Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 19 września 2024 22:06
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Radny z Oleśnicy: Nie ma zgody na niszczenie Polski przez eurokomuchów!

Mocny wpis radnego Rady Miasta Oleśnicy w mediach społecznościowych.
Radny z Oleśnicy: Nie ma zgody na niszczenie Polski przez eurokomuchów!

Autor: Krzysztof Dziedzic

Zawsze będę stawał w obronie wiary i w obronie Polski. Jestem Polakiem, jestem katolikiem. Co ważniejsze - jestem z tego dumny. Nie ma zgody na niszczenie kościoła przez chore lewackie ideologie! Nie ma zgody na niszczenie rodzin i indoktrynowanie dzieci przez LGBTowskich propagandystów! Nie ma zgody na niszczenie Polski przez eurokomuchów!

Boże, błogosław Polsce! 

- napisał Dawid Jankowski, radny PiS. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
w pis+du 10.08.2024 22:47
Podziękowania dla piso+komuchów za zniszczenie sportu w 'kartoflanej' republice i 40ste miejsce na Olimpiadzie!

bezbożny 08.08.2024 22:26
Musisz wiedzieć mierniutki Dawidzie, że najokrutniejsze były dla polskiego katolandu polskie katomatoły. Nie czujesz tego swoim wypaczonym rozumkiem ????

Klonowa 08.08.2024 14:58
Wracaj edek do zsypu na stakana spirytu.

powodzenia 08.08.2024 13:25
Pan Dawid na prywatnym profilu napisał o swojej postawie życiowej, bo ma do tego prawo. Skąd taka nagonka? Gdyby Boga nie było nikt nie zainteresował by się tym wpisem. Ale w świecie jest jeszcze diabeł, który za pomocą swoich "kukiełek" prześladuje wierzących. To co tutaj się dzieje, jest kolejnym dowodem na istnienie Boga. A, że źli ludzie wykorzystywali Imię Boże do realizacji własnych obrzydliwych celów to było, jest i będzie. Mają wolną wolę i mogą na tym świecie nawet obrażać Boga. Zło nie jest wolą Boga ale jest wolą złych ludzi. Bóg szanuje ich wolność.

zw-kowalski 08.08.2024 16:49
Do @powodzenia. Czy mam rozumieć, że popierasz różaniec za grzechy księży pedofilów ? Ja popieram taki marsz o przebaczenie za księży pedofilów ?

Edmund Kaleciński 08.08.2024 07:44
Panie radny kombinatorze. Używa pan "Boga" do propagandy politycznej dla własnych cynicznych celów. To brak kultury politycznej i osobistej. O jakim Bogu pan pisze ? Bogów było od zawsze tysiące. Jak zawsze są okrutni ! Ja nie życzę panu błogosławieństwa żadnego z nich. Tu niżej bezbożnik opisał czyn jednego z nich. Proszę się douczyć i w swoim mniemaniu nie obrażać Polski. Próba robienia sobie kariery politycznej na udręczonym kraju przez różne osobliwe świątobliwości jest niemoralna i szczególnie obraźliwa. Słyszał pan o pedofilii i gwałtach na dzieciach. Pański Bóg ten stan rzeczy toleruje. To zbrodnicza postawa boska... A wojny chrześcijan, to ?

zw-kowalski 08.08.2024 09:05
Panie Edmundzie. Ja twierdzę, że z woli owego boga chrześcijanin Rosjanin zabija chrześcijanina Ukraińca. I odwrotnie. Miliony Rosjan i Ukraińców modlą się do tego samego boga o swoje zwycięstwo.

powodzenia 08.08.2024 13:27
Edmund @ proszę raczej zrobić sobie rachunek sumienia

bezbożnik 06.08.2024 23:23
Muszę ci zastrzec "bezbożny", że ja też jestem bezbożnikiem, i moje myślenie jest o wiele zdrowsze niż pobożnych. Bo jak się tak przyjrzeć światu, to do czego potrzebny jest Bóg. Papież B XVI (Ratzinger) w Miejscu Pamięci Auschwitz w 2006 r. wypowiedział dramatyczne słowa: „Jak Bóg mógł do tego dopuścić?”. No i co bozia, nie wstyd ci ?

Ateista 07.08.2024 00:07
Benedykt XVI zbłądził ? Przecież, ponoć, wszystko dzieje się z woli boga ? Dlaczego , pan zwany bogiem, doświadczył tego na Polakach i Żydach ?

nieprawdaż 07.08.2024 04:43
No przecież, Gott mit uns?

zw-kowalski 07.08.2024 09:08
Do @nieprawdaz. Pisałem o tym wielokrotnie. Teraz chrześcijanie z Rosji walczą z chrześcijanami z Ukrainy. Jedni i drudzy modlą się do tego samego boga. Farsą jest powoływanie się jednych i drugich na tzw boga. Chrześcijanie z Ukrainy tak się obrazili na chrześcijan z Rosji, że zmienili terminy świat. Teraz święta chrześcijanie z Ukrainy mają z katolikami. A przez setki lat było przesunięcie czasowe.

bezbożny 04.08.2024 17:42
A skąd ten chłopiec w białej ołtarzowej sukience mógłby wiedzieć czy jest Bóg ? Katolików nie można zostawić w spokoju, bo oni swoich i innowierców palili na stosie, a nawet przybili do krzyża swojego Pana (niby boga). Myślą, że ich spowiedź uratuje od zatracenia. Nasz kraj nie jest wolny, bo ludzie są ciemni i religijnie zniewoleni. Kler służy zorganizowanej grupie przestępczej nazywanej skrajną prawicą. Gwałcenie i molestowanie seksualne dzieci to ich chleb powszedni, a wszyscy oni winni siedzieć w więzieniach, i Kaczyński tej bandy broni. Takie głupie "Jadźki z Krzeczyna" bredzą o wymyślonej logice. Kowalski bredzi o jakimś Jezusie, który ani czytaty, ani pisaty. A radny Dawidek zachowuje się porażony ciemnotą.

ministrant 30.07.2024 08:26
Czego jak czego, ale poczucia humoru to piso+katolibstwo na pewno nie ma...Tylko memento mori!

Kto szuka Prawdy, ten ją znajdzie 30.07.2024 08:01
ZW co z Tobą jest nie tak, że Ci tylko wiara katolicka i Jezus przeszkadza? Nikt Ciebie nie zmusza do tego abyś był Katolikiem. I zostaw Katolików w spokoju! Ponoć to wolny kraj i każdy ma prawo wyznawać i mówić o własnej religii. chłopak napisał swoje myśli na własnym profilu w mediach społecznościowych. Co, może nie może? Może, tyle że tacy jak Ty mają problem. Bo co, jeśli mówi prawdę i Bóg rzeczywiście istnieje? Radzę zbadaj tą sprawę, aby kiedyś nie obudzić się w miejscu w którym nie chcesz być ..........

Jadwiga z Krzeczyna 30.07.2024 08:49
Czego jak czego, ale logiki u Renifera i u Anny nie znajdziecie. Oni są tylko od marksizma- leninizma!

emerytowany ministrant 30.07.2024 09:12
A twój ksiądz wie, że jesteś obojniakiem świrze gabrysiu?

fafik 01.08.2024 22:50
Jadwisiu od Karolka i faszystów. Tak dziwnie pachniesz patogłupotą ! A są tam u was szamba...?

zw-kowalski 30.07.2024 10:17
Do @kto ... Ignorancie i analfabeto wtórny. Mnie nic do wiary radnego. Mnie razi ja ego chamstwo w zwrocie do bliźniego "euro komuchy". On ma prawo twierdzić, że ziemia jest płaska a dzieci znajduje się w kapuście.

@Kto ... 30.07.2024 11:52
Jednak masz problem. Krótkie zdanie i tyle wulgarnych epitetów. Co masz w swoim sercu? Bo ..."z obfitości serca, mówią usta ...". Żal mi Ciebie ...

zw-kowalski 30.07.2024 19:43
Do @kto. Wskaż mi miernoto jeden wulgaryzm w moim wpisie . "Eurokomuchy " to zwrot katolika dawidka.

@Kto... 31.07.2024 07:33
cyt. za wikipedią "Eurokomunizm – nurt ideowo-programowy przyjęty w połowie lat 70. XX w. przez część partii komunistycznych Europy Zachodniej " to słowo, które już od jakiegoś czasu funkcjonuje w przestrzeni publicznej; trzeba się douczyć, a nie przezywać innych

zw-kowalski 01.08.2024 09:44
Do @kto. Eurokomunizm, eurokomunista a eurokomuch to taka różnica jak między katolikiem a katolibem.

pisiolud 07.08.2024 11:20
Ojtam, 'eurokomuchy' jak i piso+katoliby nie są wulgarnymi zwrotami Zbysiu!

Ö-vik 01.08.2024 11:18
Komentarz zablokowany

bezcenne 30.07.2024 00:05
Hipokryzja piso+katolibstwa jak zwykle!

SZYMON Ch. 29.07.2024 14:02
zw=kowalski-komuch z krwi i kości,towarzysz komunista

zw-kowalski 29.07.2024 14:22
Do @Szymon CH . Jedynym komunistą jakiego znam z literatury to Jezus Chrystus. Gdy zabrakło wina to propagował alkoholizm i wodę przemienił w wino. Gdy ludzie zamiast pracować byli na zgromadzeniu publicznym to bez zapłaty dał im rybę i chleb. Za komunistów można uznać Ziobrę, Morawieckiego i innych. Bo dawali kościołowi i Rydzykowi tyle kasy ile chciał.

Literatura 29.07.2024 22:14
zw-kowalski 29.07.2024 14:22
Do @Szymon CH . Jedynym komunistą jakiego znam z literatury to Jezus Chrystus. Gdy zabrakło wina to propagował alkoholizm i wodę przemienił w wino. Gdy ludzie zamiast pracować byli na zgromadzeniu publicznym to bez zapłaty dał im rybę i chleb. Za komunistów można uznać Ziobrę, Morawieckiego i innych. Bo dawali kościołowi i Rydzykowi tyle kasy ile chciał.
Temu zw, temu od reniferów chyba perwersyjną przyjemność sprawia pisanie głupawych tekstów w tym o tym , że Jezus Chrystus był komunistą! Jeszcze papież Pius XII w 1947 roku wydał dekret zabraniający katolikom popierania ideologii komunistycznej, oraz pod groźbą ekskomuniki zabraniający im uczestniczenia w partiach komunistycznych lub nawet ich wspierania. Była to kontynuacja potępienia komunizmu w encyklice papieża Piusa XI „Divini Redemptoris” z 19 marca 1937 roku, stwierdzającej, że komunizm jest „zły w samej swej istocie”, w związku z czym nie można z nim współpracować „na żadnym polu”. No dobrze – ale dlaczego właściwie komunizm jest zły „w samej swej istocie”? Żeby się o tym przekonać, sięgnijmy do Dekalogu, a konkretnie – do przykazania 10. Zabrania ono już nawet nie kradzieży cudzej własności – bo tego zabrania przykazanie 7 – ale nawet pożądania cudzej własności. I słusznie, bo jeśli ktoś nie może tego pożądania opanować, to prędzej czy później złamie również przykazanie 7, a prawdopodobnie i 5, gdy właściciel będzie próbował swojej własności bronić. Tymczasem najtwardszym jądrem ideologii komunistycznej jest właśnie ekscytowanie w ludziach owego pożądania, którego rezultatem są rewolucje komunistyczne, których nieodłącznym elementem jest rabunek i mord. Pan Bóg, jeszcze w głębokiej starożytności, najwyraźniej musiał przewidzieć pojawienie się komunizmu i w Dekalogu przestrzegł ludzkość przed pełną pychy pokusą takiego poprawiania świata? Przypomnijmy tedy, jak Pan Jezus reagował na nierówności społeczne swojej epoki i co zalecał, jako metodę dążenia do doskonałości. „Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili”, a bogatemu młodzieńcowi radził, by – jeśli chce osiągnąć doskonałość – sprzedał wszystko, co ma i rozdał ubogim. Czy jednak na tej podstawie można powiedzieć, że Pan Jezus był przeciwnikiem własności prywatnej – bo przecież dążenie do jej likwidacji jest fundamentem komunizmu? Absolutnie nie, bo przecież rada udzielona bogatemu młodzieńcowi nie nadaje Pan Jezus jest zdecydowanym zwolennikiem zasady „volenti non fit iniuria”, czyli chcącemu nie dzieje się krzywda. Cóż mówi właściciel winnicy szemrającemu robotnikowi, co to myślał, że dostanie więcej, niż się umówił? „Przyjacielu, czyż nie umówiłeś się ze mną na denara?” A zasada volenti non fit iniuria jest przecież fundamentem gospodarki rynkowej i wolnościowego modelu państwa, które komunizm pragnie zniszczyć, jako „przeszłości ślad”, zmiatany przez dłoń „wyklętego ludu ziemi”, czyli motłoch Żeby nie zagłębiać się niepotrzebnie w szczegóły, warto wskazać na fundamentalną różnicę między podejściem Pana Jezusa do łagodzenia nierówności społecznych, a podejściem komunistycznym. Pan Jezus mówił: „daj!” podczas, gdy komuniści mówią: „bierz!” Ale żeby „dawać”, to najpierw trzeba mieć. Wynika stąd, że Panu jezusowi w żadnym razie nie można przypisać pragnienia likwidacji własności prywatnej, od czego przecież zaczyna się wszelki komunizm. Zatem, w żadnym sposobie, żadnego „komunizmu” przypisać Mu nie można. Ciekawe czy zw jest tak mało spostrzegawczy, czy jest pożytecznym idiotą a może musi tak pisać? z różnych powodów że nie jest w stanie zauważyć tych różnic, których dostrzeżenie nie przekracza przecież możliwości umysłu ludzkiego, czy też je dostrzega, ale udaje, że jest inaczej, pour epater les bourgeois, co najwyraźniej musi mu sprawiać jakąś perwersyjną przyjepopierania ideologii komunistycznej, oraz pod groźbą ekskomuniki zabraniający im uczestniczenia w partiach komunistycznych lub nawet ich wspierania. Była to kontynuacja potępienia komunizmu w encyklice papieża Piusa XI „Divini Redemptoris” z 19 marca 1937 roku, stwierdzającej, że komunizm jest „zły w samej swej istocie”, w związku z czym nie można z nim współpracować „na żadnym polu”. No dobrze – ale dlaczego właściwie komunizm jest zły „w samej swej istocie”? Żeby się o tym przekonać, sięgnijmy do Dekalogu, a konkretnie – do przykazania 10. Zabrania ono już nawet nie kradzieży cudzej własności – bo tego zabrania przykazanie 7 – ale nawet pożądania cudzej własności. I słusznie, bo jeśli ktoś nie może tego pożądania opanować, to prędzej czy później złamie również przykazanie 7, a prawdopodobnie i 5, gdy właściciel będzie próbował swojej własności bronić. Tymczasem najtwardszym jądrem ideologii komunistycznej jest właśnie ekscytowanie w ludziach owego pożądania, którego rezultatem są rewolucje komunistyczne, których nieodłącznym elementem jest rabunek i mord. Tymczasem zw, ze stalowym czołem, jak gdyby nigdy nic, nie tylko oświadcza, że sam jest komunistą, ale jeszcze przypisuje komunizm - co prawda tylko „w sensie socjologicznym”, cokolwiek by to miało znaczyć - samemu Panu Jezusowi, drugiej Osobie Trójcy Świętej. Jakże to możliwe w sytuacji, gdy Pan Bóg, jeszcze w głębokiej starożytności, najwyraźniej musiał przewidzieć pojawienie się komunizmu i w Dekalogu przestrzegł ludzkość przed pełną pychy pokusą takiego poprawiania świata? Przypomnijmy tedy, jak Pan Jezus reagował na nierówności społeczne swojej epoki i co zalecał, jako metodę dążenia do doskonałości. „Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili”, a bogatemu młodzieńcowi radził, by – jeśli chce osiągnąć doskonałość – sprzedał wszystko, co ma i rozdał ubogim. Czy jednak na tej podstawie można powiedzieć, że Pan Jezus był przeciwnikiem własności prywatnej – bo przecież dążenie do jej likwidacji jest fundamentem komunizmu? Absolutnie nie, bo przecież rada udzielona bogatemu młodzieńcowi nie nadaje się do zastosowania powszechnego z tego prostego powodu, że gdyby wszyscy chcieli posprzedawać swoją własność, a uzyskane w ten sposób środki porozdawać ubogim, to kto by tę własność kupował i za nią płacił? Co więcej, z przypowieści ewangelicznych, a zwłaszcza z tej o robotnikach w winnicy, można wyciągnąć wniosek, że w sprawach ekonomicznych, również w dziedzinie – jak to się mówi w żargonie eklezjastycznym – stosunków między pracą a kapitałem – Pan Jezus jest zdecydowanym zwolennikiem zasady „volenti non fit iniuria”, czyli chcącemu nie dzieje się krzywda. Cóż mówi właściciel winnicy szemrającemu robotnikowi, co to myślał, że dostanie więcej, niż się umówił? „Przyjacielu, czyż nie umówiłeś się ze mną na denara?” A zasada volenti non fit iniuria jest przecież fundamentem gospodarki rynkowej i wolnościowego modelu państwa, które komunizm pragnie zniszczyć, jako „przeszłości ślad”, zmiatany przez dłoń „wyklętego ludu ziemi”, czyli motłochu podjudzonego przez jego „awangardę”, czyli partię komunistyczną. Żeby nie zagłębiać się niepotrzebnie w szczegóły, warto wskazać na fundamentalną różnicę między podejściem Pana Jezusa do łagodzenia nierówności społecznych, a podejściem komunistycznym. Pan Jezus mówił: „daj!” podczas, gdy komuniści mówią: „bierz!” Ale żeby „dawać”, to najpierw trzeba mieć. Wynika stąd, że Panu jezusowi w żadnym razie nie można przypisać pragnienia likwidacji własności prywatnej, od czego przecież zaczyna się wszelki komunizm. Zatem, w żadnym sposobie, nawet „w sensie socjologicznym”, jak asekurancko zaznacza papież Franciszek, żadnego „komunizmu” przypisać Mu nie można. Ciekawe czy ten zw jest tak mało spostrzegawczy, że nie jest w stanie zauważyć tych różnic, których dostrzeżenie nie przekracza przecież możliwości umysłu ludzkiego, czy też je dostrzega, ale udaje, że jest inaczej, pour epater les bourgeois jeszcze papież Pius XII w 1947 roku wydał dekret zabraniający katolikom popierania ideologii komunistycznej, oraz pod groźbą ekskomuniki zabraniający im uczestniczenia w partiach komunistycznych lub nawet ich wspierania. Była to kontynuacja potępienia komunizmu w encyklice papieża Piusa XI „Divini Redemptoris” z 19 marca 1937 roku, stwierdzającej, że komunizm jest „zły w samej swej istocie”, w związku z czym nie można z nim współpracować „na żadnym polu”. No dobrze – ale dlaczego właściwie komunizm jest zły „w samej swej istocie”? Żeby się o tym przekonać, sięgnijmy do Dekalogu, a konkretnie – do przykazania 10. Zabrania ono już nawet nie kradzieży cudzej własności – bo tego zabrania przykazanie 7 – ale nawet pożądania cudzej własności. I słusznie, bo jeśli ktoś nie może tego pożądania opanować, to prędzej czy później złamie również przykazanie 7, a prawdopodobnie i 5, gdy właściciel będzie próbował swojej własności bronić. Tymczasem najtwardszym jądrem ideologii komunistycznej jest właśnie ekscytowanie w ludziach owego pożądania, którego rezultatem są rewolucje komunistyczne, których nieodłącznym elementem jest rabunek i mord. Tymczasem zw, ze stalowym czołem, jak gdyby nigdy nic, nie tylko oświadcza, że p. Jezus Chrystus jest komunistą. . Jakże to możliwe w sytuacji, gdy Pan Bóg, jeszcze w głębokiej starożytności, najwyraźniej musiał przewidzieć pojawienie się komunizmu i w Dekalogu przestrzegł ludzkość przed pełną pychy pokusą takiego poprawiania świata? Przypomnijmy tedy, jak Pan Jezus reagował na nierówności społeczne swojej epoki i co zalecał, jako metodę dążenia do doskonałości. „Cokolwiek uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili”, a bogatemu młodzieńcowi radził, by – jeśli chce osiągnąć doskonałość – sprzedał wszystko, co ma i rozdał ubogim. Czy jednak na tej podstawie można powiedzieć, że Pan Jezus był przeciwnikiem własności prywatnej – bo przecież dążenie do jej likwidacji jest fundamentem komunizmu? Absolutnie nie, bo przecież rada udzielona bogatemu młodzieńcowi nie nadaje się do zastosowania powszechnego z tego prostego powodu, że gdyby wszyscy chcieli posprzedawać swoją własność, a uzyskane w ten sposób środki porozdawać ubogim, to kto by tę własność kupował i za nią płacił? Co więcej, z przypowieści ewangelicznych, a zwłaszcza z tej o robotnikach w winnicy, można wyciągnąć wniosek, że w sprawach ekonomicznych, również w dziedzinie – jak to się mówi w żargonie eklezjastycznym – stosunków między pracą a kapitałem – Pan Jezus jest zdecydowanym zwolennikiem zasady „volenti non fit iniuria”, czyli chcącemu nie dzieje się krzywda. Cóż mówi właściciel winnicy szemrającemu robotnikowi, co to myślał, że dostanie więcej, niż się umówił? „Przyjacielu, czyż nie umówiłeś się ze mną na denara?” A zasada volenti non fit iniuria jest przecież fundamentem gospodarki rynkowej i wolnościowego modelu państwa, które komunizm pragnie zniszczyć, jako „przeszłości ślad”, zmiatany przez dłoń „wyklętego ludu ziemi”, czyli motłochu podjudzonego przez jego „awangardę”, czyli partię komunistyczną. Żeby nie zagłębiać się niepotrzebnie w szczegóły, warto wskazać na fundamentalną różnicę między podejściem Pana Jezusa do łagodzenia nierówności społecznych, a podejściem komunistycznym. Pan Jezus mówił: „daj!” podczas, gdy komuniści mówią: „bierz!” Ale żeby „dawać”, to najpierw trzeba mieć. Wynika stąd, że Panu jezusowi w żadnym razie nie można przypisać pragnienia likwidacji własności prywatnej, od czego przecież zaczyna się wszelki komunizm. Zatem, w żadnym sposobie, żadnego „komunizmu” przypisać Mu nie można

zw-kowalski 29.07.2024 22:40
Do @literatura. Piszesz o papieżu Hitlera ? Papież miał prawo popierać faszyzm. Przecież to faszysta Mussolini wydał zgodę na powstanie państwa Watykan. Czy to moja wina , że papież wolał popierać faszystów niż ideę komunizmu ? Sprawę ubóstwa wytłumacz biskupowi Głodziowi a teraz Jedraszewskiemu a nie mi. Jeśli naganna była nacjonalizacja i reforma rolna to czemu patologiczny PiS nie naprawił błędu i wypłacił odszkodowania. Każdy znacjonalizowany przedsiębiorca a raczej potomkowie i właściciel ziemski musi się sądzić indywidualnie ze skarbem państwa. Więc te kity wciskaj katolibowi dawidkowi. Dla mnie będziesz partnerem jak mi odpowiesz co porabiał Chrystus między 16 a 30 rokiem życia.

Pucio Gucio 30.07.2024 07:48
Wy zw, lepiej byście opisali "Jak hartowała się stal" na Wasze czoło! Jesteście nie tylko śpiochem ale przede wszystkimkomunistą?

Pucio Gucio 30.07.2024 09:57
Pucio Gucio 30.07.2024 07:48
Wy zw, lepiej byście opisali "Jak hartowała się stal" na Wasze czoło! Jesteście nie tylko śpiochem ale przede wszystkimkomunistą?
Zw ma czoło że stali wytopionej z rosyjskiej rudy żelaza gdzie zawartość tego pierwiastka była mniejsza od zawartości żelaza w naszym szpinaku! To czego czepiacie się tego biednego Reniferka?

zw-kowalski 30.07.2024 10:23
Do @gucio.... Dopóki Polacy kupowali rosyjską rude polska stał była dobra i stosunkowo tania. To samo dotyczyło węgla. Jeśli polski szpinak ma więcej żelaza niż rosyjska ruda to budujcie uzbrojenie ze szpinaku i wysyłajcie na Ukrainę.

Jadwiga z Krzeczyna 30.07.2024 10:50
Komentarz zablokowany

zw-kowalski 30.07.2024 19:47
Dziewko @Jadwigo. Polaków nie było i nie stać na stal szwedzką. Poza tym Polacy nie mają już swoich hut. Polscy idioci sprzedali huty. Właścicielem największej huty w Polsce są chyba Hindusi. I oni raczej nie są chrześcijanami. Piszesz taką prawdę jak w pewnej księdze o niepokalanym poczęciu.

Pucio Gucio 30.07.2024 08:07
Wy zw! Co macie do logicznego uzasadnienia 10, 7 i 5 przykazania z Dekalogu? Żeby się o tym przekonać, sięgnijmy do Dekalogu, a konkretnie – do przykazania 10. Zabrania ono już nawet nie kradzieży cudzej własności – bo tego zabrania przykazanie 7 – ale nawet pożądania cudzej własności. I słusznie, bo jeśli ktoś nie może tego pożądania opanować, to prędzej czy później złamie również przykazanie 7, a prawdopodobnie i 5, gdy właściciel będzie próbował swojej własności bronić.

Pucio Gucio 30.07.2024 09:42
Wy zw, za taki wpis to nawet w kołchozie uważaliby ciebie za chłopka roztropka ?!

pomylka 30.07.2024 00:08
Sorry, ale to nie radyjo maryja!

Magda 30.07.2024 07:50
pomylka 30.07.2024 00:08
Sorry, ale to nie radyjo maryja!
Ale w kościele tego nie usłyszysz. Kościół dzisiaj tylko zarządza duszami?

Pucio Gucio 30.07.2024 10:38
Do@Szymon CH . Jedynym komunistą jakiego znam z literatury to Jezus Chrystus. " Pisze zw! Biedny ten zw, nie zna innego komunisty? A Marks, Engels, Lenin, Stalin, Hitler (narodowy socjalista) i tych z Rewolucji Francuskiej i tysiące innych komunistów w tym współczesnych jak Gramsci i setki innych. A Tych z UE ?? Edmuntowiczu, chyba jesteście starsi stopniem to jak oceniasz wiedzę tego zw?

Gorbi 02.08.2024 09:02
@ Pucio Gucio zapimniałeś ty z pisu z Kaczyńskim na czele !

muzyk 29.07.2024 13:59
bezbożny -to widać ,słychać i CZUĆ !

oleśniczanin 29.07.2024 13:57
ministrant-fałszywy

Vice versa 29.07.2024 17:23
oleśniczanin 29.07.2024 13:57
ministrant-fałszywy
Tak samo jak ty.

oleśniczanin 29.07.2024 13:56
Popieram!

Oleśnicka kanalizacja 29.07.2024 17:24
Około szczur wyszedł z nory.

ministrant 29.07.2024 12:28
A tak na marginesie to chyba Jezus właśnie, był podobno ze swoimi poglądami... komunistą?

Jadwiga z Krzeczyna 30.07.2024 08:35
ministrant 29.07.2024 12:28
A tak na marginesie to chyba Jezus właśnie, był podobno ze swoimi poglądami... komunistą?
Z logiką jesteś na bakier!

ministrant 30.07.2024 09:15
A ty chyba z płcią świrze gabrysiu?

powodzenia 31.07.2024 07:54
@ministrant Modlimy się "przyjdź Królestwo Twoje" - czyli Jezus jest monarchistą, ale nie na sposób ludzki tylko boski, bo życie swoje oddał z miłości do swego stworzenia. Może najpierw doucz się a potem zabieraj głos

bezbożny 29.07.2024 09:21
@Dolnoślązak - wiara religijna to kitowanie jednych przez drugich; to tylko chore mózgi, w których istnieją bogowie; a ten chrześcijańsko-katolicki to zaburzenie pracy mózgu; hermeneutyka biblijna jest doskonałym przykładem ble, ble, ble kościelnego czyli wciskanie kitu przez "przebierańców" kruchtowych.

powodzenia 29.07.2024 12:21
bezbożny@ tak właśnie wygląda prześladowanie za poglądy religijne; tak właśnie wygląda lewacka tolerancja; jesteś hardy i Katolików nie boisz się, bo mają wpisane miłować nieprzyjaciół; z serca Tobie współczuję spróbuj może tak z Muzułmanami?

Axel 30.07.2024 07:42
powodzenia 29.07.2024 12:21
bezbożny@ tak właśnie wygląda prześladowanie za poglądy religijne; tak właśnie wygląda lewacka tolerancja; jesteś hardy i Katolików nie boisz się, bo mają wpisane miłować nieprzyjaciół; z serca Tobie współczuję spróbuj może tak z Muzułmanami? Głosowano już na ten komentarz.×
No to pokaż jak wygląda to miłowanie nieprzyjaciół ? :) Tyle obraźliwych epitetów jakich się nasłuchałem od tych wielce wierzących w różnych dyskusjach utwierdza mnie w przekonaniu, że dla większości przykazanie miłości nie istnieje. Zresztą to straszenie muzułmanami sobie w buty wsadź to sobie stopę życiową podwyższysz. Poczytaj najpierw trochę o islamie, a dopiero później się wypowiadaj .

powodzenia 01.08.2024 08:15
Aksel@ czy przywódca Muzułmanów chodził po wodzie, uciszał burze, pomnożył chleb i ryby, zamienił wodę w wino, uzdrawiał, wskrzeszał i zmartwychwstał? Co chcesz porównywać?

zw-kowalski 01.08.2024 09:51
Do @powodzenia. A czy Chrystus latał na słoniu ? Chrystus podobnie jak Mohamed miał żonę .

powodzenia 01.08.2024 10:28
do @ZW - Chrystus stworzył słońce, gdyby chciał to by latał, ale On robił tylko sensowne rzeczy. A Twoje pytanie jest głupie. Z tą żoną to kolejna głupota. Ktoś na usługach złego niby coś odkrywa, a Ty wierzysz??? Szkoda gadać.

zw=kowalski:-) 01.08.2024 12:48
powodzenia 01.08.2024 10:28
do @ZW - Chrystus stworzył słońce, gdyby chciał to by latał, ale On robił tylko sensowne rzeczy. A Twoje pytanie jest głupie. Z tą żoną to kolejna głupota. Ktoś na usługach złego niby coś odkrywa, a Ty wierzysz??? Szkoda gadać.
Gdyby babcia miała wąsy to by dziadkiem była. Demagogu. Wskaż mi księgach tzw ewangelistów co robił Chrystus między 16 a 30 rokiem życia. tego żadem katolik nie potrafi mi wyjaśnić.

Brawo 28.07.2024 22:31
Brawo, tak trzymać

ministrant 29.07.2024 00:34
Ale co, księdzu kadzidło?

Innowierca 27.07.2024 12:43
Dawidku. Tak samo jak ja wiesz, że żadnego Boga nie ma. Za to jest stworzona przez ludzi sekta,której na początku udało się skutecznie otumanić ciemny naród i nakazami i straszeniem uczyniono sobie poddanym. Zacytuję ci coś z Krzyżaków Sienkiewicza. Komtur ze Szczytna : Boże, dlaczego aby krzewić wiarę musimy czynić tyle nieprawości. Więc Synu, nie czyń nieprawości i nie pomiataj tymi, którzy w jakiegoś Boga nie wierzą. W Indiach czczą ponad 170 Bogów. A ty się uparłeś na tego jednego, który jest patronem mafijnej organizacji watykańskiej.

zw=kowalski:-) 28.07.2024 08:32
Chrześcijanie przez wieki śmiali się z innych wyznań. I się doczekali. Na inauguracji olimpiady zrobiono parodię ostatniej wieczerzy. Oczywiście chrześcijanie się bardzo oburzyli.

pitu pitu 28.07.2024 17:22
Tacy jak ty są dotknięci zaczadzeniem umysłu,obyś nie zapluł się sam

Dolnoślązak 28.07.2024 17:47
zw-kowalski,smutas z ciebie i to maleńki,zdaj sobie sprawę że każdy odpowie za to co robił ,czy to baba z wąsami czy z wagina na czole,gdyby nie chrześcijaństwo,nie było by cywilizacji łacińskiej ,islam by cię Jasiu spieniężył na makowiny,ideałem nikt nie był poza Chrystusem,lecz i to przeszkadza tym co są jak wywietrzała sòl, życie naprawdę krótko trwa,uwierz mi,lecz kto to pojmuje? każdy z ludzi jest grzeszną istotą,ale i bywają rozumni ,gdyby wyśmiewano islamistów czy byś wtedy ubolewał nad tym?

zw-kowalski 28.07.2024 23:18
Do @Dolnoslazak. Masz umysł zainfekowany kiepskim kadzidłem. Sprawdź kiedy w Egipcie wiedziano o przesileniu wiosennym i jesiennym. Sprawdź wiek powstania innych świątyń w pasie 100 km w odchyleniu do równika. Wtedy kiedy inne cywilizacje znały układ gwiazd, miały proch i papier toaletowy to chrześcijanie jeszcze " siedzieli na drzewach ".

zw-kowalski 29.07.2024 11:03
Do @dolnoslazak. Chrystus był furiatem jeśli wierzyć tzw ewangelistom. W napadzie szału poprzewracał stoliki handlarzom. Do tego strojnie się ubierał. Dlatego strażnicy rzucili losy o jego strój. PS. Nie śmieję się z innych religii. Też mi się nie podoba gdy robi się parodie z islamu , buddyzmu czy ateizmu. Na tym polega moja otwartość na innych i szacunek dla innych.

Der Onet 30.07.2024 08:18
zw-kowalski,smutas z ciebie i to maleńki,zdaj sobie sprawę że każdy odpowie za to co robił ,czy to baba z wąsami czy z wagina na czole,gdyby nie chrześcijaństwo,nie było by cywilizacji łacińskiej ,islam by cię.."Smutas jak smutasale zachowuje się jak pracownik takiej agencji że znakiem Q- TAS.

×+ 30.07.2024 08:21
Der Onet 30.07.2024 08:18
zw-kowalski,smutas z ciebie i to maleńki,zdaj sobie sprawę że każdy odpowie za to co robił ,czy to baba z wąsami czy z wagina na czole,gdyby nie chrześcijaństwo,nie było by cywilizacji łacińskiej ,islam by cię.."Smutas jak smutasale zachowuje się jak pracownik takiej agencji że znakiem Q- TAS.
Co to za skrót TASS? Telegraficzna Agencja Związku Radzieckiego (Телеграфное агентство Советского Союза, Tielegrafnoje Agientstwo Sowietskogo Sojuza, TASS) została założona 10 lipca 1925 roku jako następczyni istniejącej od 1904 roku Rosyjskiej Agencji Telegraficznej.

Jola z Bykowa 09.08.2024 08:15
Ten z agencji ze znakiem q-TASS to, taki zutas kłamany!

Pucio Gucio 28.07.2024 21:27
zw=kowalski:-) 28.07.2024 08:32
Chrześcijanie przez wieki śmiali się z innych wyznań. I się doczekali. Na inauguracji olimpiady zrobiono parodię ostatniej wieczerzy. Oczywiście chrześcijanie się bardzo oburzyli.
"wyjątkowa z ciebie kanalia, Brunner"

Żal 28.07.2024 22:21
Widzę że z wiedzą bardzo krucho

??? 28.07.2024 22:28
Dlaczego tu takie poruszenie? Bo ktoś powiedział głośno o swojej wierze? Kogo to boli? Dlaczego nie jest obojętne? Czy buddyzmem albo islamem też tak by się przejęli? Wątpię?

zw-kowalski 28.07.2024 23:20
??? 28.07.2024 22:28
Dlaczego tu takie poruszenie? Bo ktoś powiedział głośno o swojej wierze? Kogo to boli? Dlaczego nie jest obojętne? Czy buddyzmem albo islamem też tak by się przejęli? Wątpię?
Jesteś taki głupi czy tylko głupiego udajesz ? Tu nie chodzi o jego wiarę. Tu chodzi o chamskie nazewnictwo bliźniego swego .

powodzenia 29.07.2024 14:29
zacznij od siebie i policz ile chamskich słów tu użyłeś - jesteś bezkonkurencyjny

zw-kowalski 29.07.2024 17:32
Do @powodzenia. Stwierdziłem fakt . Do tego to było pytanie. Taki dawidek ma prawo wyzywać innych od eurokomuchow a mi odmawiasz prawa zadania pytania ? Dokonując wpisu bazowałem na tekście pisanym przez tzw ewangelistów. Czy oni opisując czyny komunisty Chrystusa też używali chamskich zwrotów twoim zdaniem. A może to ty światły katolik wyjaśnisz mi co porabiał komunistą Chrystus między 16 a 30 rokiem życia ?

ministrant 25.07.2024 23:00
A może coś o 'Kondominium Watykańskim' dawidku?

Pytam 25.07.2024 20:57
Panie Dawidzie, mówi Pan niszczenie Polski przez eurokomuchów? Borys Budka został europarlamentarzystą, ten sam Borys który tak mocno wspierał Horbacza przed wyborami samorządowymi. Dla mnie Budka jest typowym eurokomuchem, zatem co zrobi Pan z tym fantem, że Horbacz z Budką są w tak bliskiej zażyłości? Nie wstyd Panu, że mamy takiego burmistrza?

bądzmy odpowiedzialni 25.07.2024 12:49
A czy nie jest tak, że Europa jest już cyfrową kolonią USA, gospodarczą kolonią Chin, demograficzną kolonią Afryki i na drodze religijnej kolonii Islamu? Boże ratuj!

Dolnoślązak 25.07.2024 12:30
Nienawidzący Jezusa Chrystusa,gdyby mogli zakazali by katolikom, oddychania,oraz mówieniao Bogu,nienawiść to podwórko szatana ,mieszanie w mózgach, to cel wyrobnikòw, Boże błogosław Polskę a jej wrogom daj opamiętanie

emerytka gabrysia 25.07.2024 20:31
Hipokryzja piso+katolibstwa nie zna granic!

Edmund Kaleciński 25.07.2024 23:29
Dolnoślązaku. Otóż piszesz, że "nienawiść to podwórko szatana". Cytuję ci z Biblii słowa Jezusa: "Jeśli kto przychodzi do Mnie, a nie ma w nienawiści swego ojca i matki, żony i dzieci, braci i sióstr, nadto i siebie samego, nie może być moim uczniem" (Łk 14, 26). Jesteś miernym katolikiem i nędznym wyznawcą Boga, którym zrobiono też Jezusa, a został ogłoszony Bogiem przez Kościół kat. w 381 roku. A słyszałeś o Trójcy św. ? I, że Bóg jest w trzech osobach ? Nienawiść to jest cecha Boga ! To jest dogmat. Nie uprawiaj tu herezji, czytaj i ucz się bożego prawa. Bo inaczej to ciebie czeka piekło ! Nie mieszaj we własnej głowie i innym ciemnym katolikom "wyrobnikom". Zachowujesz się jak niedouczony Dawid Jankowski nakazując Bogu "błogosławienie Polsce" !

Prawda Ekranu 26.07.2024 09:25
Wyjątkowa z ciebie kanalia- powiedział Hans Kloss do Brunera. Słowa o wyjątkowej świni nie padły w serialu.

Aktualna Prawda 26.07.2024 22:32
Prawda Ekranu 26.07.2024 09:25
Wyjątkowa z ciebie kanalia- powiedział Hans Kloss do Brunera. Słowa o wyjątkowej świni nie padły w serialu.
Sturmführer Stedtke w "Stawce większej niż życie" Perfidię bolszewików znamy nie od dziś!

Dolnoślązak 28.07.2024 15:55
Edmundzie Kaleciński ty jesteś z tych co pieszo chodzą na księżyc,to tak jak byś galaretę którą sie powinno jeść na zimno,a ty się uparłeś i jesz na gorąco,jakie pochodzenie takie gaworzenie,tylko masz nienawiść pod czaszką,nie ma mowy o nienawiści o której klepiesz,,to jest tak jak się czyta i nie rozumie o czym mowa,można też ubrać babę z brodą w spodnie ,pluj pluj,byle byś się z nienawidzącymi Boga któregoś dnia nie zadlawił tym co plujesz

Dolnoślązak 28.07.2024 17:35
Edmundzie Kolaciński,masz prawo nawet twierdzić że dotarłeś pieszo na księżyc,nie jesteś teologiem ,i wśròd nich jest wielu Edmundòw Kalecińiskich,dogmat to wiara a wiara to ufność,i mieszasz jak KO,a Chrystus mòwiąc o nienawiści nie mòwił tego co ty usiłujesz wmòwić,na siłę tylko islam od kiedy powstał zmusza do wyznania, chrześcijanie ,stosowali przemoc wobec nawały innowierców,,czyli bronili się ,i czy człek chce czy nie ,odpowie za to co uczynił ,a Bóg jest jak tlen,disse puer

Ech 28.07.2024 22:20
Dogmaty naukowe ostatnio bardzo szybko się starzeją a jeszcze szybciej zmieniają. Dogmaty Katolickie są niezmienne i nikt nie karze w nie wierzyć. Jeśli ktoś szczerze szuka prawdy, znajdzie ją.

Axel 30.07.2024 07:38
Dolnoślązak właśnie jest odwrotnie to ci niby wielce wierzący jakby mogli to siłą by zmuszali wszystkich aby żyli według ich religii chociaż większość z tych gorliwych nawet sama nie żyje według swojej religii.

Spirytus Sanctus 25.07.2024 11:03
Treść zawartą we wpisie oleśnickiego radnego skonkludować można następująco: jego edukację dotychczasową podporządkowano uczynieniu z tego dzieciaka posłusznego wyznawcy wiary. Autorytarna religia wywróciła jego wizję rzeczywistości do góry nogami. Od najmłodszych lat jest socjalizowany jako sługa Kościoła. Wbijanie religijnych dogmatów do jego głowy uczyniło z niego bezkrytyczną i bezmyślną istotę, np. lizusostwo wobec pseudoprawicowych miernot typu Kaczyński, Kempa. Pisowska tyrania religijna, która spada takim dzieciakom na głowy straszliwie je okalecza co widać. Chyba, że się szybko obudzą i zaczną się uczyć prawdziwego życia. Ich Bóg nienawidzący LGBT + nie musi być sensem ich życia, on także nienawidzi kobiet jako despotyczny ojciec. Nie jest miłością i niszczy życie seksualne. Odważne myślenie i krytyka tego bytu może jeszcze wyciągnąć tego zaślepionego młodzieńca z łap cwanej bezbożnej kasty kościelnej.

wyborca 24.07.2024 10:22
Oj, chłopcze, chłopcze... Jesteś młody i ... niedoświadczony, żeby nie powiedzieć głupi...

Ciocia Wiki 24.07.2024 11:30
Adultyzm – rodzaj dyskryminacji ze względu na wiek. Adultyzmem bardzo często określa się postrzeganie dorosłych (szczególnie tych, którzy pełnoletniość osiągnęli stosunkowo niedawno) jako osób niedojrzałych. Zachowanie to nie jest poparte żadnymi przesłankami wynikającymi z zachowania dyskryminowanej osoby, a jedynie pewnymi WYOBRAŻENIAMI osoby dyskryminującej. Tendencja do uogólniania i pewne negatywne doświadczenia z osobami o podobnym wieku, sprawiają, że dana osoba wyznacza domniemane cechy, które miałyby być typowe dla danej kategorii, ignorując różnorodność charakterologiczną wynikającą z wieku społecznego.

wyborca 24.07.2024 11:59
Nie, po prostu chłopak myśli, że wszystko już wie. Poza tym, pomijając naukowe teorie, jakie on ma życiowe doświadczenie, jakie osiągnięcia, sukcesy, jaki polityczny dorobek? Nie odmawiam mu niczego, ale nie powinien się wymądrzać, tylko pokornie zbierać wiedzę i doświadczenie.

OK boomer 24.07.2024 16:30
Może jeszcze powinien pokornie przeprosić za to że został wybrany do RM?

wyborca 26.07.2024 11:52
Jeśli został wybrany do rady, to niech się zajmuje sprawami miasta. A epitet "eurokomuchy" świadczy o jego bucie i braku pokory właśnie. Nigdy nie żył w czasach minionego ustroju i czelność nazywać UE "eurokomuchami"?

Spirytus Sanctus 24.07.2024 09:26
Głupszego tekstu w przestrzeni publicznej dawno nie czytałem...

bezbożny 23.07.2024 16:13
"Bóg umarł! Bóg nie żyje! Myśmy go zabili! Jakże się pocieszymy, mordercy nad mordercami?" - Nietzsche. Jak ma błogosławić Polsce. Do książek Dawidzie...

Bogumiła 24.07.2024 01:04
Edziu, powiedz mi jak to jest, że w ju-es-ej nawet kandydatka partii socjalliberalnej (umówmy się że lewicowej), kończy swoją przemowę słowami "God bless you all", "God Bless America" i żaden bezbożny antyteista z tego powodu nie ma pieczenia (_!_)

No Edward 24.07.2024 08:19
No bo Bogusiu...'Gott mit uns', elementary!

Precz z Głupotą 24.07.2024 16:45
bezbożny 23.07.2024 16:13
"Bóg umarł! Bóg nie żyje! Myśmy go zabili! Jakże się pocieszymy, mordercy nad mordercami?" - Nietzsche. Jak ma błogosławić Polsce. Do książek Dawidzie...
Fryderyk Nietzsche -niemiecki filozof, który uznał,że człowiek był najszczęśliwszy, gdy wierzył w mity. Narodziny greckiej filozofii, która szukała obiektywnej i odkrywanej rozumem prawdy, uznał za największą tragedię w historii ludzkości. Budowana przez ostatnie 2500 lat cywilizacja Zachodu została przez niego oskarżona o zniszczenie „autentyczności”, wyrażanej przez uczucia, instynkty i bezpośredni kontakt z naturą.

Precz z Głupotą 24.07.2024 16:48
Precz z Głupotą 24.07.2024 16:45
Fryderyk Nietzsche -niemiecki filozof, który uznał,że człowiek był najszczęśliwszy, gdy wierzył w mity. Narodziny greckiej filozofii, która szukała obiektywnej i odkrywanej rozumem prawdy, uznał za największą tragedię w historii ludzkości. Budowana przez ostatnie 2500 lat cywilizacja Zachodu została przez niego oskarżona o zniszczenie „autentyczności”, wyrażanej przez uczucia, instynkty i bezpośredni kontakt z naturą.
Edek dokształcających się. Wtedy mógłbyś douczać innych,głuptaki komunistyczny!

???? 24.07.2024 16:57
Precz z Głupotą 24.07.2024 16:48
Edek dokształcających się. Wtedy mógłbyś douczać innych,głuptaki komunistyczny!
Edek już się nie dokształci bo i wiek i głową nie ta a rozum przepity?? Dlaczego taki degenerat chce być autorytetem moralnym dla młodych????

Stop Wariatom 24.07.2024 22:14
Precz z Głupotą 24.07.2024 16:45
Fryderyk Nietzsche -niemiecki filozof, który uznał,że człowiek był najszczęśliwszy, gdy wierzył w mity. Narodziny greckiej filozofii, która szukała obiektywnej i odkrywanej rozumem prawdy, uznał za największą tragedię w historii ludzkości. Budowana przez ostatnie 2500 lat cywilizacja Zachodu została przez niego oskarżona o zniszczenie „autentyczności”, wyrażanej przez uczucia, instynkty i bezpośredni kontakt z naturą.
Istnieje przekonanie o związkach między Nietzschem a nazizmem. Źródłem tego może być fakt, o powoływaniu się nazistów na nazwisko tego "wybitnego" filozofa. Jest jeszcze jeden powód. Gdy czytelnik sięgnie do dzieł Nietzschego, odnajdzie w nich bardzo dużo pojęć, które zna z poglądów nazistów, przykładowo: nadczłowiek, rasa panów, rasa niewolników, oraz afirmację siły przeciwstawianej słabości, którą należy pogardzać.

bezbożny 22.07.2024 12:28
Katolicyzm nie ma nic wspólnego z Polską, chyba żeby zaliczyć niewolnictwo katolictwa, któremu hołduje ta krzykliwa niemota spod znaków kaczyzmu, ziobryzmu, konfederacjonizmu i faszyzującego judaizmu chrześcijańskiego.

marek 22.07.2024 10:04
Radny się pomylił - to nie jest sejm. Radni miejscy nie powinni zajmować się polityką, a sprawami mieszkańców. Proszę zając się bolączkami miasta. Co pan zrobił w tym kierunku? Jakiś przykład

Precz z bandą Webera i Wagnera! 22.07.2024 08:26
W czasach głębokiej komuny, oficer prowadzący TW "Annę" postawił jego na baczność i wyznaczył mu zadania: Od dzisiaj robicie na kierunku " Kościół katolicki" za co co miesiąc będziecie wygrywać w totka. A jak będziecie robić jako "oleśnicki filozof" to dostaniecie gratisy w postaci ruskiego spirytusu i kiełbasy! W ykonac "Anno" Edek wystękał "Tak jest" I odmaszerował do pracy na odcinku Kościoła! Dalej lży Kościół i katolików!

Nie wierzę? 22.07.2024 08:28
Precz z bandą Webera i Wagnera! 22.07.2024 08:26
W czasach głębokiej komuny, oficer prowadzący TW "Annę" postawił jego na baczność i wyznaczył mu zadania: Od dzisiaj robicie na kierunku " Kościół katolicki" za co co miesiąc będziecie wygrywać w totka. A jak będziecie robić jako "oleśnicki filozof" to dostaniecie gratisy w postaci ruskiego spirytusu i kiełbasy! W ykonac "Anno" Edek wystękał "Tak jest" I odmaszerował do pracy na odcinku Kościoła! Dalej lży Kościół i katolików!
Edek dzień rozpoczyna od szklanki spirytusu?

bezcenne 22.07.2024 09:25
TW Salceson, czyli emeryt Gabryś pluje od rana!

Wcale 22.07.2024 11:25
A ja się nie dziwię.

Precz z bandą Webera i Wagnera! 22.07.2024 15:21
Precz z bandą Webera i Wagnera! 22.07.2024 08:26
W czasach głębokiej komuny, oficer prowadzący TW "Annę" postawił jego na baczność i wyznaczył mu zadania: Od dzisiaj robicie na kierunku " Kościół katolicki" za co co miesiąc będziecie wygrywać w totka. A jak będziecie robić jako "oleśnicki filozof" to dostaniecie gratisy w postaci ruskiego spirytusu i kiełbasy! W ykonac "Anno" Edek wystękał "Tak jest" I odmaszerował do pracy na odcinku Kościoła! Dalej lży Kościół i katolików!
Kiełbasa była polska a spirytus ruski, techniczny??

Proszę się obudzić 22.07.2024 08:13
Edmundowiczu! Sztandar już dawno wyprowadzony!

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Zrób to samTreść komentarza: @Kkk. A ty ?Data dodania komentarza: 19.09.2024, 21:56Źródło komentarza: Działacze z Oleśnicy wspomagają StabłowiceAutor komentarza: zw-kowalskiTreść komentarza: Panie Edmundzie. Oleśnicka prokuratura ma dziwne standardy. Jak złożyłem zawiadomienie na radcę z prokuratorii generalnej to wysłali zgodnie z właściwością do Warszawy. Jak w sprawie pedofilii między innymi Gulbinowicza złożyłem też w Oleśnicy to nie wysłali zgodnie z właściwością do Wrocławia lub Gdańska tylko prokurator Słowik odmówił wszczęcia. Przy czym naruszył kpk ponieważ mnie nie powiadomił. Dopiero gdy interweniowałem w KGP oraz prokuraturze generalnej to dostałem info po prawie roku. Tak to niestety działa.Data dodania komentarza: 19.09.2024, 20:58Źródło komentarza: Sprawa plecaków znów w prokuraturzeAutor komentarza: Edmund KalecińskiTreść komentarza: Poczekajmy na ustalenia Prokuratury. A może podać teraz jakie były podstawy umorzenia śledztwa...Data dodania komentarza: 19.09.2024, 20:08Źródło komentarza: Sprawa plecaków znów w prokuraturzeAutor komentarza: KkkTreść komentarza: Jak bym miał mieszkanie we Wrocławiu to też bym se robił zdjęcia że pomagam niech jedzie do KłodzkaData dodania komentarza: 19.09.2024, 19:55Źródło komentarza: Działacze z Oleśnicy wspomagają StabłowiceAutor komentarza: Precz z juntą tusska!Treść komentarza: Tussiory wprowadzają północnokoreańską dyktaturę!Data dodania komentarza: 19.09.2024, 18:53Źródło komentarza: Sprawa plecaków znów w prokuraturzeAutor komentarza: zw-kowalskiTreść komentarza: A jednak Pański komentarz został zablokowany.Data dodania komentarza: 19.09.2024, 17:45Źródło komentarza: KSIĄDZ MA ZARZUTY. NATURY SEKSUALNEJ...
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic