media exspert

Tematy

Miasta

Serwisy

Wiadomości

Dodaj komentarz | Wyślij zdjęcie lub film | Wydrukuj

PiS ma kandydata na burmistrza

18.01.2014

wyświetleń: 4808

PiS ma kandydata na burmistrza

fot. Andrzej P. Szachnowski

Klamka zapadła... Michał Kołaciński będzie ubiegał się o stanowisko burmistrza Oleśnicy ...

O tym oficjalnie poinformował wczoraj w Oleśnicy na spotkaniu opłatkowym Prawa i Sprawiedliwości poseł Dawid Jackiewicz. – Nasz kandydat wygra, bo Oleśnica potrzebuje zmian. Bo Michał jest człowiekiem, który nie dzieli ludzi na lepszych i gorszych. I nie otacza się kliką kolegów. Michale trzymamy za ciebie kciuki. Możesz na na liczyć – mówił Dawid Jackiewicz w imieniu zarządu okręgowego partii oraz jej wrocławskich parlamentarzystów, m.in. prof. Kazimierza M. Ujazdowskiego i prof. Mariusza-Oriona Jędryska, którzy również wzięli udział w tym spotkaniu.     

Oleśniczanin Michał Kołaciński – z zawodu lekarz – jest radnym Rady Powiatu i pełnomocnikiem powiatowym PiS.  Dlaczego zdecydował się ubiegać o stanowisko na burmistrza? – To jest naturalna konsekwencja podjętej przez mnie trzy lata temu, w Prawie i Sprawiedliwości, działalności politycznej –  wyjaśnił w rozmowie z Panoramą Oleśnicką.

 


autor: (szach)



powrót ›

Zobacz także

Kołaciński burmistrzem Oleśnicy

Zapraszamy na wyborczy wieczór z naszym portalem. Wyniki? Za chwileczkę, już za momencik.....

Opozycja wygrała wybory w Oleśnicy

Oleśnica, Bierutów, Dobroszyce i Syców - II tura. Potyrała rozgromił Dżugaja. Fryt ...

Reklama



Komentarze (169)

  • | 2017-01-03 01:23:59

    Kapsułki Erogan, stanie ponownie czyni człowieka człowiekowi. Każdy człowiek w snach widzi siebie seksualnie olbrzyma, który jest w stanie zaspokoić każdą kobietę przez całą noc długi. W rzeczywistości okazuje się, że wiele osób nie może się pochwalić doskonałą erekcję lub długotrwały stosunek seksualny. Przyczyny tych zjawisk może być ustawiony, wśród których są stresujące sytuacje i konsekwencje choroby. Inną przyczyną może być wiek. Odzyskać męskość, stary dreszczyk intymności i czasu trwania stosunku płciowego pomaga unikalny produkt Erogan. Przygotowanie zamówień Erogan Aby kupić Erogan pigułki potencji, trzeba podać imię i nazwisko oraz numer telefonu komórkowego. Będziesz zadzwonić, a operator będzie podać adres porządkowe, jeżeli dostawa. Ten wszechstronny lek zaprojektowany specjalnie w celu wyeliminowania naruszeń normalnego funkcjonowania męskiego układu rozrodczego. Również w zakresie swoich działań spadnie zysk wzbudzenia i wydłużenie erekcji w przypadkach naruszeń erekcji. Okazuje się, że stosunek przedłuża narkotyków, przyczyniając się do większej satysfakcji dla obu partnerów. Główne zalety tego narzędzia są: natychmiastowy, co natychmiast powoduje pożądany i pożądanego efektu; Łatwy w użyciu, nie wymaga specjalistycznej porady; Brak efektów ubocznych podczas przyjmowania leku; Praktycznie nie ma przeciwwskazań, o czym świadczą wyniki badań klinicznych, który przedstawia wytwarzanie pożądanego efektu w 99% mężczyzn udział w badaniu; Ponadto próby kliniczne wykazały, że stosowanie leku, nie tylko prowadzi do odzyskania funkcji seksualnych, a także w celu zwiększenia wielkości rodzenia organ. Zasada działania tabletek [url=http://przegladtowarow.com/erogan-odzew-o-nowym-poteznym-srodku-dla-erekcji.html]Regularne stosowanie środków[/url] Erogan pozwala osiągnąć następujące pozytywne rezultaty Natychmiastowe wyświetlanie erekcji w momencie podniecenia seksualnego; Zwiększony popęd seksualny, z pozytywnym wpływem leku ma gwarancję 100% we wszystkich przypadkach, nawet gdy człowiek jest zmęczony lub Jest w złym nastroju;

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Zygmunt | 2014-11-09 12:05:12

    Kołaciński do Madrytu!!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Zula | 2014-10-24 22:39:23

    Zobaczysz jak szybko ulegniesz...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • potencjalny pacjęt | 2014-10-24 13:19:27

    Hej panie Kołaciński zajmij się robotą na której ponoć się znasz.Nie wpieprzaj w politykę .AMEN

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Max kolanko | 2014-10-24 12:22:37

    O rany alfa-omega studiował,nie wieże.Jak można być takim debilem?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • fan de vont | 2014-10-17 23:29:17

    Przykre Cycatej de vont bardzo się pogorszyło.fn

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • jontek | 2014-10-17 23:14:29

    Ten alfa-omega jest na bank psycholem.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • jonbtek | 2014-10-16 23:10:39

    Hej panie Kołaciński zajmij się robotą na której ponoć się znasz.Nie wpieprzaj w politykę .AMEN

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Pasa | 2014-10-15 21:57:32

    Panie przyszły Burmistrzuniu! Proszę o jasną odpowiedź: Kto w tym naszym rozwalonym mieście ma mieszkać? Zasypiający podczas dojazdu do pracy? Urzędnicy, z ilorazem inteligencji 0,05%. Wiszący pod marketami żebracy (ŻEBRACTWO ponoć jest zakazane?). Czy normalni ludzie, mający tu pracę, płacący podatki (nie za miejsca parkingowe!!). Mający tu perspektywy?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Janusz . | 2014-07-22 17:48:29

    Nie dorobił się jako lekarz bo jest kiepski,to szuka szczęścia w polityce ,ale tu dla laików tez nie ma miejsca -jaki lekarz taki burmistrz .

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-27 10:35:23

    'Alfanioł-oszołom-bednarek' to ten co biega dookoła kościoła z pianą na ustach. Proszę o nie zbliżanie się do niego, ani wdawanie w dyskusję...może ugryźć!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • stylistka | 2014-01-25 23:02:33

    przynajmniej jest reprezentacyjny, bo ja mam już dość oglądania tego oleśnickiego burmistrza, rażącego stylem zachowania i ubierania się.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • gender | 2014-01-25 00:51:24

    ten to przynajmniej ma żonę, przykładne pożycie rodzinne i zawsze oficjalnie pokaże się z żoną, a nie jak ten obecny, który może sympatyzuje z gender?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Bat-man | 2014-01-24 16:17:11

    A kto to jest alfa oszołom?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-23 08:14:09

    Proszę o nie kasowanie wypowiedzi mojego pacjenta 'alfanioła-oszołoma', bo może popaść w depresję 'smoleńską' albo cuś gorszego...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Wanda Tracz | 2014-01-23 00:35:00

    Nowy impuls jest, jak najbardziej, potrzebny, bo stary jest sparciały od dawna, ale czy tym impulsem może być ktoś, kto przez lata bycia radnym powiatowym niczym się nie wykazał?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Jožin z bažin | 2014-01-22 22:35:15

    Z dwojga złego PiS i Platforma Obywatelska wybieram tych drugich. Katosekt we mgle nie toleruję !

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-22 21:17:27

    tzw establishment oleśnicki boi sie . To widac tu słychac i czuc. Żałuja że moga swietnego lekarza stracic hipokryci ! A może lemingi zyskacie świetnego burmistrza? o tym nie myslicie? Nie wydaje wam sie że w mieście potrzebny jest nowy impuls ? Nowe spojrzenie. Inne rozłożenie akcentów! I WIECEJ DEMOKRACJI!! Wykorzystajmy szansę jaka daje ta kandydatura

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-22 21:08:26

    [tekst usunięty z powodu naruszenia regulaminu]

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Jan Bednarek | 2014-01-22 21:05:00

    [tekst usunięty z powodu naruszenia regulaminu]

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • mieszkaniec | 2014-01-22 17:02:40

    na poziomie gminy, miasta potrzebny jest dobry menadżer, mogący sprawnie miastem zarządzać, mający rozeznanie w ekonomii, zależnościach gospodarczych wewnętrznych i zewnętrznych, mający świadomość społeczną

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • sąsiad | 2014-01-22 17:02:02

    i napłodził byle co, o niczym nie mając pojęcia racjonalista - chopie, gdybyś był prawdziwym racjonalistą, to kazałbyś Bronsiowi odwoływać się do rozumu za każdym razem, gdy chce podejmować decyzję, ale, że rozum Bronsia jest jednostkowy, więc nakazałbyś jemu stworzenie miejskiego rozumu, składającego się z... no właśnie, ale, że racjonalista nie może odwoływać się do empiryki, więc kiepsko z racjonalnym zarządzaniem miastem. Wywołane przykłady są warte funta kłaków i wskazują tylko na totalną niewiedzę gościa. Ot, plebiscyt - człowieku, czy wiesz jak odbywało się głosowanie? To lepiej sieć cicho i się nie odzywaj, bo tylko żałość bierze, gdy czyta się takie wypociny.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • obserwer | 2014-01-22 14:19:16

    Redakcjo portalu bardzo proszę wykasować wpisy tych kilku świrów bo zaśmiecają tylko komentarze swoim bełkotem.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Gaudenty Borzęcki | 2014-01-22 14:14:47

    Kimkolwiek jesteś Barbaro Ostenda masz rację, proponuję Ci tekst z Mojej Oleśnicy [http://mojaolesnica.pl/article.php?id=10073]. Oto on: "@ mieszkańcu - właśnie o to chodzi,"jaka polityka ?" pytasz. To pojęcie w polskich warunkach nabrało negatywnego znaczenia. W polskim rozumieniu polityka to coś złego, hańbiącego wręcz. A przecież to pojęcie od czasów Arystotelesa rozumiane jest jako rodzaj sztuki rządzenia państwem, którego celem jest dobro wspólne. Współcześnie oznacza ono wspólne uzgadnianie celów społeczeństw o sprzecznych interesach i to też dla wspólnego dobra. W naukach społecznych jest jeszcze wiele różnych znaczeń tego samego pojęcia ale już z przymiotnikami, np. polityka społeczna. Samo pojęcie od Greków pochodzi, to dowód, że cywilizacja europejska ma tam swoje korzenie, a nie jak chcą niektórzy w czasach chrześcijaństwa, tego okrutnego kiedy rozwinęła się okrutna religia chrześcijańska, z odstępczym od chrześcijaństwa kościołem katolickim. To co mamy dziś w Oleśnicy to nie polityka, to kolesiostwo, partyjniactwo, klikostwo, koteryjność z partyjnymi znaczkami, katolicki klerykalizm, sekciarstwo i kołtuneria. Wreszcie to miernoty przy korycie. Tak z grubsza oceniłbym stan naszej społeczności i władze, którą ona wybiera. Oczywiście jest kilka pozytywów jak choćby Biblioteka, szkoła muzyczna czy wybitni sportowcy jak np. Borys Salik, świetny młody pływak i sportowiec roku 2013 wybrany przez społeczność sportową. Który z polityków Oleśnicy (w mieście i powiecie) rozumie "politykę" i jej cele ogólnoludzkie ? Szczególnie ci na szczytach, burmistrzowie, wójtowie i starosta pojęcia o tym nie mają. Tak więc dobry gospodarz to właśnie dobry polityk, także "złotousty" ale racjonalny, mądry, kompetentny i uczciwy. Nie zdominowany w zarządzaniu miastem i powiatem ideologią polityczną czy religijną. Takiego oczekuję ale jak to zawsza bywa, diabeł tkwi..." Podpis: racjonalista DomańskiDodano: 2014-01-22 14:05:50

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Barbara Ostenda | 2014-01-22 12:01:05

    miastu potrzebny jest dobry menedżer, gospodarz, znający problemy miasta i jego mieszkańców, przedsiębiorców, potrafiący rozmawiać i słuchać, a nade wszystko mający pojęcie o ekonomii, zarządzaniu, marketingu

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • szczur kruchtowy | 2014-01-22 08:43:46

    nie ulega wątpliwości alfaoszołom cycaty usych, mózg już jak styropian

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • | 2014-01-21 23:49:56

    Mariusz Jankowski | 2014-01-20 22:56:31 A ja proponuję zerknąć na strony: http://radny.co.pl/Michał-Wincenty-Kołaciński,Oleśnicki,_bz3 , http://olesnica.naszemiasto.pl/artykul/1579333,kolacinski-koncze-ten-temat,id,t.html , http://www.znanylekarz.pl/michal-kolacinski/lekarz-rodzinny/olesnica , http://mojaolesnica.pl/article.php?id=6925 i z tych stron dowiemy się, że jest człowiekiem odważnym, bardzo dobrym lekarzem,ale też radnym, który jednak miesza to co tu i teraz z tym co gdzieś tam i nie wiadomo kiedy. Można przy tej okazji zapytać jak skutecznie walczył o remont ulicy Lotniczej? Stanowisko w sprawie kładki znamy. Jest negatywne. Jakie było w sprawie lotniska?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 21:58:47

    Pierdu,pierdu będzie wiosna.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 21:25:31

    Tak śpiewaliśmy, bo pewien pułkownik przymykał oko!! A, Wy Edmundzie Ka i Piotrze P.!! jestescie razem resortowmi dziećmi!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 21:03:00

    Na szczęście, Wy ruskij kacapie nie wszystko mogliście!! My, byliśmy o krok przed Wami, mafijni komuniści!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 20:57:47

    I co Wy na to, Edmundzie Ka i Piotrze P.??!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 20:55:07

    Lenin od urodzenia był komuchem. Idolem jego brata (i Lenina) był Karol Marks. Z racji, że wtedy jeszcze nawet w Rosji czerwoną zarazę tępiono ustawicznie Lenin szybko musiał uciekać do Europy Zachodniej. Wg pewnej legendy, kowal spod Zakopanego odrąbał, uciekającemu z niewoli, Towarzyszowi kajdany[1]. Mimo otrzymania honorowego obywatelstwa ZSRR i zdobionej daczy pod Moskwą góral umarł nie dowiedziawszy się nazwiska osoby, którą rozkuł. Około 1900 roku Włodek wrócił do Rosji i oczywiście nadal był komuchem. W 1917 roku doszło do rewolucji, w której mienszewicy i bolszewicy zdetronizowali cara. Niestety mienszewików było więcej, więc szybko okazało się że to plugawi, dekadenccy burżuje uciskający lud pracujący i można ich było wybić. Pomimo że w powstaniu dowodził Lew Trocki, to Lenin zagarnął sobie główny stołek. Następnie doprowadził do utworzenia Międzynarodówki Komunistycznej i rozpoczął ekspansję komunizmu na cały świat. Niestety, to był falsestart, bo Czerwoną Zarazę Kacapską w skrócie CzEKA rozgonili już wielokrotnie mniej liczni Polacy w bitwie warszawskiej. Po sekcji zwłok przeprowadzonej przed wypychaniem formaliną okazało się że lewa półkula mózgu Lenina całkowicie uschła, stąd też kolektywizacja rolnictwa i przemysłu. Lenina po śmierci napakowano styropianem, wysuszono w piekarniku i wepchnięto w szklaną gablotę.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 20:31:13

    Za komuny jak wieźli nas-studentów na poligon to śpiewaliśmy na Starze 66: Dwaj bracia pederasta, z braku kontrasta, puszczali sobie, pszczoły, na dupy gołe

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 20:29:36

    Za komuny jak wieźli nas-studentów na poligon to śpiwaliśmy na Starze 66: Dwaj bracia pederasta, z braku kontrasta, puszczali sobie, pszczoły, na dupy gołe!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 20:26:56

    Kto kogo będzie prowadził za rączkę do mauzoleum??!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 20:16:33

    Po śmierci Lenina w każdym mieście w ZSRR i innych krajach komunistycznych musiał być obowiązkowo jego pomnik, w budynku każdej instytucji państwowej musiał być portret albo też popiersie, przy czym w tym drugim wypadku często nakładano mu na glacę laurowy wieniec. Pojawiło się mnóstwo pamiątek z Leninem, chyba nawet więcej niż Misiem Puchatkiem, lalą Barbie i Darthem Vaderem razem wziętymi. Najpopularniejsze to piersiówki, plakietki, noże, czapki, tapety, kubki, naszywki, ballady, czołgi, dziury w ziemi, i oczywiście otwieracze do napojów wyskokowych. Do nazwy wielu zakładów, szkół, murów i urzędów dodano „im. Włodzimierza Lenina”, zaś nazwę Piotrogród (wcześniej Petersburg) zmieniono na Leningrad. Bardzo modne też stały się czapki leninówki, gdyż Lenin jednym płóciennym modelem zwykł okrywać glacę. Do mauzoleum Lenina organizuje się pielgrzymki i wycieczki aż po dziś dzień.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 20:08:31

    Na przykład: historia bestii, którą powiła pewna kobieta w Kraju Stawropolskim – małego demona z kopytkami i ogonkiem. Konsylium złożone z lekarzy i miejscowych władz ustaliło, że należy zapakować go do słoja z formaliną i postawić w tutejszym muzeum. Lecz pewnego ranka strażnik zastał słój pusty. Powiadali, że bestia wsiadła do pociągu do Moskwy – i zamieszkała na Kremlu. A twarz jej, to wypisz-wymaluj rysy Włodzimierza Iljicza, czasem też przypominające Lwa Trockiego, a po kilku latach już zdecydowanie Józefa Stalina.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • bezsilny dr Lewatywa | 2014-01-21 19:57:15

    Proponuję zrobić limit jednego wpisu dziennie dla 'alfa-oszłoma'. Bo od tej jego rzeźby w gównie rzygać się chce...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:54:54

    est sierpniowy dzień 1913 roku. Z Rysów do Morskiego Oka schodzi dwóch mężczyzn. Jednym z nich jest Włodzimierz Iljicz Uljanow, szerzej znany jako Lenin. Choć w przyszłości zasłynie jako nieustraszony przywódca rewolucji październikowej, niedawne wejście na wierzchołek podszczytową grańką przyprawiło go o zawrót głowy." I wówczas narobił w te sławne gacie, które całowali towarzysze pragnący awansować!! W tym i nasze dziecko resortowe!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:44:36

    Dzisiaj Edmund Ka i Piotr P. nie pije wódki, nie pije wina, bo zbierają na bilet do mauzoleum Lenina!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:42:38

    Dzisiaj Edmund Ka i Piotr P. nie pije wódki, nie pije wina, bo zbiera na bilet do mauzoleum Lenina!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:32:58

    Leninowi uschła lewa część mózgu i wprowadził kolektywizację rolnictwa!! Naszemu dziecku (resortowemu) musiała uschnąć prawa część mózgu bo wyzywa oleśnickich katolików (nas) od sekty!! Tylko trzeba współczuć temu resortowemu dziecku!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:29:31

    Szanowny Edmundzie Ka!! to klaskaliście, czy całowaliście Waszą relikwię, tj. sławne gacie Lenina??!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • rewolucjonista | 2014-01-21 19:21:43

    Ukochany w Panu i Maryi zawsze dziewicy alfaoszołomie. Znawco radzieckich spraw. Miłośniku Владимирa Ильичa Ульяновa (Władimira Iljicza Uljanowa). Niech twój Bóg ześle jeszcze więcej swoich łask na twoją chorą głowę. Za to żeś dobry człowieku pamiętał dziś o Tow. Leninie. Dziś jest 90. rocznica śmierci tego wielkiego męczennika za sprawę komunizmu. Ta gnida Иосиф Виссарионович Джугашвили (Stalin) zniszczył ideę Wielkiego Wodza Rewolucji i wprowadził swój podły stalinizm. Ten bydlak kierował się myślą chrześcijańską, którą poznał w parafialnej szółce, a potem studiował ją w seminariu duchownym. Zniszczył prawdziwą Marksistowsko-Leninowską myśl komunistyczną ten przeklęty chrześcijanin. Od czasów Mieszka, kiedy pojawiła się na naszych ziemiach sekta watykańsko-katolicka dopełniło się resztę - naród zniewolony ciemnotą, zabobonem, przesądami i bałwochwalstwem. Ostatecznie został sponiewierany stalinizmem, katolicyzmem i kaczyzmem. Dobrze Panie Boże, że alfaoszołom przypomniał Wielkiego Wodza Rewolucji Владимирa Ильичa Ульяновa (Władimira Iljicza Uljanowa) Lenina. Za ten wielki czyn Wielkiego Oszołoma Dobry Boże obdaruj go Panie wielką potencją seksualną coby wreszcie zaczął używać kobiet, a nie tylko rąk. Niech Pamięć o Leninie nigdy nie zaginie, bo udowodnił On, że chrześcijaństwo i katolicyzm kłamią! Uczyń Panie cud, bo dalej będziem wierzyć, że Lenin miał rację, i Nietzsche też - "Bóg umarł". Jeśli o Panie porazisz alfaoszołoma Rozumem to uwierzę, że jesteś Panie. Ament.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:20:18

    Edmundzie Ka!! Nikt Was nie prosił o obronę pana Michała!! tu chodzi o Was!! Klaskaliście, czy całowaliście??!! Edmundzie Ka!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • | 2014-01-21 19:16:15

    no tak widac że pan Kołaciński jest zagrozeniem dla establishmentu bo alfa dostał sraczki żeby tylko zatrolowac

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:06:57

    Szanowny panie Edmundzie Ka!! Ja byłem raz i tylko raz w mauzoleum Lenina nie tyle by oddać jemu hołd, a przede wszystkim by upewnić się, że już nigdy nie powstanie!! A pan to był w Poroninie?? Opowiedźcie te Wasze przeżycia!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 19:01:33

    Szanowny panie Edmundzie Ka!! Ja byłem raz i tylko raz w mauzoleum Lenina nie tyle by oddać jemu hołd, a przede wszystkim by upewnić się, że już nigdy nie powstanie!! A pan to był w Poronie?? Opowiedźcie te wasze przeżycia!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 18:14:16

    Mam pewne obawy co do stanu mózgu resortowego dziecka! Zwłaszcza, że chodzi lewą półkulę, jak u Lenina!! Stąd te wściekłe ataki na katolików, określanych przez niego mianem sekty!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 18:11:07

    Szanowne dziecko resortowe!! Ile razy całowaliście gacie po Leninie?!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 18:04:11

    Może nasze, oleśnickie dziecko resortowe odpowie jak to było z całowaniem gaci po Leninie!a

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 17:59:45

    > W Poroninie, na jedlinie > Wiszą gacie po Leninie > A kto chce awansować A ja znam tak: W Poroninie, na drabinie wisza gacie po Leninie Wiatr je buja w lewo, w prawo A partyjni biją brawo...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 17:53:03

    Po sekcji zwłok przeprowadzonej przed wypychaniem formaliną okazało się że lewa półkula mózgu Lenina całkowicie uschła, stąd też kolektywizacja rolnictwa

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 17:47:01

    Włodzimierz Iljicz Lenin Uljanow (ros. Ульянов Владимир Ильич Ленин, ur. 22 kwietnia 1870, zm. 21 stycznia 1924, przynajmniej teoretycznie, bo jak wiadomo, żyje wiecznie) – przywódca ludu pracującego wszystkich republik radzieckich. Najbardziej bolszy z bolszewików, ale tylko wtedy gdy stał na drzwiach niesionych przez pomniejszych komuchów na Pałac Zimowy. Był człowiekiem, który miał najwięcej przyjaciół (lub też towarzyszy) w dziejach świata. Po śmierci okazało się, że z kolei ziemia tak Władzia nie lubi, ba, nie lubi do tego stopnia iż nie chce go przyjąć, toteż pomoczono go trochę w formalinie i umieszczono w mauzoleum. Ustawiono też przy nim straż, na wypadek gdyby znalazł się debil chętny truchło Lenina ukraść, lub, co gorsza, wódz zechciał jednak ożyć i wstać.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 17:43:19

    Nie pij wódki, nie pij wina, kup bilet do mauzoleum Lenina!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Von de dr Cytata | 2014-01-21 17:35:30

    Slogan reklamowy Kto jest najwspanialszym człowiekiem świata i dlaczego właśnie Lenin? Zadanie na maturze z 1918 roku w Rosji Lenin jest wiecznie żywy, ale odrobinę sztywny Stara prawda Masz tu Władek nowe buty i spierdalaj z Nowej Huty! Krakowskie powiedzenie Rozstrzelać! Lenin o opozycji. Uczyć się, uczyć się i jeszcze raz się uczyć! Lenin do młodszych towarzyszy. A kto taki. Nie znaju! Lenin o papieżu. Lenić się, lenić się i jeszcze raz się lenić! Uczeń w szkole

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-21 17:33:39

    gan reklamowy Kto jest najwspanialszym człowiekiem świata i dlaczego właśnie Lenin? Zadanie na maturze z 1918 roku w Rosji Lenin jest wiecznie żywy, ale odrobinę sztywny Stara prawda Masz tu Władek nowe buty i spierdalaj z Nowej Huty! Krakowskie powiedzenie Rozstrzelać! Lenin o opozycji. Uczyć się, uczyć się i jeszcze raz się uczyć! Lenin do młodszych towarzyszy. A kto taki. Nie znaju! Lenin o papieżu. Lenić się, lenić się i jeszcze raz się lenić! Uczeń w szkole

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 17:25:46

    To przecież Lenin był prekursorem największych zbrodni ludobójstwa w historii cywilizacji. A jego katechizm rewolucjonisty przewidywał, że w imię rewolucji można popełnić zdradę, zbrodnię i wszelkie łotrostw!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 17:17:48

    W swoim imieniu składam resortowemu dziecku, sierocie po Leninie wyrazy współczucia w takim dniu, tj. w 90 rocznicę śmierci wodza Rewolucji Październikowej-Lenina!! Lenin umarł na kiłę a leczony był arszenikiem! Jeszcze raz wyrazy współczucia resortowemu dziecku, sierocie po Leninie!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • pacjentka | 2014-01-21 16:53:33

    Jako pacjentka oleśnickiej służby zdrowia ciekawa jestem co pan Kołaciński jako radny powiatowy uczynił, by jakość leczenia w oleśnickim szpitalu była lepsza, by kobiety nie bały się tu rodzić, by ortopeda mógł tu operować?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 14:20:20

    Halina T., vel Edmund K.,to nie pokłosie a bijące serce partii, to taki Stój Halina!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Halina Trzaska | 2014-01-21 13:43:02

    Czy konkretne pytania i społecznie uzasadnione są powodem do dyskryminacji? Czy należy rozumieć, iż ci, co mnie obrażają dają przyzwolenie, by jeżeli ktoś miał prywatny gabinet lekarski, to nie musiał rozliczać się za pomocą kasy fiskalnej? W skali kraju są to nieopodatkowane dziesiątki milionów złotych. Albo jeżeli ktoś pobiera emeryturę w wysokości przekraczającej 2000 zł, czyż nie powinien jej zawiesić, gdy jego dochody z innych źródeł są na tym samym poziomie, albo nawet wielokrotnością tej kwoty? Jeżeli prawdą jest to co pisałam w poprzednim wpisie, to nastawienie prospołeczne pana Kołacińskiego należy postawić pod dużym znakiem zapytania.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • polski patriota | 2014-01-21 13:18:59

    dzieci kościelnego resortu ciemnogrodu jak alfaoszołom są o wiele ciemniejsze niż 'resortowe dzieci'

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ... | 2014-01-21 12:48:22

    "Halina Trzaska | 2014-01-20 22:24:29 Wiemy, że pan Kołaciński jest emerytowanym oficerem i jako taki pobiera emeryturę wojskową w wysokości powyżej 2.000 złotych. Bez żadnych konsekwencji dla wysokości pobieranej emerytury może mieć dochody z praktyki lekarskiej. Oprócz mundurowych nikt takiego przywileju nie ma. Dodatkowo jako radny powiatowy pobiera dietę. Nie zrezygnował z niej. Nie wiem, czy pan Kołaciński ma prywatny gabinet lekarski. Jeżeli tak, to jako osoby publicznej, należałoby zapytać, czy rozlicza się z każdego pacjenta, czy każdy pacjent otrzymuje paragon fiskalny za opłacenie wizyty."

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-21 11:34:10

    e, te świnie dziś dyktują polaczkom kogo kochać i te knury które wykorzystują seksualnie od dziesiątek lat nasze dzieci chodzą w czerni i purpurze jako moralne autorytety, w oleśnicy ich świniarczyki chrząkają na kolanach" To poziom resortowego dziecka!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • oleśniczanin | 2014-01-21 10:37:03

    Ja pisałem że potrzebne są zmiany i tą kandydaturę poprę. Całkowity zwrot -z po- na pis. Teraz czekam na podanie kandydatów na Wójta, ale to już wyborcy wiejscy muszą się ocknąć i wybrać kogoś innego... Starostę wybiera rada powiatu, więc to że będzie nowy to pewne, tylko kto? Pożyjemy, zobaczymy.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dobre | 2014-01-21 10:13:24

    Ciekawe, podobno 'alfa-oszołom' jest z warsiawy...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Borys Szkudlarek | 2014-01-21 09:55:08

    @ciekawy - psychopaci śpią spokojnie. To co robią uważają za normalne. Oni nie kumają normalnie. Szkoda tylko, że takich nie redukuje redakcja. Zarabianie kasy na takich "wejściach" internautów też świadczy o redakcji.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Wnuk AK-owca z W-wy | 2014-01-21 09:42:20

    W czsie II wojny AK-owcy pisali na murach Warszawy "Tylko świnie siedzą w kinie"!! A ja znam nasze, oleśnickie świnie co kochają się w Leninie!! Niejedna Schweine to nawet posługuje się fałszywkami ubeckimi!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • solidarni 80 | 2014-01-21 09:41:11

    Co by było gdyby M.K jakimś cudem wygrał wybory? Według niektórych to byłby koniec świata. Wiemy o kogo chodzi.!!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ciekawy | 2014-01-21 08:05:00

    Ciekawe jak ten nasz parakatolik 'alfa-oszołom' może spokojnie zasnąć po tym jak się tak podnieca i wyzywa bliżniego swego do 'świń'...Apage satane!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Mariusz Jankowski | 2014-01-20 22:56:31

    A ja proponuję zerknąć na strony: http://radny.co.pl/Michał-Wincenty-Kołaciński,Oleśnicki,_bz3 , http://olesnica.naszemiasto.pl/artykul/1579333,kolacinski-koncze-ten-temat,id,t.html , http://www.znanylekarz.pl/michal-kolacinski/lekarz-rodzinny/olesnica , http://mojaolesnica.pl/article.php?id=6925 i z tych stron dowiemy się, że jest człowiekiem odważnym, bardzo dobrym lekarzem,ale też radnym, który jednak miesza to co tu i teraz z tym co gdzieś tam i nie wiadomo kiedy. Można przy tej okazji zapytać jak skutecznie walczył o remont ulicy Lotniczej? Stanowisko w sprawie kładki znamy. Jest negatywne. Jakie było w sprawie lotniska?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Wnuk AK-owca z W-wy | 2014-01-20 22:54:23

    W czsie II wojny AK-owcy pisali na murach Warszawy "Tylko świnie siedzą w kinie"!! A ja znam nasze, oleśnickie świnie co kochają się w Leninie!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:37:35

    Halino Trzasko!! Wy, jako vel Edmund Ka kompromitujecie się na całego!! Resort Wam tego nie wybaczy!! Jurgielt będzie mniejszy!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:35:48

    Niektóre świnie posługują się fałszywkami ubeckimi!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • homo regius | 2014-01-20 22:34:58

    tu mamy do czynienia z dwoma skrajnie odmiennymi przypadkami: pan Kołaciński, niczym nie ryzykuje, jak przeczytałam - otrzymuje wojskową emeryturę i jeżeli nawet w wyborach przegra - emeryturę dalej będzie otrzymywał. Co ze społecznego punktu widzenia jest nieco irytujące: młody mężczyzna i emeryt, utrzymywany z naszych podatków i zapewne, gdy prowadzi praktykę lekarską - emeryturę pobiera i również dochody z praktyki lekarskiej. Czy będąc prospołecznym nie powinien zawiesić pobierania emerytury? Z drugiej strony mamy pana Bronsia, który praktycznie walczy o wszystko i z pewnością nie cofnie się byle tylko wygrać, bo przegrana oznaczać będzie... bezrobocie, a gdy on zostanie bez pracy kolejną osobą do zwolnienia będzie pani Szpiłyk. Zatem pan Bronś jest w wielkiej desperacji, ale dla niego jako człowieka dobrze zrobi, gdy zostanie bezrobotnym i będzie zależny od innych. Zacznie się dla niego lekcja poznawania drugiego człowieka.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:32:58

    Halino Trzasko!! Wy, jako vel Edmund Ka kompromitujecie się na całego!! Resort Wam tego nie wybaczy!! Jurgielt będzie mniejszy!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • duśpasterz | 2014-01-20 22:32:49

    te świnie co kochały się w Leninie to małe piwko, ale te czarne świnie co błogosławiły hitlerowskie hordy by ludzkość mordowały (Gott mit uns - Bog jest z nami), modliły się za zwycięstwo Adolfa, a później pomagały wszystkim hitlerowskim i faszystowskim zbrodniarzom się ukrywać w Ameryce, te świnie dziś dyktują polaczkom kogo kochać i te knury które wykorzystują seksualnie od dziesiątek lat nasze dzieci chodzą w czerni i purpurze jako moralne autorytety, w oleśnicy ich świniarczyki chrząkają na kolanach

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:31:34

    Halino Trzasko!! Wy, jako vel Edmund Ka kompromitujecie się na całego!! Resort Wam tego nie wybaczy!! Jurgielt będzie mnieszy!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:29:48

    Halino Trasko!! Wy, jako vel Edmund Ka kompromitujecie się na całego!! Resort Wam tego nie wybaczy!! jurgielt będzie mnieszy!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Halina Trzaska | 2014-01-20 22:24:29

    Wiemy, że pan Kołaciński jest emerytowanym oficerem i jako taki pobiera emeryturę wojskową w wysokości powyżej 2.000 złotych. Bez żadnych konsekwencji dla wysokości pobieranej emerytury może mieć dochody z praktyki lekarskiej. Oprócz mundurowych nikt takiego przywileju nie ma. Dodatkowo jako radny powiatowy pobiera dietę. Nie zrezygnował z niej. Nie wiem, czy pan Kołaciński ma prywatny gabinet lekarski. Jeżeli tak, to jako osoby publicznej, należałoby zapytać, czy rozlicza się z każdego pacjenta, czy każdy pacjent otrzymuje paragon fiskalny za opłacenie wizyty.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:17:30

    W czsie II wojny AK-owcy pisali na murach Warszawy "Tylko świnie siedzą w kinie"!! A ja znam nasze, oleśnickie świnie co kochają się w Leninie!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 22:10:33

    W czsie II wojny AK-owcy pisali na murach Warszawy "Tylko świnie siedzą w kinie"!! A ja znam nasze, oleśnickie świnie co kochaja się w Leninie!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-20 21:34:07

    Komuna stała na służbach, przemocy i lumpeninteligecji!! Edmun Ka. jest do dzisiaj rzecznikiem dzisiejszej lumpeninteligencji!! To widać we wszystkich postach tego, resortowego człowieka!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • von de dr Cytata | 2014-01-20 21:20:06

    A ja znam oleśnickie świnie co kochały się w Leninie!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 21:13:09

    Autorem wszystkich obrzydliwych postów jest jeden człowiek! A właściwie czieławiek savieckij, niejaki Edmund Ka.!To nasze oleśnickie dziecko resortowe, sierota po Stalinie!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ja | 2014-01-20 19:41:51

    Panie Michale,tak trzymać gratuluję.Proszę nie brać o serca tych różnych głupich wywodów.Myśle,że dobrze jest,inne partie też wystawiom swoich kandydatów,nawet SLD,będzie z kim powalczyć,ja głosuję na Pana.I o to chodzi,to jest demokracja.Brawo!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Zdzisław Maliszewski | 2014-01-20 18:34:12

    Niby jak? Dobrym burmistrzem tak, jak lekarzem? To diametralnie odmienne zajęcia. Pan Bronś tego nie poją jak być dobrym burmistrzem przez 20 lat, a pan Kołaciński, mający do czynienia z leczeniem ludzi będzie potrafił leczyć miasto, zarządzać tak skomplikowanym organizmem jakim jest miasto? Już jako radny powiatowy wykazał się - niechęciom wobec kładki, brakiem inicjatyw na rzecz ul. Lotniczej, na rzecz szpitala, a w sprawie lotniska odezwał się dopiero, gdy już było po wszystkim. Takie postępowanie raczej jego kandydaturę dyskwalifikuje.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ANTONI | 2014-01-20 17:59:12

    Zabawna jest ta troska o uprawnienia medyczne pana Michała... NIE LĘKAJCIE SIĘ! Pan Kołaciński będzie tak dobrym burmistrzem jak jest lekarzem!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ciekawy | 2014-01-20 15:33:02

    Czyżby łapówki (sorry dowody wdzięczności') były większe w ratuszu niż w służbie zdrowia?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Mirosława Sadowska | 2014-01-20 14:36:46

    do solidarni,może uświadomiłbyś nas, czy jeżeli lekarz przez 4 lata nie praktykuje jako lekarz, nie aktualizuje swojej wiedzy medycznej - może być dobrym lekarzem? Uważam, że nie i dlatego obawy są uzasadnione. Dobry lekarz niech będzie dobrym lekarzem i tym służy najlepiej społeczeństwu, niech utworzy społeczną radę lekarską i służy lokalnej administracji radom. W ten sposób najlepiej przysłuży się społeczeństwu. Nieszczęściem Oleśnicy jest to, że obecny burmistrz jest złym, ale ten kandydat swoją aktywnością w radzie powiatu nie gwarantuje, że będzie lepszy. Niestety.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-20 13:07:29

    A ten 'alfa-łamaga' jak zepsuta płyta...ciągle to samo. Zmień płytę i stację stara pierdoło!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • solidarni | 2014-01-20 12:40:25

    Ktoś wyraża obawy , że jak Kołaciński zostanie burmistrzem to straci uprawnienia lekarskie. Cóż za fałszywa troska. Nie martwcie się na zapas.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • bucio bucio | 2014-01-20 12:10:01

    zdewociały alfałamaga, chorągiewka katosekty radiomaryjnej w smoleńskiej mgle, zatruty michalkiewiczową frontową walką o rząd chorych dusz jak usmarkane dziecko już tylko zlizuje sobie gile spod nosa; rozpaczliwe to

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-20 11:08:02

    Problemy ze swoją osobowością ma "resortowe dziecko", obecnie politruk-emeryt!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • medicus | 2014-01-20 10:47:05

    Tak, jest to denerwujące. Bronś, co to się nie nadawał i mimo upływu lat się nie nadaje na bycie burmistrzem. A pan Kołaciński był przeciwny przejęciu kładki przez miasto i zachwala peron we Włoszczowej. Jest bardzo dobrym lekarzem i niech ludzie dalej mają pomoc tak dobrego lekarza, bo gdyby został burmistrzem - przestanie być lekarzem. Może wziąłby przykład (to też sugestia dla pana Bronsia) z prezydenta Urugwaju, który 90% swojego wynagrodzenia rozdaje na cele charytatywne i rezygnuje z polityki, by opiekować się sierotami. A pytanie do pana Kołacińskiego: co pan zrobiłeś, jako radny powiatowy, by oleśnicka służba zdrowia była coraz lepsza? Operacji ortopedycznych w szpitalu wykonać nie można. Stary budynek straszy i niszczeje. Czy sugerował pan powołanie społecznej rady lekarskiej, która byłaby organem doradczym?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • stary emeryt | 2014-01-20 10:15:51

    Czy ten pan zrezygnował z emerytury wojskowej i zadawala się dochodami z praktyki lekarskiej? Czy pobiera dietę radnego powiatowego? A będąc radnym powiatowym, czego dokonał dla Oleśnicy? Albo może o coś walczył, coś postulował dla Oleśnicy?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Mariusz Jankowski | 2014-01-20 10:11:19

    A ja proponuję zerknąć na strony: http://radny.co.pl/Michał-Wincenty-Kołaciński,Oleśnicki,_bz3 , http://olesnica.naszemiasto.pl/artykul/1579333,kolacinski-koncze-ten-temat,id,t.html , http://www.znanylekarz.pl/michal-kolacinski/lekarz-rodzinny/olesnica , http://mojaolesnica.pl/article.php?id=6925 i z tych stron dowiemy się, że jest człowiekiem odważnym, bardzo dobrym lekarzem,ale też radnym, który jednak miesza to co tu i teraz z tym co gdzieś tam i nie wiadomo kiedy. Można przy tej okazji zapytać jak skutecznie walczył o remont ulicy Lotniczej? Stanowisko w sprawie kładki znamy. Jest negatywne. Jakie było w sprawie lotniska?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • żołnierz wyklęty | 2014-01-20 09:34:06

    Niezrównoważeni psychicznie jak alfaoszołom, żyjący w swoim zamkniętym światku, podskakują jak małpa na kiju. Ten akurat osobnik człekokształtny teraz popiera ten portal jakby to miało jakieś znaczenie dla kogokolwiek. Dyskusja z psycholami to bezsens.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Urszula Ropuszyńska | 2014-01-20 09:11:14

    Houston, we’ve had a problem!! Houston, mamy problem!.Dzisiaj w Ratuszu często słyszy się te słowa!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-20 05:23:38

    Czy w Oleśnicy jest jakiś 'egzorcysta'? Najwyraźniej 'alfa-oszołoma' szatan opętał...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • tuptusiu czekam | 2014-01-19 23:53:29

    wiecie co ten alfa - łamaga to chyba pedał, tak szaleje tylko facet z zaschniętą moszną i dlatego uderza mu na masę która ma we łbie coś jakby mózg

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 22:09:39

    Piotr P.! On musi popierać Edmuntowicza!! Inaczej jutro on nie istnieje!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 21:58:02

    Dzisiaj widać, który portal popiera prawdę, a który kłamstwo!! Popieram ten portal!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 21:10:28

    homo regius!! Wy i tak jesteście saviecka agenturą!! O tym wszyscy w Oleśnicy wiedzą!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • homo regius | 2014-01-19 21:04:57

    tu mamy do czynienia z dwoma skrajnie odmiennymi przypadkami: pan Kołaciński, niczym nie ryzykuje, jak przeczytałam - otrzymuje wojskową emeryturę i jeżeli nawet w wyborach przegra - emeryturę dalej będzie otrzymywał. Co ze społecznego punktu widzenia jest nieco irytujące: młody mężczyzna i emeryt, utrzymywany z naszych podatków i zapewne, gdy prowadzi praktykę lekarską - emeryturę pobiera i również dochody z praktyki lekarskiej. Czy będąc prospołecznym nie powinien zawiesić pobierania emerytury? Z drugiej strony mamy pana Bronsia, który praktycznie walczy o wszystko i z pewnością nie cofnie się byle tylko wygrać, bo przegrana oznaczać będzie... bezrobocie, a gdy on zostanie bez pracy kolejną osobą do zwolnienia będzie pani Szpiłyk. Zatem pan Bronś jest w wielkiej desperacji, ale dla niego jako człowieka dobrze zrobi, gdy zostanie bezrobotnym i będzie zależny od innych. Zacznie się dla niego lekcja poznawania drugiego człowieka.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 20:43:40

    Ja, alfa-omega uwazam, że kandydaturę doktora Michała Kołacińskiego trzeba uszanować!! te głupie, masochistyczne wpisy Edmuntowicza kładą się cieniem nad Oleśnicą!! Oleśnicą, będąca miastem na europejskim poziomie!! Wstyd agenturze savieckiej!! Nie można przejść obojętnie obok takiej kandydatury!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-19 20:22:25

    A ja mam prośbę do sióstr Ewy i Joasi, aby zabrały tego 'alfa-łamagę' do izolatki. Cały mi się zapluł po lewatywie...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • xyz | 2014-01-19 20:04:25

    Ewa ! pozdrów Joasię!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • katol | 2014-01-19 20:02:42

    Mundek za te bluźnierstwa będziesz się w piekle smażył!!!!! i nie kamufluj się bo i tak wiadomo kto te brednie wypisuje.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-19 19:14:03

    No nachlał się 'alfa-łamaga' tego wina mszalnego i naćpał kadzideł jak zwykle...Beznadziejny przypadek.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 19:03:45

    Saviecka agentura działa!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 19:01:27

    Popieram! Edmunda K. w kaftan bezpieczeństwa!! I to natychmiast!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • | 2014-01-19 18:51:56

    dajcie mu kaftan

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • dr Lewatywa | 2014-01-19 18:50:53

    Nasz 'alfa-oszołom' cytaty własnie wrócił z kościółka i się produkuje pod różnymi pseudonimami. Przed wojną to takowych w cyrkach pokazywali...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 18:37:23

    Edmundzie K! Popatrzcie na TV Republika jak Ukraina walczy z Sowietami o Wolność, a Wy tylnimi drzwiami wprowadzacie tu idee savieckiego czieławieka?!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 18:33:33

    To do Was , Edmundzie Kaleciński!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Von de dr Cytata | 2014-01-19 18:32:35

    wW obu wypadkach można mówić o sposobach myślenia, które są echem innej tradycji, tej grecko-chrześcijańskiej; bez niej „encyklopedia” i „genealogia” nie mogłyby zaistnieć. Obie przeciwstawiają się filozofii Sokratesa i chrześcijaństwu. Obie są, jak by powiedział Gombrowicz, napisane przeciwko czemuś. Ale same nie potrafią ofiarować w pełni niezależnego systemu epistemologicznego, mogącego zastąpic ten, który odrzuciły lub skrytykowały

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 18:28:02

    Edmund K. nic nie rozumie bo wolną wolę oddał w pacht partii i resortowi-jako resortowe dziecko!! Nie rozumie co to znaczy chodzić gęsiego?!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Leszek | 2014-01-19 17:59:06

    a mój typ jest taki Bronś 54 Kołaciński 26 Horbacz 12 Siedlecki 8

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-19 17:57:17

    chodzenie do kościoła to objaw lemingozy? rozbawiłeś mnie. Rozumiesz znaczenie słowa chodzic gęsiego ?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 17:08:29

    Czyli, potwierdza to, ze St. Michalkiewicz miał rację oceniając sowieckich człowieków!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Ewa T. | 2014-01-19 17:07:10

    Podczas gdy oświecenie było odpowiedzią epoki nowożytnej na tradycję opartą na chrześcijańskiej metafizyce i filozofii starożytnej Grecji, (post)modernizm jest argumentacją przeciwko chrześcijańskiej metafizyce i Grekom. Widać tu subtelną różnicę: odpowiedź to nie to samo, co pełne odrzucenie. Ale w obu wypadkach można mówić o sposobach myślenia, które są echem innej tradycji, tej grecko-chrześcijańskiej; bez niej „encyklopedia” i „genealogia” nie mogłyby zaistnieć. Obie przeciwstawiają się filozofii Sokratesa i chrześcijaństwu. Obie są, jak by powiedział Gombrowicz, napisane przeciwko czemuś. Ale same nie potrafią ofiarować w pełni niezależnego systemu epistemologicznego, mogącego zastąpic ten, który odrzuciły lub skrytykowały. Przypomina to oświetnym przedstawieniu szatana w „Braciach Karamazow” Fiodora Dostojewskiego: tak jak diabeł z widzenia Iwana, oba systemy rozpaczliwie pożądają rzeczywistości, ale ponieważ same są zbudowane na błędach, mogą istnieć tylko jako „zaprzeczenia” tradycji, ktorą odrzucają

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 16:59:05

    W takim razie dysputa z Edmundem Kalecińskim to mówienie dziada do obrazu!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Ewa T. | 2014-01-19 16:51:55

    W roku 1990 Alasdair MacIntyre opublikował książkę „Trzy antagonistyczne wersje dociekań moralnych. Etyka, Genealogia i Tradycja”[1]. Ten niezgrabny nieco tytuł ukrywa naprawdę ważne treści. W ostatnim rozdziale książki, zatytułowanym „Restrukturyzacja uniwersytetu i uniwersyteckiego wykladu”, autor proponuje, aby prowadzący intelektualne dyskusje uczestnicy najpierw się „przedstawili”. Nie chodzi mu o dane osobowe, lecz raczej o deklaracje zalożeń epistemologicznych, będących fundamentem wywodów każdego/każdej z nas. Bez takiego ujawnienia swoich zalożeń, twierdzi MacIntyre, dysputy akademickie są mowieniem dziada do obrazu, bo na dzisiejszych uniwersytetach oraz w periodykach intelektualnych dyskutujący zwykle poslugują się bardzo różnymi i wzajemnie się wykluczającymi językami epistemologicznymi. Brak wspólnej bazy filozoficznej w debatach humanistycznych sprawia, że trudno jest wytlumaczyć adwersarzowi, co właściwie chcemy powiedzieć, i trudno dojść do spójnych konkluzji.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-19 16:47:48

    I jak tu dyskutować z Edmundem K., kiedy ten człowiek odrzucił całkowicie logikę, a jest sovieckim modernistą?!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Ewa T. | 2014-01-19 16:43:52

    Czy potrafimy się porozumiewać? Uwagi o współczesnym dyskursie Moralność i życie intelektualne są ze sobą nierozerwalnie związane. Aby prowadzić badania społeczne czy powiedzieć cos ważnego w jakiejkolwiek dziedzinie: filozofii, psychologii, polityce, literaturze; aby dojść do prawidłowych wniosków o czymkolwiek, należy podejść do badań z wlaściwą postawą moralną, należy rozwinąć w sobie pewne cnoty. Zludzenie, że wystarczy tylko rozum lub nietzscheańskie odrzucenie logiki oświecenia, jest wbrew pozorom właśnie złudzeniem. Tak więc MacIntyre odrzuca i oświecenie, i modernizm.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • a tobie? | 2014-01-19 15:36:33

    @dede - jak widzę ludzi gęsiego idących w niedzielę do kościółka to właśnie z 'lemingami' mi się to kojarzy....

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-19 15:11:42

    A niby dlaczego? Konkretnie. Popieranie znanego lekarza, radnego, samorzadowca jest dowodem na kościelną lemingoze? /Jesli takowa istnieje./

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • wstań z kolna do cholery! | 2014-01-19 14:41:47

    drogi @dede...a nie pomyślałeś sobie kiedyś że to ty jesteś takim lemingiem kościelnym?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • eva | 2014-01-19 14:30:30

    Niby co sie bedzie działo ? Przegra jak każdy

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Jarek Rogowski | 2014-01-19 13:53:31

    Przy tej kandydaturze nawet nawet ten błyskot alfa-omega nie napisał"tak, czy owak w listopadzie sierżant Nowak". Będzie się działo.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • eva | 2014-01-19 13:07:04

    I co dalej nikt nie napisał co takiego osiągnał zbudował zrobił wymyślił wasz kandydat od 1989 roku na niwie politycznej i samorządowej?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-19 13:05:38

    Posługujesz sie kalkami narzuconymi ci przez niektóre media i manipulujących ludźmi polityków. Opus dei och zło wcielone. Poczytaj dowiedz sie, uzyj rozumu nie bądź lemingiem.Choc ja z opus dei nie jestem .A mocna alternatywa dla układu który zakorzenił sie w miescie jest bardzo ale to bardzo potrzebna. Moze sam to kiedys zrozumiesz

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Wierny | 2014-01-19 11:56:26

    Panie Michale!!! Proszę nie zrażać się kąśliwymi docinkami zatrwożonej sitwy. Oni wiedzą, że gra idzie o dużą stawkę i grunt zaczyna palić się im pod nogami. Zrobią wszystko aby Pana sponiewierać i zniechęcić. Z Bogiem do przodu!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ciekawy | 2014-01-19 11:52:27

    A możę ktoś z 'opus dei' wystartuje...jak ten @dede czy 'alfa-oszołom'?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-19 11:43:28

    Isc na wybory i poprzez pana Michała, proste? I wybierac nie Czarneckich i Bartników co dostaja na kluby w których działaja kase od miasta i nie sa niezależni , ale ludzie którzy z samorzadem nie maja NIC wspólnego

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • | 2014-01-19 11:12:39

    ale jak?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Harry!!!! | 2014-01-19 10:38:36

    Trzeba w końcu skończyć ten monopol na wszystko w mieście!!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • do ZZakrzewski | 2014-01-19 10:21:14

    prezydentem Wałbrzycha został lekarz wystawiony przez PO . I jakoś nikomu to nie przeszkadzało

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-19 10:18:07

    myslisz że jesteś zabawny?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ... | 2014-01-19 10:04:33

    Znaczy się, mgła smoleńska nadciąga nad nasze miasto Oleśnicę...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Urszula Ropuszyńska | 2014-01-19 10:01:23

    Obrzydliwe głosy Zygmunta, Jana, Zdzisława to posty "resortowego dziecka", obecnie politruka-emeryta! Tylko On jest zdolny chełpić się chamstwem!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Zygmunt | 2014-01-19 04:52:24

    Co to za [tekst usunięty z powodu naruszenia regulaminu] ? nie znam gościa, nic o nim nie wiem, nic nie słyszałem?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Zdzisław Zakrzewski | 2014-01-19 00:59:24

    Ależ zasadnym jest pytanie o umiejętności menedżerskie tego pana, o jego umiejętności, które predestynowałyby go na stanowisko burmistrza. Zwłaszcza, że kiedyś wybrano osobę pana Bronsia, który kompletnie na to stanowisko się nie nadawał i przez lata pokazał jak bardzo.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Jan Twardowski | 2014-01-19 00:56:02

    Jest pewna wątpliwość przy tej kandydaturze. Załóżmy, że zostanie burmistrzem, co wiąże się z zaprzestaniem prowadzenia praktyki lekarskiej, a w kilku latach z utratą uprawnień lekarskich. Zatem, czy ten kandydat wypalił się jako lekarz i szuka nowej ścieżki zawodowej? Co ma do zaoferowania? Umie leczyć, lecz leczenie ludzi, to nie to samo co leczenie organizmu miejskiego. To nie to samo. Pan Bronś pokazał jak się do tego nie nadaje, jak można miasto zniszczyć. Czy ten kandydat może być antidotum?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • w kapeluszu panama | 2014-01-19 00:44:44

    fip - Horbacz na 2 ture nie ma najmniejszych szans. to nie prognoza te twoje procenty ale myslenie zyczeniowe wyborcy PO

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-18 23:28:18

    PO do wyborów zdechnie i z jakiego ugrupowania wystartuje jej przedstawiciel - pan Horbacz?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Fip | 2014-01-18 22:03:17

    A ja myślę II tura Horbacz z Bronsiem w stosunku 40 do 60. Wygra jednak Horbacz.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Pomożecie? | 2014-01-18 20:40:13

    Krzysztofie K....wy tam na rowerze, a Oleś nica gore! Zgłoście w końcu swoją kandydaturę!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • wyborca | 2014-01-18 20:07:32

    masz racje ale to sf -niegłosowanie na radnych bo na burmistrza nikogo nie wystawili; elektorat sld ten starszy zwłaszcza typu kombatanci działkowcy jest za Bronsiem i Bernackim

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • aaa | 2014-01-18 20:03:50

    O kandydata PO byłbym spokojny. Natomiast SLD? Jeśli nie wystawią kandydata to nie powinno się na tą partię głosować. Tak, żeby nie mieli żadnego radnego. Bo po co?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • w kapeluszu panama | 2014-01-18 19:46:57

    I tura Bronś 48% Kołaciński 30 % Horbacz 11% Siedlecki 11% II tura Brons 60 % Kołaciński 40 %

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • wyborca | 2014-01-18 19:07:16

    PiS ma kandydata. 2002 wiadomo wystawi Bronsia. Czekamy na ruch PO i SLD.-czy to normalne partie czy przystawki 2002?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • zebe | 2014-01-18 18:12:58

    Czy Kołaciński napsuje krwi Bronsiowi? Tak. Czy wygra? Nie. czy miałby szanse wygrac? Tak ogromne. Ale nie z listy PiS

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • alfa-omega | 2014-01-18 17:45:51

    Do "Waszego sprawozdawcy, vel Edmunda Ka.! To Urban jest wielką dupą z ...uszami!!! Edmundzie, chłopaku ze wsi Ty jak nie Gubelman, to Urban bądź żydowska gazeta dla Polaków!!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • | 2014-01-18 16:28:17

    Będzie b.trudno. Wszyscy ludzie układu będa bezwzględnie niszczyc każdego kto osmieli sie byc z panem. Trzeba byc silnym i wyttrwałym . Kampania układu bedzie totalna. ale jest duza szansa że sie uda !!.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Teresa | 2014-01-18 15:57:01

    Panie Michale, wielu jest z Panem choć walka będzie trudna. Ludzie mają dosyć mono-władzy z arogancją i kumoterstwem na każdym kroku. Życzę wytrwałości.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-18 15:53:10

    Jesli Jurek Urban jest jeszcze dla kogos autorytetem to sam sie wyklucza z grona ludzi z którymi warto dyskutowac

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • eva | 2014-01-18 15:43:42

    Do ek. ale to było 24 lata temu .. No to chyba by już czas cos w życiu politycznym i samorządowym osiagnac nie ?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Wasz Sprawozdawca | 2014-01-18 14:41:53

    "Polska jest małą dupą, na której rośnie wrzód większy niż ona sama. Wypełnia ów szankier ropa o medycznej nazwie Kościół katolicki. Stanowi on mieszaninę ciemnoty, zakłamania, zacofania, arogancji, obłudy, chciwości, głupoty, wsteczności, agresji, autorytaryzmu, egoizmu, dyletanctwa i żądzy władzy. Kościół wojuje ze swobodą i urodą życia ludzi. Dla wyznawców ma zakazy i nakazy. (…) Reasumując: polski Kościół, czemuś rzymsko-katolicki, to dowód na trafność ateizmu. Gdyby Bóg istniał, już dawno zmieniłby personel". URBAN, Owrzodzony kraj, "NIE" 3/2014 - oto co za sobą niesie władza PiS z czarnoksiężnikiem Władysławem O. na czele.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • ek. | 2014-01-18 14:25:05

    Przestańcie już pieprzyć kawałki typu, a co on zrobił do tej pory zrobił. Bronś jak startował do burmistrzowania też nie miał żadnego publicznego dorobku zawodowego

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • eva | 2014-01-18 12:57:34

    A na czym polega ta alterantywnośc p.Kołacińskiego ? Co on alternatywnego zrobił ?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Jacek | 2014-01-18 12:44:58

    Super, ma mój głos, w końcu alternatywa dla Bronsia.

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • eva | 2014-01-18 12:33:05

    A jakie osiagniecia ma pan Kołaciński? Co zbudował? Jakie pomysły wcielił w zycie ? co zmienił w Olesnicy ? Jak polepszył życie mieszkańców ? Skoro niby jest taka aleternatywą ?

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • | 2014-01-18 11:23:49

    Uważam ze tym razem naprawde jest alternatywa dla Bronsia

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-18 09:52:22

    A tos sie wygłupił...

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • Kor | 2014-01-18 09:39:15

    Mój głos i tak ma Horbacz, co by nie mówić!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

  • DeDe | 2014-01-18 09:09:39

    Alleluja i do przodu!

    zgłoś naruszenie regulaminu ›

Pozostaw pole puste:

Treść

Imię nazwisko / nick


Redakcja zastrzega sobie prawo zmian, skrótów bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie, naruszające jej prawa lub innych osób albo naruszające zasady współżycia społecznego.

Copyright © 2013 olesnica24.com