego dla Oleśnicy Burmistrza to wyraz zupełnego braku kultury i pełnego zakłamania. Ale brak szacunku do siebie?! Jak to nazwać, panie Marku? Zostawiam Pana z tym pytaniem. zgłoś naruszenie regulaminu › JK | 2018-08-30 13:23:00 Znałem pan z innej strony, dawno temu. Tego zakłamanego hipokryty i megalomana nie chcę znać. zgłoś naruszenie regulaminu › Rok czeski = czeski błąd | 2018-08-30 13:20:35 Konferencja naukowa zorganizowana przez władze miasta by spełnić kaprys niedokształconego historyka. I co, ego zaspokojone? zgłoś naruszenie regulaminu › też mi autorytet | 2018-08-30 13:14:51 niby taki miłośnik Oleśnicy a znieważa oleśnicką flagę zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 13:13:36 Panie Nienałtowski - nie spodziewałem się po Panu, że tak szybko sięgnie Pan dna. Miałem dla Pana wielki szacunek, przymykając oko na Pana megalomanię. Traci Pan wszystko, ośmiesza się Pan, a przy okazji wychodzi Pana mitomania. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-30 13:08:23 No, panie Nienałtowski, wreszcie przyznał się pan, że chodzi panu o prywatę. Odnoszę wrażenie, że to pan uważa się za nieomylnego. zgłoś naruszenie regulaminu › az | 2018-08-30 12:35:54 Panie Marku jest pan wielkim pasjonatem Oleśnicy, to co pan napisał to niezaprzeczalne fakt. Bronś traktował zawsze wszystkich z góry, arogancja i buta w pełnej krasie ,wszystko wiedział najlepiej, on sam nikt inny decydował za wszystkich. A ratusz traktował jak prywatny folwark, rozbijanie się po Polsce służbową limuzyną za miejskie pieniądze to był żałosne podsumowanie jego 25 letnich rządów zgłoś naruszenie regulaminu › ... | 2018-08-30 12:19:46 Brawo Mundek w punkt. Cała ta obecna ekipa to hipokryci i do nich dołączył Nienałtowski zgłoś naruszenie regulaminu › plus dla Marka | 2018-08-30 12:09:10 Całkowicie zgadzam się z Panem Markiem i podziwiam odwagę. Myślę,że wielu ma takie same zdanie ale boi się je wypowiadać z obawy przed...no włąśnie. zgłoś naruszenie regulaminu › Edmund Kaleciński | 2018-08-30 11:39:59 Pan Nienałtowski: "wyjaśnia powody swojego kandydowania i ostro krytykuje". Zatem pytam Pana - jak Bronś sam realizował swoje pomysły i nikogo nie pytał (co do końca nie jest prawdą), to Panu się nie podoba. Ale oświadcza Pan, że nie jest zwolennikiem "spodziewanych dyskusji politycznych". Tylko "tak toczno!", tak ? Czyli morda w kubeł. To Panu odpowiada. To niech Pan w taki sposób nie sumuje Bronsia. Bo to hipokryzja! Teraz będzie Pan siedzieć cicho, aby zrealizować własne marzenia ? zgłoś naruszenie regulaminu › ... | 2018-08-30 11:04:52 A to nie za czasów obecnego burmistrza Kołacińskiego zburzono zabytkowy cokół w parku Sienkiewicza Panie Marku. Wtedy nie bardzo Pan się zająknął na ten temat. Żenada, ale niczego innego się nie spodziewałem zgłoś naruszenie regulaminu › Radny | 2018-08-29 23:02:07 @kasa-kasa. Wiek Pana Marka nie zmusza go do tego, by musiał się za coś sprzedawać. Więcej szacunku dla osoby tak zasłużonej w badaniu dziejów Oleśnicy. Może i z rozbitym cokołem można było delikatniej się obejść (bo on ma ponad 100 lat), ale chciałbym przypomnieć, że to ekipa Pana Bronsia przez lata nie zrobiła kompletnie nic, aby uratować budynek starego szpitala z 1887 roku (!!!). Tu rozpacz nad kawałkiem granitu, na którym stał niemiecki cesarz a tam w ruinę popadał piękny budynek szpitala. Miejcież proporcje mocium Panie! zgłoś naruszenie regulaminu › wo | 2018-08-29 22:35:49 Ten pan ma racje. Kto kiedykolwiek próbował rozmawiać z Janem Bronsiem to wie, jak on traktuje ludzi. W najlepszym przypadku z arogancją zgłoś naruszenie regulaminu › boblio | 2018-08-29 22:33:32 ja to tutaj nie widzę listy pomysłów MN, tylko listę zleceń dla Nienałtowskiego. zgłoś naruszenie regulaminu › kasa, kasa | 2018-08-29 22:26:40 panie marku, pan się sprzedał, już o rozwalonym pomniku pan nie pamięta? zgłoś naruszenie regulaminu › GS | 2018-08-29 21:46:27 Jaro@ wniosek jest jeden ZEMSTA. frazesy o maraźmie są śmieszne. Nie porownuj 25 lat z 4. Nie porownuj 25 po komunie. Przez 4 lata miasto mio sie zapasc. A wreszcie wrocila demokracja. Strefa dziala sa inwestorzy . Jest budzet obywatelski i kupa inwestycji z niego. Sala SP4 po latach obietnic zaprojektowana sciezki i chodniki. Na Krzywoustego czekalismy 25 lat. Kuzyn z Poniatowskiego na chodnik tyle samo. Dziadkowie sie ciesza na wschodnia obwodnice bo rusza a czekali 25 lat. Start szpital 25 lat niszczal a twoj Bronś gardlowal ze go powiat oddal. A kiedys moze tam bedzie mial na starosc opieke albo przedszkolecdla wnuka. Super potrzebny obiekt. Wiec nie pieprz o maraźmie bo to propagandowe bzdury. zgłoś naruszenie regulaminu › Nieomylnemu dedykujemy . Podpisano mieszkańcy | 2018-08-29 21:37:41 Daremne żale - próżny trud, Bezsilne złorzeczenia! Przeżytych kształtów żaden cud Nie wróci do istnienia. zgłoś naruszenie regulaminu › Jaro | 2018-08-29 21:37:34 Przynajmniej jest szansa że Bronś wyciągnął wnioski. A teraźniejsza posada Pana Kołacińskiego to marazm, brak empatii i postępu. Mam nadzieję że to koniec. Czas zająć się leczeniem ludzi, a kompetentnym zostawić zarządzanie miastem. Bardzo mnie pan zawiódł. zgłoś naruszenie regulaminu › Nigdy sld i brona | 2018-08-29 21:15:39 Cała prawda o Bronsiu, niestety. Dodać należy też do tego Bernackiego, obaj są siebie warci.Oby nigdy już nie dostali się do Rady,bo ponoć Bernacki też startuje z sld.Nie daj Boże! zgłoś naruszenie regulaminu › Finalista | 2018-08-29 21:07:01 Jestem za. Bardzo dobrze napisane oświadczenie. Popieram propagowanie wiedzy o mieście w szkołach. Panie Marku, życzę powodzenia! zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-29 20:40:21 Panie Marku powodzenia ! Świetne pomysły, takie osoby są potrzebne w miejskiej radzie. Bronś już nie będzie burmistrzem ludzie wiedzą , że może być normalnie, z ich udziałem w życiu miasta. zgłoś naruszenie regulaminu › Mieszkaniec | 2018-08-29 20:34:09 Brawo Panie Marku, szkoda poświęcać tyle czasu dla Brosia - to już, na całe szczęście historia. Są nowi , młodzi i kompetentni kandydaci - rozumiejący obecne czasy.... zgłoś naruszenie regulaminu › 100% racji | 2018-08-29 19:13:38 "Ponowny powrót J. Bronsia to autokratyczny styl rządów (Rada Miasta wówczas pełni rolę kukiełek), samouwielbienie, nieliczenie się z opiniami mieszkańców, podejmowanie błędnych decyzji, marazm w kulturze i niszczenie nikczemnymi metodami mieszkańców, mających inne zdanie niż on (miałem okazję tego doświadczyć osobiście). " Niech to radny Siedlecki przeczyta podobno zna i szanuje pana Nienałtowskiego zgłoś naruszenie regulaminu › z Lwowskiej | 2018-08-29 18:41:28 Panie Marku rozumiem decyzję i szanują Pana. Potwierdzam z Janem Bronsiem nie sposób współpracować i wiele osób ma takie same odczucia. On zawsze musiał o wszystkim decydować i wszystko musiało byś tak jak on uważał. Na szczęście Oleśnica ma tą erę , jednoosobowego sterowania wszystkim, za sobą. Oby nigdy więcej. zgłoś naruszenie regulaminu › Klementyna | 2018-08-29 18:35:25 Antoni Kowal @ święte słowa! Z tym gościem dyskutować sie nie da. A dla pana Nienałtowskiego - SZACUN. Publicznie wyłożył o Nieomylnym to o czym większośc wie ale część sie boi powiedzieć wprost zgłoś naruszenie regulaminu › Antoni Kowal | 2018-08-29 17:48:00 Może Panie Krzysztofie z Panem nikt nie chce dyskutować. A w związku, że jest Pan mocno narzucający się tylko dosadne słowa do Pana trafiają. zgłoś naruszenie regulaminu › mgr_histerii | 2018-08-29 17:43:27 Co z tą księżniczką ktoś wie? Jej trumne mieli wystawić tej sali? No byłby to promocyjny ruch na skalę Euopejską.Popieram to całym sercem! zgłoś naruszenie regulaminu › Krzysztof A Kowalski | 2018-08-29 17:09:43 No może dzięki panu Markowi Nienałtowskiemu panowie Michał Kołaciński i Przemysław Wróbel zmienią zdanie w sprawie sali księżnej Cecylii. Mam szacunek dla dokonań i osobowości pana Marka Nienałtowskiego - może też wpłynie na zmianę postawy oleśnickich samorządowców wobec niszczejących obiektów z listy Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Jest to wręcz skandal. Pan M. Nienałtowski napisał: "gdyż jest rękojmią dalszego znaczącego rozwoju szeroko pojętej normalności w działaniu miasta, szczególnie w sprawach kultury" - tu mam duże wątpliwości, które niestety sam pan Michał Kołaciński utwierdzał swoją postawą wobec mnie i wobec lokalnych przedsiębiorców oraz swoim decyzjami, które będą bardzo brzemienne w skutkach - chociażby ponad 20 mln zł na "stary szpital" (bez gwarancji bezpieczeństwa bakteriologicznego), zamiast w obiekt o charakterze hotelowo-konferencyjno-gastronomiczno-usługowy przy miejskiej spółce "Atol". Ale może też skończy się z profanacją nagrobków przy ul. Matejki. No i gdybym panu Markowi Nienałtowskiemu zacytował zdania, jakie to służbowo napisał do mnie pan Michał Kołaciński - bardzo by się zdziwił. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-29 16:50:13 Samodzielnie myślący człowiek nie stanie też przy M. Kołacińskim. zgłoś naruszenie regulaminu › | 2018-08-29 16:32:54 Dokładnie . Dlatego kandydaci na radnych od Janka to taki zestaw zgranych kart i przeciętniaków. Samodzielnie myslący człowiek tam nie pójdzie zgłoś naruszenie regulaminu › Szacun | 2018-08-29 16:21:55 Tak. To wszystko brutalna prawda. Spacyfikowany wiceburmistrz Piotr Pawłowski był najlepszym tego przykładem. 1 osobowe sterowanie, zero pokory i przeświadczenie o nieomylności. Pan Nienałtowski napisał to o czym wszyscy wiedzą. zgłoś naruszenie regulaminu › mieszczuch | 2018-08-29 15:00:40 Porostu Jan Bronś nigdy nie słuchał ludzi. Charakteru człowieka się nie zmieni. To człowiek przeświadczony o swojej wszechwiedzy. Teraz jesteśmy świadkami teatrzyku pt. Jan Bronś to serdeczny pan wsłu***ący się w głos mieszkańców", wynajęci piarowcy tworzą jakieś sztuczne profile społecznościowe, stają na głowie by wykreować wizerunek przyjaznego mieszkańcom Jana Bronsia. A przecież jak było doskonale pamiętamy, o ile pierwsze kadencje udane, to dwie ostatnie to już kompletne oderwanie się od mieszkańców, stworzenie dworu wokół siebie. Limuzyna służbowa, straż przyboczna zwana miejską itp. Władza deprawuje i po 5 kadencjach było to widać. zgłoś naruszenie regulaminu › wyborca | 2018-08-29 14:53:46 Pan Marek to inteligentny, pracowity człowiek. Jego uwagi są niestety trafne. Prze kilka kadencji były burmistrz marginalizował opinie innych osób, jego zastępcy pełnili funkcję paprotek. Teraz deklaruje, że się poprawi, że wsłucha się w głos ludu. Ja tego nie kupuję. zgłoś naruszenie regulaminu › tak właśnie | 2018-08-29 14:32:31 Oczywiście że pan ma rację - jak ten człowiek znów by wygrał wielu osobom opadną ręce i znów im się nic nie będzie chciało, bo ta grupa ludzi wszystkich odpycha i jest najmądrzejsza w podejmowaniu ZA wszystkich mieszkańców decyzji - czysty autorytaryzm znany nam od lat nic odkrywczego. zgłoś naruszenie regulaminu › Kamila | 2018-08-29 14:03:50 Panie Marku szacunek. Celnie w punkt ! zgłoś naruszenie regulaminu › też Marek | 2018-08-29 13:14:59 cała prawda panie Marku!

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: BeniaTreść komentarza: Nie rozumiem dlaczego w prywatną inicjatywę pcha się burmistrz? Trochę to nie jest faworyzowanie prywatnego przedsiębiorcy? Burmistrz rozumiem, że kamień węgielny wmurowuje pod gminne przedsięwzięcia. Miało być inaczej a tu się rodzą pytania nie miłe...Data dodania komentarza: 26.11.2024, 14:39Źródło komentarza: Agro Efekt buduje nową siedzibę w SycowieAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Piękna inicjatywa. Bardzo dobrze, że ta część historii naszego miasta nie trafiła do huty... to nie tylko historia ale i część naszego życia. Wielu z nas czyniło znak krzyża pod figurą w zakładzie, którego dziś już nie ma a utrzymywał co drugą rodzinę w naszym mieście...Data dodania komentarza: 26.11.2024, 14:33Źródło komentarza: Święta Katarzyna na nowym miejscuAutor komentarza: Spirytus SanctusTreść komentarza: Pogrążanie się w mentalnej ciemności zabobonów. A także przesądów. Te biedne ludziska nie zdają sobie sprawy, że ich mózgi służą im jedynie jako wielkie generatory halucynacji. Te mózgi mają jedynie umiejętność wytwarzania przeżyć religijnych i właśnie religijnych halucynacji. To co widać na zdjęciach to forma obsesji, w której szaleństwo i patologiczne zachowania wiodą ich do ciemności... Całym tym obłędem kieruje ubrany w kolorowe ciuszki także nawiedzony klecha. Spójrzcie na zdjęcie nr 9 na którym znana oleśniczanka ma w oczach namiętność obrazującą żarliwość opętania religijnego. Przydałby się jej jakiś ksiądz z salcesonem.Data dodania komentarza: 26.11.2024, 14:32Źródło komentarza: Święta Katarzyna na nowym miejscuAutor komentarza: DenaturatTreść komentarza: @Klonowa. A po co pan Edmund ma przychodzić do zsypu w którym ty walisz dyktę po przepuszczeniu przez chleb. Tam gdzie zamieściłeś artykuł redakcja zawiesiła pisanie komentarzy.Data dodania komentarza: 26.11.2024, 14:07Źródło komentarza: Misiowe święto w Przedszkolu nr 3 w Oleśnicy /WIDEO/Autor komentarza: KlonowaTreść komentarza: Wracaj już Edek do zsypu na stakana spirytu.Data dodania komentarza: 26.11.2024, 12:48Źródło komentarza: Święta Katarzyna na nowym miejscuAutor komentarza: zw-kowalskiTreść komentarza: Redakcjo. Czy nie uważacie, że takie artykuły nie powinny być komentowane ? A podawanie takiego numeru telefonu to jakaś porażka. Czy w szpitalu na etacie nie ma psychologa, psychiatry ? Bo dwóch księży kiedyś szpital zatrudniał.Data dodania komentarza: 26.11.2024, 12:44Źródło komentarza: Targnął się na życie w szpitalu w Oleśnicy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic