Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 15 listopada 2024 02:51
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Proboszcz odchodzi z parafii w Oleśnicy. Kto go zastąpi? (AKTUALIZACJA)

Złożył rezygnację.
Proboszcz odchodzi z parafii w Oleśnicy. Kto go zastąpi? (AKTUALIZACJA)
Proboszcz Zdzisław Paduch (z lewej) i proboszcz Jan Kudlik

Ksiądz Zdzisław Paduch złożył prośbę o zwolnienie z urzędu proboszcza parafii NMP Matki Miłosierdzia w Oleśnicy. Arcybiskup Józef Kupny ją przyjął.

Proboszcz odejdzie 31 grudnia. Chce przejść na emeryturę, ale niewykluczone, że zostanie rezydentem w parafii poza Oleśnicą. Rezydent to ksiądz zamieszkujący na terenie parafii i pomagający w pracach duszpasterskich, lecz bez nałożonych obowiązków wikariusza.

Jeszcze nie wiadomo, kto od 1 stycznia zastąpi go w oleśnickiej parafii, w której proboszczem był od 25 czerwca 2009 roku. Przyszedł do Oleśnicy z parafii w Trzebnicy jako pięćdziesięciolatek. Według nieoficjalnych informacji portalu olesnica24.com jedną (ale niejedyną) z przyczyn rezygnacji 64-letniego Zdzisława Paducha są kłopoty zdrowotne. 

W najbliższą sobotę podczas wieczornego nabożeństwa proboszcz ma oficjalnie pożegnać się z wiernymi. Z parafii odjedzie też dwóch wikarych.

AKTUALIZACJA

Najprawdopodobniej proboszczem parafii zostanie 50-letni ks. Mariusz Bąkowski (na zdjęciu poniżej) z parafii św. Anny w Szewcach (powiat trzebnicki).

SZERZEJ O KULISACH ODEJŚCIA PROBOSZCZA W "PANORAMIE OLEŚNICKIEJ".



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Gaweł 18.01.2023 21:57
Komentarz zablokowany

Ateista 02.01.2023 08:47
@Anna, @wujek, @Jan, @móżyn, @ Dolnoślązak i inni. Pozwolę sobie zacytować słowa prymasa Polski. ""Skąd gorycz w naszych sercach?" – Trzeba dziś, na progu Nowego Roku, siebie zapytać: skąd gorycz w naszych sercach? Co ją karmi? Z czego rodzi się pogarda, która bardzo często tworzy dystans między nami i podsyca gniew i urazy? Dlaczego obmowa we wszystkich jej odmianach staje się jedynym sposobem mówienia o rzeczywistości? Skąd w nas tyle wzajemnej nienawiści i niechęci? I odpowiedzi na te pytania trzeba nam szukać tu, nad Odrą, Wartą i Wisłą – podkreślił prymas Polski. – Boże, pomóż ludziom opamiętać się i zrozumieć, że przemoc nie buduje pokoju, ale rodzi dalszą przemoc, potęgując zniszczenie, które sprawia, że w ostatecznym rozrachunku wszyscy przegrają – stwierdził duchowny. " Jestem ateistą i mam nadzieję, że tzw bóg przywróci wam rozum.

Cypisek 28.05.2023 16:33
Powiedz to pisiorskim elitom. Moż te wyzwą cię od sługusów Kremla i staniesz przed komisją.

zw-kowalski 28.05.2023 17:38
Do @Cypisek. A to normalne w Polsce. Dla PiS jestem ogłupiony przez TVN. A dla tych z KO za dużo oglądam TVP. Mimo, że jestem ateistą a wcześniej byłem wyznania rzymsko-katolickiego to nie mam urazu do wyznania. Ba twierdzę, że do przemian ustrojowych KK był po stronie ludzi (pomijam przypadki pedofilii). Ja od oleśnickiej parafii z latach 60 i 70 - tysięcznych doznałem tylko dobra. Cyrk się zaczął po podpisaniu konkordatu, zrobieniu z księży generałów WP, wstawieniu do służb państwowych kapelanów a do szkół katechetów.

Sł. Cenckiewicz 28.05.2023 17:58
A więc zagadnienia dotyczące tarczy antyrakietowej i wizji relacji polsko-amerykańskich, strategii polskiej obecności w NATO i ewentualności rotacyjnej, a potem stałej obecności żołnierzy paktu w Polsce, sprawy wojskowe i współpracy służb specjalnych z Rosją, kwestie bezpieczeństwa energetycznego (w tym zmienne dotyczące umów gazowych i ingerencja Komisji Europejskiej w wynegocjowaną treść niekorzystnej dla Polski umowy z Rosją) i kwestia projektów Jamał II, Amber, rurociągu Odessa-Brody i Bałtyckiej Elektrowni Atomowej, ruchu bezwizowego i pomocy Rosji w pokonaniu zapory Schengen, handel UE z Rosją (PCA2), kwestie historyczne (w tym sprawa mordu katyńskiego), robocze kontakty BBN z filarami rosyjskich tajnych służb gen. Nikołajem Patruszewem i Siergiejem Naryszkinem, czy wreszcie tragedia Smoleńska i sposób prowadzenia śledztwa przez Rosjan – to jedynie wybrane koła zamachowe polityki prorosyjskiej ekipy Tuska, Sikorskiego i Komorowskiego z lat 2007-2014. Na tym polega wyjątkowość tych lat, a politykę firmowaną przez Platformę Obywatelską określić można mianem przełomowej (w sensie pejoratywnym), bezprecedensowej.

Pucio Gucio 28.05.2023 18:00
Ten ze Szwecji zapomniał dodać jego ogłupienie przez komunę?

zw-kowalski 28.05.2023 18:15
Do @Pucio Gucio. Urodziłem się w Polsce w 1960 roku i mieszkałem do 1988 roku. W tym samym czasie mieszkali tam tacy Polacy jak Zdzisława Jakimiec, Kazimierz Karpienko, Jan Bronś, Aleksander Chrzanowski czy Michał Kołaciński i inni. Nie miałem do czynienia z mieszkańcami którzy byli Rosjanami.

Pucio Gucio 28.05.2023 18:24
Ale myślałeś i działałeś po soviecku?! I dalej tak myślisz i działasz?!

Wała Rozrabiakom! 28.05.2023 18:54
Z Rosjanami nie byłeś w sądzi? Jak nie byłeś to będziesz?!

"...." 28.05.2023 17:49
Jolanta M. Dzisiaj, 16:32 Beata Kempa cierpi na potworną dolegliwość. "Nawet nie wiedzą, z czym się zmagam" Czyżby zdjęcia na Milicji Obywatelskiej" tak ją wykończyły?

oława 01.01.2023 17:31
Przenieśli księdza do Oławy

Dolnoślązak 01.01.2023 11:33
Pisze powtórnie ten sam tekst bo wysyłając go w podpisie pojawiły się nie te znaki. Podpisującyy się jako ateista,ma prawo nim być,ma prawo pomawiać,ma prawo kraść,być dewiantem,ma prawo bo jest wolnym człowiekiem,Bóg stwarzając człowieka,nie uczynił go niewolnikiem.

zw-kowalski 01.01.2023 18:22
@dolnoslazak. Ateista nie ma takich praw. Na to nie pozwala mu etyka i kodeksy. Natomiast w filmie Prawo Bronxu młody bohater pięknie to ujmuje " można przez cały tydzień kraść czy być złym. Później wystarczy się wyspowiadać i wszystko zacząć od nowa" lub ," za morderstwo tylko zdrowaśki". Albo " Tak ale Tonny jest tutaj a pan bóg daleko". Wielu ateistom bliżej waszego królestwa niebieskiego niż niby niektórym katolikom.

Karolik 02.01.2023 08:50
Nie rozumiesz sakramentu spowiedzi, a wypowiadasz się. Aby spowiedż była ważna - to jest przebaczenie trzeba spełnić 5 warunków spowiedzi. M.in. żal za grzechy, postanowienie poprawy, naprawienie szkody ... Bez spełnienia tych warunków spowiedź jest nieważna. - świętokradzka. Tzn. że pogłebia grzech a nie zmywa go. Ocxzywiście popadamy w te same grzechy. Ale przy spowiedzi trzeba mieć intencję - pragnienie odejścia od zła.

zw-kowalski 28.05.2023 18:18
Do @Karolik. Czyli tak na prawdę niewielu jest rozgrzeszonych. Bo czy taki duchowny pedofil żałował swojego czynu skoro wracał do gwałtu ?

Ania M. 28.05.2023 18:03
Wy zw ponoć nie macie ani duszy , ani sumienia?! To po co piszecie taki stek bzdur?

zw-kowalski 28.05.2023 18:17
Do @Ania M. Tak. Nie przyznaję się do posiadania duszy. A co ty możesz wiedzieć czy posiadam sumienie . Skoro opuściłem Polskę to mam sumienie. Nie potrafiłem żyć w takim zakłamanym państwie i mieście.

Dolnoslaza 01.01.2023 10:34
Podpisujący się jako ateista,ma prawo nim być,ma prawo pomawiać,ma prawo kraść,być dewiantem ma prawo,bo jest wolnym człowiekiem,Bóg stwarzając człowieka nie uczynił go niewolnikiem,

Dolnoślązak 31.12.2022 18:07
zw-kowalski i co zrobisz nie będąc pokornym?,jesteś wolnym człowiekiem ,ecz mylisz pojęcia, mylić się to nie wstyd,ale trwać w błędzie to wstyd

Ateista 31.12.2022 23:39
@Dolnoślązak. Wstyd to się spowiadać u duchownego który odbył karę więzienia i nadal spowiada i udziela sakramentów zwanych rzekomo świętymi. Wstyd to spowiadać się u księdza , który sam ma kochanki, z cudzołóstwa. Vide Syców, Smardzów, Szczodrów itp itd.

Ech 02.01.2023 08:55
Ksiądz jak każdy człowiek popełnia grzechy i ma prawo do zmiany swego życia. Niemniej jegi kaplaństwo jest wieczne. I nawet jeśli sam się potepi, to może wielu pomóc dostać się do nieba. Myślisz, że interesują go twoje grzechy. niejedno juz słyszł i tak naprawę nie ma ochoty tego słuchać. Robi to bo służy Bogu (mimo wszystko) i che ciebie go Niego przyprowadzić.

, 31.12.2022 18:03
Komentarz zablokowany

Ateista 31.12.2022 23:41
@, z 18:03. To jest właśnie miłość bliźniego swego.

Dolnoślązak 31.12.2022 10:46
zw-kowalski pisze to co mu wygodnie lubiący mnie ale nie rozumiejacy co czyta podpowiem mu że nie ponawiam nikogo,nie namawiam do oczerniania polski ,nie sieje nienawiści,mam swoje zdanie jak zw- kowalski i czynię to,w nowym roku niech będzie lepiej panie zw- kowalski,wszystkim nawet panu

zw-kowalski 31.12.2022 13:02
@Dolnoslazak. Przeczytaj swoje wpisy i powiedz mi, że tak nazywanie oponentów jest wyrazem miłości bliźniego swego.

Klonowa City 30.12.2022 14:42
Oleśniccy lewacy, pogrobowcy nieboszczki PZPR dzielną się na dwie grupy. to jawniacy i tajniacy. Ci drudzy są najgorsi bo niby się przenicowali, modlą się pod figura ale z tyłu głowy mają wytyczne Marksa i Lenina.

pisiolud 31.12.2022 22:27
Najgorsze to są 'farbowane lisy' z piso+katolibstwa niestety!

Dolnoślązak 30.12.2022 10:22
Nierozumni wypisujcie bzdury pomawiacie,widać sumienia nie macie,nie proboszcz przenosi ,ale kuria,a kuria i biskup to tak jak ministerstwo,pisze obrazowo,byście pojęli,a teraz czas na poprawę,idzie nowy rok,i my stańmy się nowi,lepsi,cierpiliwsi,pamiętajmy by nie czynić drugiemu co nam nie miłe,życzę wszystkim tylko dobra i,pracującym w redakcji,oni też muszą ,bo to dzięki nim możemy tu się uzewnętrzniać,raz jeszcze dobra i dobra

zw-kowalski 30.12.2022 22:01
@Dolnoślązak. Ciebie chyba Chrystus opuścił. Przypomnij sobie co ty pisałeś a teraz piszesz "pamiętajmy by nie czynić drugiemu co nam nie miłe".

xxx 29.12.2022 23:52
No w końcu, najwyższy czas. Teraz niech wrócą księża, co za jego "posługą" odeszli. ks. Jakub, Wojtek, Marcin i Aleksander

Jadwiga 30.12.2022 22:43
Głupiec. KS. Jakub odszedł ponieważ był 6 łat i skończył kadencję, KS. Aleksander z przyczyn zanych Kurii i więc co Ty chłopie wypisujesz

Anna 30.12.2022 23:00
Jesteś w błędzie Jadwigo. Kadencja księdza nie kończy się po 6 latach. Nie ma ograniczeń. Jeden ksiądz może być rok a inny kilka lat na Parafii, więc piszesz bzdury. Niestety reszta twojej wypowiedzi też nie jest zbyt błyskotliwa. Przykro mi, ale XXX ma rację.

Rada 31.12.2022 12:32
Ty Anna! Jeżeli jesteś katoliczką to przestań, za przeproszeniem, *** publicznie we własne gniazdo! Bo - jakby tu ci wprost powiedzieć - nie pomagasz! Zrozumiała?

Anna 31.12.2022 20:10
Rado, robisz się agresywna i dlatego nie przestanę. No śmiało, pokaż dalej co potrafisz...realizując założenia i postulaty encyklik, adhortacji wszystkich twoich papieży. Może jakaś merytoryczna dyskusja...? No tak, ty Rado nawet nie znasz dogmatów twojej wiary. Umiesz się przeżegnać i Ojcze Nasz? Umiesz i to ma ci wystarczyć. Więc nie mów mi półdebilu, kto mam milczeć.... bo to nie jestem ja. Zrozumiała?

Rex 31.12.2022 22:11
Najbardziej niebezpieczni(e) dla Kościoła są takcy świeccy "duchowni" jak ty (celowo z małej litery). Bardziej święci od Papieża, pouczający biskupów, krytykujący publicznie (!!!) własnych duszpasterzy. Jeszcze raz ci pindo powtórzę: nie pomagasz!!! Ine zapraszam do dyskusji. Żegnam.

Anna 31.12.2022 22:33
Ty głupi ciulu, nie wiesz nawet , że tu na ziemi nie ma świętych a są tylko dążący do świętości. Ty swoim intelektem nigdy nie dorównasz ani mi ani Tomaszowi z Akwinu, więc to nie ty, palancie, dziękujesz mi za dalszą dyskusję, tylko ja tobie. Żegnam.

Ateista 31.12.2022 23:43
@Rada. Przypominasz mi matkę która przytrzymuje głowę córce gdy jej mąż a ojciec ma z nią stosunek. To to ma zostać w domu i to dla dobra rodziny bo tatuś może odejść.

wikariusz 14.11.2024 23:21
Myli się Pani. Kadencja wikariusza trwa 5 lat z opcją przedłużenia za zgodą wszystkich stron.

Jolka 29.12.2022 22:37
Ale że dwóch księży też odchodzi?

ANKA 29.12.2022 22:31
UDERZ W STÓŁ A LEWACTWO CZERWONE SIE ODEZWIE

Ktoś 29.12.2022 22:34
Zaraz tam ,,lewactwo czerwone''... Katolicy świadomi a nie lewactwo.

Ateista 29.12.2022 23:16
ANKA. Idź dalej. Dodaj jeszcze charakterystyczne dla twej wiary i stanu ducha " ruska onuca, agent KGB i FSB, szpieg Rosji, rtęciotusk, wykolejony kowal, wc kowalski" a zostaniesz zbawiona.

Ament 29.12.2022 20:50
Krzyżyk mu na drogę.

Bogobojny 29.12.2022 17:10
KSIĄDZ TO POSŁUGA DLA KOGO? MIAŁ PLECY ZETAK DŁUGO BYŁ PROBOSZCZEM

zosia 29.12.2022 17:24
Miał kogoś w kurii we Wrocławiu. Wszyscy wiedzieli. Był nietykalny i bezkarny. Teraz też COŚ pewnie ,,zamiatają pod dywan''.

MONIKA 29.12.2022 16:19
Szkoda bo był dobrym kapłanem

Anna 29.12.2022 16:35
Żartujesz sobie, Moniko... Najgorszy urzędnik Kurii Wrocławskiej, jaki tu był......bo Kapłanem nie można go nazwać...mimo przyjętych święceń.

Artur Sprawka 29.12.2022 16:14
ZW-KOWALSKI, artykuły 42 do 51 ustawy z 20 listopada 1998 roku o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne (Dz. U. 1989 r., Nr 144, poz.930 ze zm.).Do tego PIT - 19a, w którym duchowny wykazuje zapłacone i odliczone składniki ZUS (20% wymiaru składki płaci z własnej kieszeni, 80% Fundusz Kościelny). No i PIT-37 na zasadach ogólnych, od dochodów z tytułu nauczania w szkołach i uczelniach. PCC, podatek od spadków i darowizn indywidualnych tak jak wszyscy obywatele. To jest wiedza podstawowa, którą można znaleźć w 5 minut w necie, nawet bez wykształcenia prawniczego. Tylko trochę dobrej, uczciwej woli, zamiast pisać takie antyklerykalne ble, ble, ble ...

zw-kowalski 29.12.2022 17:00
@Arturze Sprawka. Z duchownymi jak z rolnikami. Porównaj ile składki KRUS płaci rolnik i jaka ma emeryturę. Porównaj jaką składkę płacą prowadzący działalność gospodarcza a jaką mają emeryturę. Poza tym duchowni jako kapelani i katecheci płacą składkę z twojej kasy. Rzekomo w szpitalu jest dwóch księży po 3/4 etatu. Moja mama była w nim kilka razy. Nikt jej przed śmiercią nie wyspowiadał i nie namaścił.

S.R. 29.12.2022 17:51
Tez lezalem w naszym szpitalu i jakos nie moglem otworzyc drzwi do kaplicy. Blokowanie pomieszczenia, ktore mozna by przeznaczyc na potrzeby chorych.

Dolnoślązak 29.12.2022 15:20
zw-kowalski nie kuma,gdyby kumał to byłby żaba,jest tylko zw-kowalskim,nieznajomość prawa kościelnego przez nierozumnych lecz nienawistnych prowadzi do wstydu,jak się nie kuma to sza i nie ma wstydu,a nienawiść to zły doradca,niczym rtęciotusk

zw-kowalski 29.12.2022 20:08
@Dolnoslazak. Jesteś tuman. Nie ma prawa kościelnego. Jest prawo kanoniczne ustanowione przez obce państwo zwane Watykan. To prawo kanoniczne dotyczy kapłanów i wiernych wyznania. Nie dotyczy życia kapłanów na koszt skarbu państwa czyli podatników.

Wierna 29.12.2022 14:53
Czy to prawda, że odchodzi też 2 wikarych z tej parafii?

zw-kowalski 29.12.2022 14:15
Nic z tego nie kumam. Gdy Rydzyka chciano wysłać na emeryturę ten stwierdził, że " w służbie bogu nie ma emerytury. A tu nie przeszkadza otrzymywanie emerytury od skarbu państwa bez płacenia składek.

olesniczanin 29.12.2022 14:32
Nie kumasz, to dziwne. Przecież z wyspy na stawach w pław wracałeś po pokazie nibyfajerwerków jak rasowy kumak czy też żaba. Zapomniałeś???

Oleśniczanie 29.12.2022 16:39
Ale mieszkańcy mieli ubaw po pachy widząc brodzącego w brei wśród kaczek kowalskiego.

Ekolog 29.12.2022 23:13
Oleśniczanie. Masz rację. Ale tylko w jednym. Tylko w tym, że w stawie nie ma wody ale jest "brei".

zw-kowalski 29.12.2022 20:10
@olesniczanin. Kolejny idiota. Panorama Oleśnicka napisała sprostowanie PHU Monika SC. Tobie film panoramiczny miesza się z pornograficznym a szwedzki z radzieckim.

olesniczanin 29.12.2022 20:20
A co ma oświadczenie do nizapomnianego widoku powrotu twojego z wyspy na stawach brodząc w wodzie. Sam to widziałem. Widok niezapomniany.

zw-kowalski 29.12.2022 20:48
@olesniczanin. Masz urojenia. Pewnie jeszcze masz nagrania i temu podobne rzeczy. Pokaz finansowała LESTA a wykonawcą było PHU MONIKA SC. Tyle w temacie. Aby pokazać zła wolę organizatorów później PHU MONIKA SC zrobiło mini pokaz na festynie Solidarności. Piszesz o ojcu jednej ze wspólniczek.

olesniczanin 29.12.2022 23:13
Nie ważne kto organizował, ważne kto wracał wpław z wyspy na stawie. Ale był śmiech i ubaw Zbysiu. Widok niezapomniany.

MONIKA SC 01.01.2023 18:29
Oleśniczanie i olesniczanie. To ojciec wspólniczki wylądował na pogotowiu. Marszałek i Kaziu zapewnili łódkę na wyspę ale nie zapewnili powrotu. To tak jak jak zwykle zima zaskakuje drogowców

wz-nowak 29.12.2022 20:14
Rydz nie jest księdzem tylko ruski agentem, a co za tym idzie nie musi klękać przed kurią, więc może robić co chce, dopóki PiS go finansuje.

OLO 29.12.2022 22:32
FINANSOWANI MUSZĄ BYĆ TYLKO UCZCIWI:NOWAK, GIERTYCH, CZARNECKI, CHLEBOWSKI, PINIOR, GAWŁOWSKI I 600 TYS TUSKA W REKLAMÓWCE

zwko 01.01.2023 18:25
A ilu z PiS ma już zarzuty i procesy. To cecha większości polityków.

Parafianin 29.12.2022 14:09
Szkoda, ale widać taka wola Nieba i Ksiądza Proboszcza. Wielkie Bóg zapłać Ksiądzu za pastrzowanie naszej parafii. Będziemy pamiętać!

Anna 29.12.2022 15:49
OJ będziemy pamiętać, będziemy. Zniszczył wielu ludzi. Pamiętliwy, podły, mały człowiek. Mierny duszpasterz, jako człowiek jeszcze większe dno. Chwała Panu, że w końcu go tu nie będzie. Lepszej wiadomości na Nowy Rok nasza Parafia nie mogła dostać.

S.R 29.12.2022 17:48
Pan wysluchal prosby ludu swego. Udalo mu sie jedno - rozwalic wspolnote, ktora przejal po Ks. Janie Sucheckim. Nie obrazilem sie na Boga, ale dzieki ks. proboszczowi przestalem chodzic do kosciola. Gdy w Polsce w parafiach zwiekszano liczbe mszy w okresie pandemii, u nas skasowano msze o 19.30. Zakladam, ze sprawa ma drugie dno, a kuria tuszuje jakas afere. Szkoda dwoch wikarych, ktorzy koncza posluge w naszej parafii.

Anna 29.12.2022 18:13
Pełna zgoda.

Kasia 29.12.2022 18:58
Ha ha ha. A to ci dzban. Obraził się, zabrał zabawki i "przestał chodzić" do kościoła. Jak czytam takie wypociny, to mam ochotę powiedzieć jedno: i bardzo dobrze. Im mniej takich cipków jak ty, tym lepiej.

Parafianin 29.12.2022 18:55
Mocne słowa jak na parafiankę. A może powinno być "parafiankę"? Tak nie pisze człowiek, który miłuje Kościół, a miłuje siebie i swoje wizje kapłanów. Wstydź się Kobieto!!!

Anna 29.12.2022 20:01
Miłuję Boga w Trójcy Świętej Jedynego a nie kościół, baranie. A tym bardziej takie jak proboszcz ,,sługi Jego z przypadku''.

zw-kowalski 29.12.2022 20:14
@Anna. To po ch... kapłani, budynek kościelny, taca itp. itd. ? Mnie ateiście go... do tego ale sami się ośmieszacie.

Anna 29.12.2022 20:22
Ktoś cały kult na ziemi musi sprawować. Ot i cała tajemnica.

zw-kowalski 29.12.2022 20:54
@Anna. A dlaczego kapłani a nie np. rada parafialna. Są religie gdzie wspólnota wybiera duchownego sprawującego posługę. Mnie nic do tego. To wasz problem, że spowiadacie się u byłych skazanych za pedofilę oraz u homoseksualistów i od byłych skazanych otrzymujecie rozgrzeszenie. Mnie , ateistę, intetesuje tylko aby duchowny za pedofilię był tak skazywany jak osoba świecka. To wasz problem, że świętym jest osobą ukrywająca pedofilów. Ja w jego świętość nie wierzę.

Anna 29.12.2022 21:03
I tu Cię zaskoczę. Ja też już nie wierzę w jego świętość. Rada parafialna ma tylko rolę doradczą. Też spowiedź u byłych skazanych za cokolwiek nie jest już moim problemem. Przyznasz jednak , że w większości religii to kapłani są uznawani za pośredników....choć w kościele katolickim jest Jeden tylko Pośrednik Jezus Chrystus.

zw-kowalski 29.12.2022 21:17
W islamie nie ma kapłanów ani misjonarzy. Są religie gdzie spowiedź jest powszechna.

Anna 29.12.2022 21:34
U na też masz absolucję generalną w szczególnych sytuacjach. Sądzę, że cały problem obejmujący wszystko to, o czy napisałeś wcześniej co do zła w kościele i patologii go toczących, dotyczy sojuszu ołtarza z tronem i ,,reform'' Vaticanum Secundum.

Rada 29.12.2022 21:33
Anno o ksywie "teolożka amator" daj już spokój. Nie brnij, bo durnowatą z siebie robisz.

Anna 29.12.2022 21:36
NIe amator.

Anna 29.12.2022 21:40
Chcesz podyskutować apologeto amatorze...

Dolnoślązak 29.12.2022 11:49
Służył Bogu i ludziom,za posługę kapłańska,dziękuję proboszczu

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: wikariuszTreść komentarza: Myli się Pani. Kadencja wikariusza trwa 5 lat z opcją przedłużenia za zgodą wszystkich stron.Data dodania komentarza: 14.11.2024, 23:21Źródło komentarza: Proboszcz odchodzi z parafii w Oleśnicy. Kto go zastąpi? (AKTUALIZACJA)Autor komentarza: O to jest pytanie.Treść komentarza: A wiecie jak Karpieńko mówił o Dawidku? Że to ich "Perełka" haha. No ciekawe czemu?.Data dodania komentarza: 14.11.2024, 22:42Źródło komentarza: Radny PiS na Marszu NiepodległościAutor komentarza: congratulationsTreść komentarza: Jak widać pikny dawidek stał się 'numero uno' w Oels24, przejmując berło po miss P Beci!Data dodania komentarza: 14.11.2024, 21:55Źródło komentarza: Radny PiS na Marszu NiepodległościAutor komentarza: Jak to na stołkuTreść komentarza: To idzie w zła stronę... zaczyna się pokazywanie tak jak poprzednik. Radni też słabo wykształceni i kumaci. Niby chcą pokazać że są w temacie ale na przepisach odnośnie przyznawania dotacji słabo się znają. Tyle nieprawidłowości po audycie a ludzie w księgowości dalej pracują i nawet nagrody dostają. Właściwie kto ma to kontrolować jak teraźniejsi radni sami jak prowadzą działalność to z US na bakier. Głowa psuje się od głowy. Swoją drogą to wstyd że takich ludzi wybraliśmy. Od lajkowania tych samych osób na profilu burmistrza to już głowa boli, cały czas te same nazwiska, klika to klika ...Data dodania komentarza: 14.11.2024, 21:05Źródło komentarza: Syców w Ministerstwie KulturyAutor komentarza: GwidyTreść komentarza: Super inicjatywa. Pozdrawiam Bibliotekarzy;)!Data dodania komentarza: 14.11.2024, 20:51Źródło komentarza: Biblioteka zaprasza na spotkanie z pisarkąAutor komentarza: Kto następny?Treść komentarza: Zatrzymanie prezydenta Wrocławia to podobno czubek góry lodowej. I w naszym powiecie nie brakuje samorządowców, którzy kupowali sobie dyplomy za pieniądze podatników.Data dodania komentarza: 14.11.2024, 18:50Źródło komentarza: Syców w Ministerstwie Kultury
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Redakcja Oleśnica24.com

Olpress s.c. 56-400 Oleśnica, ul. Młynarska 4B - zobacz szczegóły

Redaktor naczelny: Krzysztof Dziedzic