Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 30 stycznia 2025 22:29
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Obradowali 40 minut. Uczcili pamięć ofiar Holokaustu

Kontrowersji nie było...
Obradowali 40 minut. Uczcili pamięć ofiar Holokaustu

Niespełna 40 minut trwała dzisiejsza Sesja Rady Powiatu Oleśnickiego.

Na początku obrad radni minutą ciszy uczcili Międzynarodowy Dzień Pamięci o Ofiarach Holokaustu i przypadającą na dziś 80. rocznicę wyzwolenia obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau.

✔ Podczas IX sesji podjętych zostało dziesięć uchwał w następujących sprawach:

- Zmiany wieloletniej prognozy finansowej Powiatu Oleśnickiego na lata 2025 - 2039

- Zmiany uchwały budżetowej Powiatu na 2025 r.

- Przyjęcia planu pracy Rady Powiatu Oleśnickiego na rok 2025

- Przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Powiatu Oleśnickiego na rok 2025

- Sprawozdań komisji stałych Rady Powiatu Oleśnickiego VII kadencji z działalności w roku 2024

- Planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Oleśnicki, ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat pobieranych przez uczelnie i zakłady kształcenia nauczycieli oraz specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane na rok 2025 

- Złożenia wniosku do Ministra Obrony Narodowej o udzielenie zezwolenia na utworzenie oddziału przygotowania wojskowego w Liceum Ogólnokształcącym w Bierutowie w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. Władysława Reymonta w Bierutowie 

- Ustalenia przebiegu istniejącej drogi powiatowej nr 3500D ul. Słowackiego, położonej w miejscowości Bierutów - Gmina Bierutów

- Zawarcia porozumienia z Wojewodą Dolnośląskim, dotyczącego przyjęcia niektórych zadań z zakresu administracji rządowej związanych z przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej w 2025 r.

- Uchwała zmieniająca uchwałę w sprawie utworzenia jednostki organizacyjnej Powiatu Oleśnickiego – Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Małpkom do Sztambucha 29.01.2025 08:33
Kukiz o "przejęzyczeniu" Nowackiej: Wynika z niego, że dziesiątki tysięcy Polaków zakatowanych przez Niemców, to byli ochotnicy „Z «przejęzyczenia» ` pani ministry, które usłyszał cały świat wynika, że mój Dziadek i dziesiątki tysięcy innych Polaków zakatowanych przez Niemców przy budowie „dwójki” to byli polscy ochotnicy, naziści, którzy przyjechali do Auschwitz, by w czynie społecznym budować miejsce kaźni dla Żydów…” - napisał Paweł Kukiz we wpisie zamieszczonym w mediach społecznościowych. Minister edukacji Barbara Nowacka wywołała ogromny skandal swoją oburzają wypowiedzią, która padła podczas międzynarodowej konferencji „My jesteśmy pamięcią. Nauczanie historii to nauka rozmowy” zorganizowanej w 80. rocznicę wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz-Birkenau. Podczas wystąpienia Barbara Nowacka powiedziała, że „na terenie okupowanym przez Niemcy polscy naziści zbudowali obozy, które były obozami pracy, a potem stały się obozami masowej zagłady”.

zw=kowalski:-) 29.01.2025 09:04
Sędziowie w Oleśnicy nie takie błędy popełniają. A następnie je nazywają oczywistą pomyłką pisarską i poprawiają. Źle się stało, że minister Edukacji takie przejęzyczenie popełniło. Ale sam Kaczyński nie przeprosił za słowa "zdradzieckie mordy" itp itd.

Pucio Gucio 30.01.2025 11:12
Wy zw nie wtrącajcie się do poważnej dyskusji ze swoimi sądowymi sprawami! Brak Ci kultury . Zajmij się ekoidioctwem!

Stop Wariatom 30.01.2025 11:58
Pucio Gucio 30.01.2025 11:12
Wy zw nie wtrącajcie się do poważnej dyskusji ze swoimi sądowymi sprawami! Brak Ci kultury . Zajmij się ekoidioctwem!
Powinien zająć się genderyzmem wśród reniferów!

zw-kowalski 30.01.2025 12:28
Gucio..., stop vel ladyboy. Nie wiem dlaczego masz taką fobie do genderyzmu. Co ciebie obchodzi jak się i za kogo uważa się inna osoba. Czy ja czepiam się duchownych którzy chodzą w, sukienka h zwanych sutannami ? Czy ja się czepiam sióstr zakonnych, ze strojem naśladują lub się upodobniają do muzułmanek. Dla mnie duchowny może chodzić w sutannie a siostra zakonna może zasłaniać ciało jak muzułmanka. Mnie nic do tego !

Pucio Gucio 30.01.2025 19:53
zw-kowalski 30.01.2025 12:28
Gucio..., stop vel ladyboy. Nie wiem dlaczego masz taką fobie do genderyzmu. Co ciebie obchodzi jak się i za kogo uważa się inna osoba. Czy ja czepiam się duchownych którzy chodzą w, sukienka h zwanych sutannami ? Czy ja się czepiam sióstr zakonnych, ze strojem naśladują lub się upodobniają do muzułmanek. Dla mnie duchowny może chodzić w sutannie a siostra zakonna może zasłaniać ciało jak muzułmanka. Mnie nic do tego !
Powszechnie wiadomo, że genderactwa to brednie, tylko wygłaszane żargonem naukowym ! Ty zw Bredzisz!

zw-kowalski 30.01.2025 20:09
Do @pucio... Powszechnie to jest wiadomo , że jesteś ladyboy podający się też za @ale, @anna. Czepianie się homoseksualistów oraz gender jest tylko twoją zasłoną dymną. Gabryś. Ujawnij się. Nikt się z ciebie już nie będzie śmiał. Społeczeństwo jest już tolerancyjne. W sejmie są już homoseksualisci a nawet była trans. Tylko prawda cię wyzwoli.

Tylko prawda wyzwala 30.01.2025 20:11
zw-kowalski 30.01.2025 20:09
Do @pucio... Powszechnie to jest wiadomo , że jesteś ladyboy podający się też za @ale, @anna. Czepianie się homoseksualistów oraz gender jest tylko twoją zasłoną dymną. Gabryś. Ujawnij się. Nikt się z ciebie już nie będzie śmiał. Społeczeństwo jest już tolerancyjne. W sejmie są już homoseksualisci a nawet była trans. Tylko prawda cię wyzwoli.
Gucio. Tylko prawda cię wyzwoli.

Wariatowi" ekologicznemu" 30.01.2025 22:03
zw-kowalski 30.01.2025 20:09
Do @pucio... Powszechnie to jest wiadomo , że jesteś ladyboy podający się też za @ale, @anna. Czepianie się homoseksualistów oraz gender jest tylko twoją zasłoną dymną. Gabryś. Ujawnij się. Nikt się z ciebie już nie będzie śmiał. Społeczeństwo jest już tolerancyjne. W sejmie są już homoseksualisci a nawet była trans. Tylko prawda cię wyzwoli.
Prof. tłumaczył, że wydajemy miliardy na budowanie infrastruktury dla energii z OZE, ale też warto pamiętać, że energia ze słońca czy wiatru jest dwukrotnie droższa niż ze źródeł konwencjonalnych. Naukowiec przypomniał, że energia ze słońca sama w sobie faktycznie jest tania, ale koszt postawienia i eksploatacji potrzebnych do jej wytworzenia urządzeń jest ogromny. – Przez dwa czy trzy lata lobbyści Zielonego Ładu bez przerwy lamentowali, że jest wysoka cena energii elektrycznej, dlatego, że nie mamy dosyć wiatraków i paneli fotowoltaicznych. [...] W tym roku ceny energii elektrycznej są jedne z najtańszych w Europie. Jest tak dlatego, że ponad 60 proc. wytwarzamy w elektrowniach węglowych. Ci, którzy, jak Niemcy, oparli się na fermach wiatrowych, mają potężne ceny – powiedział naukowiec. – W listopadzie przez 10 czy 12 dni nie wiało. 95 proc. energii było dostarczonej z węgla. Ale ceny tego wcale nie odzwierciedlały, choć cena energii z węgla wynosi 400 zł za megawatogodzinę. A analogiczna cena prądu z wiatraka czy panelu to 800 zł za godzinę, ze wszystkimi subsydiami – powiedział prof. Mielczarski

Ö-vik 30.01.2025 12:48
Mocno zdrowo, odklejony jest czerwone volvo.

Pucio Gucio 30.01.2025 22:14
Ö-vik 30.01.2025 12:48
Mocno zdrowo, odklejony jest czerwone volvo.
W Ameryce mamy obecnie zwrot ku rozsądkowi u większości !! Przestali się bać i i utożsamiać z gender! Ten ekoidiota nigdy nie wykazywał się zdrowym rozsądkiem! U niego nie ma żadnego zwrotu! On jest wierny głupocie i idiotyzmowi ideologii gender!

Stop Wariatom 30.01.2025 22:16
Pucio Gucio 30.01.2025 22:14
W Ameryce mamy obecnie zwrot ku rozsądkowi u większości !! Przestali się bać i i utożsamiać z gender! Ten ekoidiota nigdy nie wykazywał się zdrowym rozsądkiem! U niego nie ma żadnego zwrotu! On jest wierny głupocie i idiotyzmowi ideologii gender!
Zdejąkalizować tego RCH!!

Stepan B 28.01.2025 17:01
Komentarz zablokowany

Zdejakalizować Ryże ,,,jr! 28.01.2025 15:11
Wojciech Młynarski śpiewal........o bladym, który na pytanie o słychać w polityce odpowiedział,że jego zdaniem jest paskudnie! Ale ma na to radę by wszystkich rudych i jąkających się i to od roku 45 pozbawić posad

Bez komentarza 28.01.2025 14:48
Za długie te sesje!

Minuta ... 28.01.2025 10:17
"Gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie karczmy babińskie?" to polskie powiedzenie, które oznacza rzeczy odległe od siebie, rozstrzelone

Małpki 28.01.2025 10:19
Minuta ... 28.01.2025 10:17
"Gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie karczmy babińskie?" to polskie powiedzenie, które oznacza rzeczy odległe od siebie, rozstrzelone
Niektórzy są już tak wytresowani, że POtrafią skakać z gałęzi na gałąź!!

zw-kowalski 28.01.2025 11:02
Spytaj pana Edmunda ja wygląda tresura narodu od 966 roku ? I czego ta tresura dotyczy ?

Bez odbioru@ 28.01.2025 11:23
zw-kowalski 28.01.2025 11:02
Spytaj pana Edmunda ja wygląda tresura narodu od 966 roku ? I czego ta tresura dotyczy ?
Edek był tresowany przez służby komunistyczne! Żaden to autorytet!

Indeks z PRL 28.01.2025 11:38
Brona, Chrzanowski, Kolacinski, Kaczyński, Mikke i tysiące innych mają indeksy z przysięgą wierności socjalizmowi.

Klonowa 30.01.2025 12:52
Teraz jeno stakany spirytu wprost ze zsypu.

Ateista 30.01.2025 13:27
Klonowa. A czy codzienne picie wina mszalnego jest zdrowe dla wątroby i mózgu ?

Precz z Głupotą 29.01.2025 16:46
Małpki 28.01.2025 10:19
Niektórzy są już tak wytresowani, że POtrafią skakać z gałęzi na gałąź!!
Z gałęzi zielonego ładu na normalność! Z genderowego idiotyzmy na dwie płcie! Małpki to potrafią!W Szwecji dochodzi do zielonego kretynizmu! Komara nie możesz zabić tylko trzeba z pomieszczenia ostrożnie wynieść na dwór!

Prof. W. Polak 28.01.2025 09:40
Tak, potem ułatwia to mówienie o „polskich obozach”. Tym bardziej, że słowo „naziści” w Europie Zachodniej czy USA niekoniecznie kojarzy się z Niemcami. W jednej z ankiet na Sorbonie zdecydowana większość studentów na pytanie: „Kim byli naziści”, odpowiedziała: „Polacy”. To jest bardzo niebezpieczna tendencja i tym bardziej powinniśmy akcentować, że to były niemieckie zbrodnie, obozy niemieckie, ludobójstwo na Żydach wymyślili i zrealizowali Niemcy.

O! Q! 28.01.2025 09:50
Prof. W. Polak 28.01.2025 09:40
Tak, potem ułatwia to mówienie o „polskich obozach”. Tym bardziej, że słowo „naziści” w Europie Zachodniej czy USA niekoniecznie kojarzy się z Niemcami. W jednej z ankiet na Sorbonie zdecydowana większość studentów na pytanie: „Kim byli naziści”, odpowiedziała: „Polacy”. To jest bardzo niebezpieczna tendencja i tym bardziej powinniśmy akcentować, że to były niemieckie zbrodnie, obozy niemieckie, ludobójstwo na Żydach wymyślili i zrealizowali Niemcy.
Profesor Polak przytacza oczywistą oczywistość, że literatura wyprzedza i to znacznie, tak zwane „życie” – czego najlepszym dowodem, a zarazem ilustracją jest książka Jerzego Orwella „Rok 1984”. Jak wiadomo, książka ta opowiada o świecie, w którym panuje totalna inwigilacja, gdzie historia jest fałszowana przez Ministerstwo Prawdy, którego rolę pełnią działacze i „Gazeta Wyborcza”, a obywatele co i rusz poddawani są huśtawkom emocjonalnym w postaci „godzin nienawiści”, "minutach...".." w których wyspecjalizowali się nawet nasi - miejscowi płomienni obrońcy demokracji, albo płomienni obrońcy „prawdy” – jaka tak akurat podawana jest do wierzenia przez partyjne sztaby – a których wspierają niezależne media głównego nurtu, zwłaszcza telewizje, zarówno rządowa, jak i strategiczne!.

Zdejąkalizować RCH 28.01.2025 09:58
Nowacka pracuje w oddziale niemieckiego Ministerstwa Prawdy?? To Polacy byli nazistami??

JPO 28.01.2025 10:12
Zdejąkalizować RCH 28.01.2025 09:58
Nowacka pracuje w oddziale niemieckiego Ministerstwa Prawdy?? To Polacy byli nazistami??
Polacy poddawani są tresurze piekielnej triady w postaci państwowego monopolu edukacyjnego podległego niemieckiemu Ministerstwie Prawdy, mediów i przemysłu rozrywkowego? Warto przypomnieć, że podobnej tresurze byli poddawani również obywatele Rzeszy Niemieckiej za panowania Adolfa Hitlera. Dzisiaj lewica nie chce przyjąć do wiadomości, że Hitler był wybitnym przywódcą socjalistycznym i za wszelką cenę próbuje zrobić z niego „prawicowca” i to w dodatku - „skrajnego” - ale wymowa faktów jest nieubłagana. Hitler był socjalistą z przekonania, a tresurę praktykował zarówno metodami surowymi, jak i łagodnymi.

zw-kowalski 28.01.2025 10:19
JPO. A co powiesz o tresurze od 966 roku ? To już trwa ponad 1050 lat !!!!!

J. Nepota 28.01.2025 08:52
A piniendzy ni ma i nie bedzie!

To Fakt! 28.01.2025 09:42
J. Nepota 28.01.2025 08:52
A piniendzy ni ma i nie bedzie!
A Nepotyzm kwitnie i się rozwija!

Zw-kowalski 28.01.2025 10:12
Nepotyzmu PiS nikt nie pokona.

cytat 28.01.2025 08:50
Ważne są przestrogi prof. Nowaka przed złą historią i marginalizowaniem tej rzetelnej. Jak podkreśla ma to znacznie bardzo praktyczne dla naszej wolności i jakości życia codziennego: „Jeżeli ludzie mają jakiś dostęp do wiedzy o przeszłości, to mogą spojrzeć krytycznie na teraźniejszość, mogą porównywać. Wcześniej było albo gorzej, niż teraz jest, albo może jednak lepiej, w jakimś aspekcie. Więc z punktu widzenia władzy lepiej zniszczyć tę wiedzę. I potem oczywiście można budować nową wizję przeszłości. Kiedy już jest zniwelowana pamięć historyczna, a świadectwa historyczne zniszczone, to można ludziom wmówić wszystko”.

zw-kowalski 28.01.2025 09:19
Czy to ten Nowak od hitu "Plebania" ?

Pucio Gucio 28.01.2025 09:34
zw-kowalski 28.01.2025 09:19
Czy to ten Nowak od hitu "Plebania" ?
Tylko Grający Półsłówek , a właściwie półgłówek może napisać jak Kowalsky!!

zw-kowalski 28.01.2025 10:02
Do @Pucio.. gdyby część duchownych nie . była pedofilami a część hierarchów ich nie kryła to świadomi obywatele nie mieliby pożywki. Gdyby część księży nie była homoseksualistami i .nie mieliby kochanek to prof. Nowak nie miałby o czym pisać. Mnie jako ateistę nie interesuje czy ksiądz jest homo i ma kochanki. Mnie interesuje jedynie tuszowanie sprawy przez hierarchów oraz niektórych prokuratorów.

Pucio Gucio 28.01.2025 10:09
zw-kowalski 28.01.2025 10:02
Do @Pucio.. gdyby część duchownych nie . była pedofilami a część hierarchów ich nie kryła to świadomi obywatele nie mieliby pożywki. Gdyby część księży nie była homoseksualistami i .nie mieliby kochanek to prof. Nowak nie miałby o czym pisać. Mnie jako ateistę nie interesuje czy ksiądz jest homo i ma kochanki. Mnie interesuje jedynie tuszowanie sprawy przez hierarchów oraz niektórych prokuratorów.
Czy Ty masz narąbane w głowie?? A może masz na....??

zw-kowalski 28.01.2025 10:17
Do @pucio.....Ja stwierdzam fakt. Mnie nie interesuje czy ważne są sakramenty nazywane przez takich jak ty świętymi a udzielane przez duchownych pedofili i homoseksualistów. Mnie tylko interesuje czy przełożono duchownego składają zawiadomienia w sprawie pedofili i gwałtów dokonywanych przez duchownych. Nic więcej. Ty masz prawo przyjąć komunię od księdza który ta sama ręką grzebał w majtkach dziewczynki czy mężatki.

Pucio Gucio 28.01.2025 10:23
Z Ciebie to grający półsłówek co ma nas.... w glowie!

Ateista 28.01.2025 13:23
Pucio.... Wiem , że dla ciebie autorytetem jest duchowny z Sosnowca. Tą samą ręką robił laskę męskiej prostytutce i tą samą ręką podawał komunię wiernym. Taaaaak trzymać.

Diabeł Rokita 28.01.2025 13:33
Ateista 28.01.2025 13:23
Pucio.... Wiem , że dla ciebie autorytetem jest duchowny z Sosnowca. Tą samą ręką robił laskę męskiej prostytutce i tą samą ręką podawał komunię wiernym. Taaaaak trzymać.
Pucio Gucio jest zaślepiony swoją miłością do bliźniego swego.

Pucio Gucio 28.01.2025 14:47
Ateista 28.01.2025 13:23
Pucio.... Wiem , że dla ciebie autorytetem jest duchowny z Sosnowca. Tą samą ręką robił laskę męskiej prostytutce i tą samą ręką podawał komunię wiernym. Taaaaak trzymać.
Co ma piernik do wiatraka?

NIE 28.01.2025 14:54
Pucio... Cytujesz Urbana ? Tam jest taka rubryka.

Pucio Gucio 30.01.2025 22:26
NIE 28.01.2025 14:54
Pucio... Cytujesz Urbana ? Tam jest taka rubryka.
Co to jest CO MA PIERNIK DO WIATRAKA: zwrot wyrażający przekonanie, iż rzeczy, o których się dyskutuje, nie mają ze sobą nic wspólnego: " Wy zw od ciepłego moczu Urbana macie delirkę?? Zwrot nie ma nic z Urbanem- łajdakiem!

Ö-vik 28.01.2025 12:25
Mocno, zdrowy odklejony jest czerwony volvo.

Zdejąkalizować RCH 28.01.2025 08:31
Jak tylko wejdzie ustawa, a raczej wbrew prawu - uchwala, dekret Herr Tuska to trzeba będzie pisać jak Wojciech Młynarski! Zdejąkalizować tego Ryżego ...ja!

Zdejąkalizować RCH 28.01.2025 08:25
Ministra Nowacka z rządu tego RCH obwinia Polaków o budowanie obozu zaglady!! Ta ministra z rządu tego RCH historii uczy się z podręcznika napisanego przez Niemców?! Czy ten niemiecki Rewizor, którego oprowadzał ówczesny burmistrz nie polecił spojrzenia na historię z niemieckiego punktu widzenia??

Stop Folksdojczom 30.01.2025 11:31
Mój wuj był jednym z pierwszych więźniów Auschwitz . To on na rozkaz Niemców budował obóz! Był polskim patriotą walczącym w partyzantce. Jego kapo w o obozie by sam Józef Cyrankiewicz! A kapo -" Kapo – oznaczenie funkcji pełnionej przez więźniów w niemieckich obozach koncentracyjnych. Kapo był nadzorcą komanda . Na kierownicze funkcje wybierano często pospolitych kryminalistów i sadystów. Kapo mimo że był więźniem, cieszył się wieloma przywilejami."

Wszystko Jasne! 30.01.2025 12:03
Były prezes TVP na tym nie poprzestał, ponieważ przywołał także „przejęzyczenie” Donalda Tuska z 2003 roku. „Możemy razem pojechać do Rumi, razem poszukamy domu i będę pierwszym, który powie w obu językach, że ‘witamy panią w domu’. Naprawdę, nie ma w tym problemu. Wielu Polaków takie słowa mówiło swoim niemieckim – w jakimś sensie - sąsiadom” — to słowa Donalda Tuska z 2003 roku, które wypowiedział do Eriki Steinbach!

refleksja 28.01.2025 08:05
Dlaczego IPN ( z nazwy Polski ) zakłada sprawy sądowe za pisanie prawdy o obozach Niemieckich... blokuje wydawanie książek. Są potężne źródła historyczne relacji Żydów więźniów spisane po wojnie ale o tym cisza a niejaki Gross kłamie i wspiera narrację Żydowsko , Niemiecko, Rosyjska .. To jest druga Jałta tym razem z sześćdziesięcioma przedstawicielami państw, żydowskiej propagandy na koszt POLAKÓW.

J@n 28.01.2025 07:55
Czytajcie książki a nie propagandę . Zlot rządowych czarodziejów z 60 państw to pretekst do nieobliczalnego dojenia POLAKÓW . Przygnębiająca i ponura była również relacja innego więźnia żydowskiego Udela S. w odniesieniu do zachowań żydowskich kapo w Auschwitz. Jak stwierdził Donald L. Niewyk w swoim wstępie do tej relacji: „Jednym z jego (Udela S.-JRN) najbardziej żywych wspomnień z Auschwitz było okrucieństwo żydowskich kapo” (Por. tamże s. 47) Odpowiadając na pytanie o kapo w obozie Udel S. stwierdzał, że byli nimi Żydzi Francuzi i Niemcy. Oni byli Żydami.(…) Oni byli gorsi, ci francuscy Żydzi, potem niemieccy (…) Ze względu na to, że kapo dostawał dodatkową porcję chleba i dodatkowy obiad, był gotowy bić ludzi aż do utraty ich życia(…)” (Tamże, s. 53). Udel S. wspominał, że kapo, francuscy i belgijscy Żydzi zabierali dla siebie jedzenie z całego transportu kosztem innych więźniów, tak że sami mieli jedzenia w bród. (Por. tamże, s. 52)

zw-kowalski 28.01.2025 08:32
Do @J@n. Oczywiście w każdej narodowości znajdzie się niewielki odsetek takich osób. Ale to samo dotyczyło Polaków w trakcie drugiej światowej. Gestapo funkcjonowało w oparciu o polską siatkę donosicieli I szmalcowników. Była grupa Polaków która dorabiała się na handlu z Niemcami. Oficjalnie wiadomo, że mieszkańcy w pobliżu obozów koncentracyjnych nagle się wzbogacali. Nie zmienia to jednak faktu , że większość Polaków pomagała Żydom. Jeśli ktoś napisze książkę o polskiej mafii to mam się obrażać tylko dlatego, że jestem Polakiem ? Nie. Bo to dotyczy małej grupy Polaków.

Gonzo 27.01.2025 18:51
Szwed zanim zajarzył, już było po sesji.

zw-kowalski 28.01.2025 06:24
Gonzo. Leżę sobie pod palmami masowany delikatnymi rączkami Tajek. Więc mi to lotto.

Gonzo 28.01.2025 09:17
Komentarz zablokowany

cytat z internetu 28.01.2025 07:00
W Mysłowicach, jak pisze Dziennik Gazeta Prawna, na tysiąc mieszkańców przypada aż 359,3 przestępstw. Zdecydowaną większość stanowią przestępstwa gospodarcze, których odnotowano 342,9 przypadków. Znacznie mniej jest przestępstw kryminalnych - 13 na tysiąc mieszkańców, a przestępstwa drogowe występują najrzadziej, ze wskaźnikiem 1,9. Drugie miejsce w zestawieniu zajmują Katowice, gdzie łączna liczba przestępstw wynosi 69 na tysiąc mieszkańców. W stolicy województwa śląskiego dominują przestępstwa gospodarcze z wynikiem 40,8 przypadków. Niepokojący jest wysoki wskaźnik przestępstw kryminalnych, sięgający 25,6 na tysiąc mieszkańców. Przestępstwa drogowe stanowią najmniejszy odsetek - 1,5 przypadku. Na trzecim miejscu uplasował się Nowy Sącz, gdzie całkowita liczba przestępstw wynosi 67,8 na tysiąc mieszkańców. Jak pisze Dziennik Gazeta Prawna, w tym małopolskim mieście, znanym z rozwiniętej przedsiębiorczości, przestępstwa gospodarcze stanowią 25,6 wszystkich przypadków. Przestępstwa kryminalne osiągają poziom 17,6, a drogowe 1,8 na tysiąc mieszkańców.

Jolka 27.01.2025 18:49
A szwed co?! Nie napisze petycji?!

zw-kowalski 28.01.2025 06:24
Jolka. Leżę sobie pod palmami masowany delikatnymi rączkami Tajek. Więc mi to lotto.

Jolka 28.01.2025 06:31
zw-kowalski 28.01.2025 06:24
Jolka. Leżę sobie pod palmami masowany delikatnymi rączkami Tajek. Więc mi to lotto.
Kowalski tobie lotto...ale mieszkańców Dobroszyc zwyzywać od wieśniaków to już nie lotto. Eh ty ..

profesor Miodek 28.01.2025 07:09
Jolka. A jak nazywa się inaczej mieszkaniec wsi ?

Brąż 28.01.2025 12:25
Niech ci się kowalski zkasztanią jeszcze.

Rozumiem 27.01.2025 18:45
Bronś bardzo przejęty....

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Pucio GucioTreść komentarza: Co to jest CO MA PIERNIK DO WIATRAKA: zwrot wyrażający przekonanie, iż rzeczy, o których się dyskutuje, nie mają ze sobą nic wspólnego: " Wy zw od ciepłego moczu Urbana macie delirkę?? Zwrot nie ma nic z Urbanem- łajdakiem!Data dodania komentarza: 30.01.2025, 22:26Źródło komentarza: Obradowali 40 minut. Uczcili pamięć ofiar HolokaustuAutor komentarza: Stop WariatomTreść komentarza: Zdejąkalizować tego RCH!!Data dodania komentarza: 30.01.2025, 22:16Źródło komentarza: Obradowali 40 minut. Uczcili pamięć ofiar HolokaustuAutor komentarza: Pucio GucioTreść komentarza: W Ameryce mamy obecnie zwrot ku rozsądkowi u większości !! Przestali się bać i i utożsamiać z gender! Ten ekoidiota nigdy nie wykazywał się zdrowym rozsądkiem! U niego nie ma żadnego zwrotu! On jest wierny głupocie i idiotyzmowi ideologii gender!Data dodania komentarza: 30.01.2025, 22:14Źródło komentarza: Obradowali 40 minut. Uczcili pamięć ofiar HolokaustuAutor komentarza: Wariatowi" ekologicznemu"Treść komentarza: Prof. tłumaczył, że wydajemy miliardy na budowanie infrastruktury dla energii z OZE, ale też warto pamiętać, że energia ze słońca czy wiatru jest dwukrotnie droższa niż ze źródeł konwencjonalnych. Naukowiec przypomniał, że energia ze słońca sama w sobie faktycznie jest tania, ale koszt postawienia i eksploatacji potrzebnych do jej wytworzenia urządzeń jest ogromny. – Przez dwa czy trzy lata lobbyści Zielonego Ładu bez przerwy lamentowali, że jest wysoka cena energii elektrycznej, dlatego, że nie mamy dosyć wiatraków i paneli fotowoltaicznych. [...] W tym roku ceny energii elektrycznej są jedne z najtańszych w Europie. Jest tak dlatego, że ponad 60 proc. wytwarzamy w elektrowniach węglowych. Ci, którzy, jak Niemcy, oparli się na fermach wiatrowych, mają potężne ceny – powiedział naukowiec. – W listopadzie przez 10 czy 12 dni nie wiało. 95 proc. energii było dostarczonej z węgla. Ale ceny tego wcale nie odzwierciedlały, choć cena energii z węgla wynosi 400 zł za megawatogodzinę. A analogiczna cena prądu z wiatraka czy panelu to 800 zł za godzinę, ze wszystkimi subsydiami – powiedział prof. MielczarskiData dodania komentarza: 30.01.2025, 22:03Źródło komentarza: Obradowali 40 minut. Uczcili pamięć ofiar HolokaustuAutor komentarza: XyzTreść komentarza: Dla bezpieczeństwa przydały by się barierki od strony dosyć głębokiego rowu. Przy ślizgawce na drodze to dosyć niebezpieczne.Data dodania komentarza: 30.01.2025, 21:56Źródło komentarza: Nowa droga w gminie BierutówAutor komentarza: Samo się zrobiTreść komentarza: Inwestycje na miarę Oleśnicy, szkoda że bez żadnego udziału UMData dodania komentarza: 30.01.2025, 21:43Źródło komentarza: Ruszają dwie nowe inwestycje drogowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic